30. Vége

219 17 13
                                    


Hogy mi lett a Turnerekkel? Legendákká váltak. Tina, Nova, Ryan és az ők leszármazottjaik mind eltűntek és elfelejtődtek. Sokan emlegetik úgy a Turner nevet, mint valami kísértett történetet a törött lelkekről. A gyilkos nővérről és a mindent feladó öcsről. De mivel senki sem tudja bizonyítani, hogy voltak, csak a szóbeszédben maradtak életben. A többi Au-ban elő személy is elfelejtette őket... és olyan mintha sosem lettek volna. Ink, Error mindenki megfeledkezett róluk, de egyvalami azért fennmaradt. Törött lelkek! Sokszor riogatják ezzel a szülők a gyerekeket, hogy ha nem viselkednek és megbántanak, másokat lelkük megrepedhet és a végén darabokra hullik majd. Bár ők nem tudják az igazat, hogy ha ez megtörténne, valószínűleg meghalnának. Hisz Tina is belehalt... ahogyan Ryan is.

De a törött lélek mellé felkapott volt egy másik legenda is. A személy, aki válaszol bármilyen kérdésedre bármikor bárhol. A fehér lány. Miért nevezték el így nem tudom, de így maradt fel. Bár nem is igazán érdekel.

Mégis... bár sokan elfeledkeztek róluk valaki még mindig kint él és viszi a nevet. A nevet melyet tán nem is tudja, hogy visel. Matthias Turner. Erős, kedves, de olykor agresszív és kezelhetetlen. Pont olyan, mint amilyennek lenni kell.

Végig kísértétek Tina Turner majd utána következő két testvér történetét. Ezért igazán hálás vagyok nektek. Bár a gyermekek élete igazán nem volt olyan izgalmas, mint anyuké remélem élveztétek. Köszönöm a figyelmet. Itt a vég...




















- Mi az? Tényleg azt hittétek itt a vége? – Kérdi Nova a székében hátra dőlve. Körülötte ezernyi tükör lebeg, mindegyiken egy másik világba lehet átjutni. Lábait felhelyezi a kis asztalra majd kuncogva folytatja. – Minket nem olyan könnyű ám kiirtani! – A tükrökön különböző gyermekek jelenek meg kik más-más világba élik életüket. De mind egy helyhez köthetőek. – Még találkozunk! – Mondja felállva és oda sétál az első tükörhöz. – Nem is olyan sokára! – Mondja, gonosz kacaj kíséretében átlép a vékony tükrön és eltűnik. A többi tárgy rendíthetetlenül lebeg, tova az üres helyiségben ahol a sötétség lassan felemészt mindent. Hisz őket a Turnereket nehéz lenne teljesen kiirtani!





Hogy miért így fejeztem be? Ki tudja XD Igazat megvallva nekem tényleg nem igen tetszett a második rész de ha valakinek még is lenne rá igénye (bár nem hinném hogy bárkinek van) akkor lehet ebből trilógia és egy utolsó harmadik részel zárnám le az egészet. Szóval ha úgy gondolod megér egy utolsó részt az egész írd meg kommentbe! És köszönöm azoknak akik eddig végig mellettem voltak még akkor is ha nagyobb kihagyások voltak.

(Egy kis családfa mert miért ne? Amúgy paintben csináltam szóval ne várjatok mesterművet XD )

(Egy kis családfa mert miért ne? Amúgy paintben csináltam szóval ne várjatok mesterművet XD )

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ismét tükrök (Undertale) ~Befejezett~Where stories live. Discover now