19. A terv

160 13 0
                                    

~Pár héttel ezelőtt~

Nova és Error a fehér térben üldögélnek. Nova az óra összerakása után azt nézegeti és készen áll a kipróbálására. Error közben a nagy tervét csiszolgatja.

- Hogy állsz a terveddel? – Kérdi oda menve hozzá Nova.

- Már minden el van, tervezve csak néhány emberi lélekre van szükségem hozzá! – Mondja Error felállva és Nova felé fordul. – És ehhez az kell, hogy megszerezzem a különböző Friskek lelkét! – Mondja gonosz mosollyal.

- Ne is számíts rám ebben! – Mondja Nova összefont karral.

- Neked más feladatott szánok! – Mondja Error a lányra nézve. – Ink biztos megpróbál majd megállítani. De az nem lenne a legjobb. Szóval megkérnélek rá, hogy tartsd fel egy kicsit. Vagy csak lassíts le! – Mondja Error. Nova csak megforgatja a szemét.

- Miért kéne? Ez olyan unalmas! – Mondja Nova a szemét forgatva. – És amúgy is nálunk van a lelke csak össze kéne törni és akkor nincs vele több probléma nem? – Kérdi Nova mérgesen.

- Az nem olyan egyszerű... - Mondja Error félre nézve.

~A jelenben~

Ink és Ryan a tervet beszélik, meg hogy hogyan állíthatnák le Errort míg Nova a fürdőben kiszedi a póthaját. A rendes haja már egészen megnőtt és most a vállát súrolja. Sóhajt egyet és kidobja, a póthajat majd lemegy a fiúkhoz.

- Ha rá tudnák beszélni néhány Sanst vagy akár Papyrust akik segítenének...

- De miből gondolod, hogy segítenének? – Kérdi Nova belépve a konyhába.

- Neked eddig nem hosszabb hajad volt? - Kérdi először meglepetten Ink.

- Póthaj. – Mondja Nova röviden és a hűtőhöz sétál. – Meg amúgy is nagydolog elrabolt egy Frisket előfordul az ilyesmi. - Mondja kivéve egy joghurtot. Kinyitja és az egyik ujjával belenyúl, majd lenyalja az édes joghurtot. - Plusz minél többen vannak egy csapatban annál nehezebb bármit is csinálni, nem? – Kérdi megtámaszkodva a pulton és egy kanalat elvéve a csöpögtetőről enni kezd.

- Te sosem voltál az a csapatjátékos típus! – Mondja mosolyogva Ryan. Nova teli szájjal, a kanalával Ryan felé mutat, majd lenyelve az ételt válaszol.

- Ott a pont! De nekem okom is van rá! – Mondja Nova kacsintva.

- Milyen okod? – Kérdi Ink.

- Rendkívül erős! – Mondja Ryan amire Ink ledöbben. – Apát is folyton leveri és szerintem nélküle nem éltük volna túl az utazgatást.

- Én vagyok az erő ember! – Mondja Nova nevetve és befeszít. – Bár igaz, ami igaz ritkán keveredek harcba! – Mondja lazán vállat vonva. Ink hátra dől a székben és gondolkodik.

- Mi van, ha csak mi hárman megyünk? – Kérdi a plafont nézve. Nova köhögni kezd de Ryan mosolyog hisz már várta ezt a kijelentést.

- Mi hárman? – Kérdi Nova még mindig fuldokolva a joghurttól. – Nekem mi közöm van nekem ehhez az egészhez? – Kérdi a kanalával mutogatva. – A mi Friskünk még itt van ezért nincs okom segíteni... - Ekkor beront a házba Toriel és aggódva és könnyes szemmel áll meg hármójuk előtt.

- Frisket elvitték! – Mondja teljesen kétségbe esve.

- Karma! – Mondja Ryan köhögést színlelve.

- Meg se szólalj! – Mondja Nova megszorítva a joghurtos dobozt, amire az összenyomódik és széttörik. Míg Ink kikérdezi Torielt hogy mi történt Nova előkapja a telefonját és beüt egy telefonszámot.

Ismét tükrök (Undertale) ~Befejezett~Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang