Multimedia:Dolore ve Bellus'un
==============================
Sabah uyandığımda içimde nedenini bilmediğim bir enerji vardı.Bu yüzden hızlıca kalkıp benim için bırakılan kıyafetleri gördüm.
Siyah bir eşofman altı ve üstünede siyah tam oturan bir tişört getirmişlerdi.En azından kaç gündür giydiğim kıyafetlerimden daha iyi bir seçimdiler.
Hemen üzerimi giyinip Bellus'un odasına doğru ilerlemeye başladım.
Yolda gördüğüm görevlilere gülümseyerek ilerlerken Bellus'un odasına çoktan gelmiştim.Kapıyı çalıp içeri girdim ve
"Merhaba Bellus"diyerek enerjik bir şekilde koltuğa oturdum.
"Merhaba tatlım gördüğüm kadarıyla çok enerjiksin.Nedir bunun sebebi?"
"Bende bilmiyorum sadece bu enerjiyle uyandım ve bir an önce bebek olayını araştırmak istiyorum"
"Peki tatlım hadi bir an önce gidip araştırmaya başlayalım.Bende merak ediyorum ne olduğunu"dedi ove odasından çıkıp kütüphaneye gitmeye başladık.
Kütüphaneye geldiğimizde hemen içeri girip oradaki görevliye efsaneleri bulabileceğimiz kitapları sorduk.Bize tuhaf bakışlarla baktıktan sonra kitapların yerlerini gösterdi ve gitti.
Bizde hemen incelemeye başladık.Ben ilk sıradan kitapları okumaya başladım,Bellus'da ayni benim gibi yapıp kitaplardan birini alıp incelemeye başladı.
Elime aldığım kitap büyülerden bahsediyordu.Sakince kitabı incelemeye başladım ve bir süre sonra kendimi kitabın içinde kaybettim.
Zaten ne zaman elime kitap alsam dünyayla bağlantımı keser ve kitaba odaklanırdım.
#########Bonumun ağrısıyla kafamı kitaptan kaldırdığımda Bellus'un da benim gibi olduğunu gördüm ve gülümseyerek
"Kendimizi çok kaptırdık galiba.Bir kahve içelim mi? Yorgunluğumuzu alır"
"Bencede bir kahve iyi gelebilir.Hadi gidelim sonra devam ederiz.Zaten pek de bir şey bulamadım hep saçma ve işimize yaramayan efsaneleri buldum"
"Önemli değil zaten daha yeni başladık"dedim ve birlikte kütüphaneden çıkıp kafeteryaya gittik.
Bellus'a oturmasını söyledim ve iki tane acı kahve alıp yanına doğru gittim.
Yanına oturup kahveyi uzattığımda
"Teşekkür ederim"dedi.Bende
"Rica ederim"deyip kahvemi yudumlamaya başladım.
Kahvelerimiz bittiğinde ikimizde ikimizde yeniden enerjiyle dolmuştuk.Bu yüzden kütüphaneye gittik ve araştırmaya devam ettik.
Ben önceki kitabı bitirdiğim için yeni bir kitap aldım.Zaten önceki kitap bir sürü büyücü,kahin ve onların yaptıkları büyüden bahsediyordu.
Keşke bir kahin olsaydım ve Marvic'i bulabilseydim.Ama ben sadece sıradan 20 yaşında bir kızdım,kahinlik kimdi ben kimdim.Neyse daha fazla kendi kendimi aşağılamadan işime devam ettim.
Elimdeki kitapta sadece kahinler anlatılıyordu.Açıkçası kitap çok ilgimi çekmişti,kahinlerin özelliklerinden falan bahsediyordu.
Mesela şu an okuduğum sayfada bir kahinin bir tanrıyla birlikte olmasından doğan çocuk hem ölümsüz hem de kahin olurmuş.
Bu gerçekten çok tuhaf bir durumdu.Keşke benim bebeğimde böyle güçlü olsaydı.
Daha fazla bu düşünceye takılı kalmadan kitabi incelemeye devam ettim.Ve daha bir sürü ilginç şeyi okuyarak kitabı incelemeyi bitirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Umut
Fantasy[Tamamlandı] İşte sonun başlangıcı...SON UMUT...Bir gün uyandığınızda dünyadaki canlılardan sadece dişi türünün kaldığını öğrenseniz ne yapardınız.Ben inanmamıştım çünkü bu sevdigim adamıda kaybettiğim anlamına geliyordu... ----Tanıtım---- Ben haya...