6. Bölüm

75 17 1
                                    

Multimedia: Dolore'nin kıyafeti

==============================

Uyandığımda mutluydum çünkü bugün Bellus'la birlikte kız günü yapacaktık.

Eskiden diğer kızlara çok özenirdim çünkü hep beni dışlayıp ucube diye dalga geçerlerdi.Bende bu duruma içten içe incinip kırıldığımdan bir zaman sonra belki beni severler düşüncesini aklımda imha etmiştim ve onlar gibi olmaktan vaz geçmiştim.

Bir süre sonra kendi içime kapanıp,hayalet gibi birisi olmuştum.

Hayalet olarak dolaştığım yıllardan sonra bir gün karanlık bir adam olan Marvic tarafından fark edilmiştim.

Zamanla hayalet olmaktan çok herkesin dikkat ettiği kız olmuştum.Tabiki bu Marvic sayesindeydi.

Onunla tanışmamızdan sonra aynı okulda olduğumuzu fark etmiştim.Tabi o benden iki yaş büyüktü ve okulun havalı çocuğuydu.

Bir süre sonra saçma tesadüflerle birbirimize rastlıyorduk.Ben de bu duruma sinir olduğum için sürekli Marvic'e sarıyordum.

Bir kaç ay kadar böyle devam ettikten sonra ona karşı bir şeyler hissettiğimi fark etmiştim.Ve ona itiraf ettiğimde ise...

Aman neyse o günü hatırlamak istemiyordum.Her ne kadar Marvic'i sevsemde o günü hatırlayınca kalbimde burukluk olmuyor değil.

Ben kendi düşüncelerimle oyalanırken kapı açıldı ve Bellus elinde bana getirdiğini düşündüğüm kıyafetlerle geldi.

Elindeki kıyafetleri bana uzattığında kısa bordo kloş etekle düz siyah bir tişört vardı ayrıca siyah muz çorap ve koyu gri bir hırka vardı.Ayakkabı olarak ise siyah düz taban botlar getirmişti.

Kıyafetleri alıp teşekkür ettim ve hızlı adımlarla banyoya gidip üstümü giydim.Hemen saçlarımı kuyruk yapıp banyodan çıktım ve Bellus'un beğeni dolu gözleriyle karşılaştım.

"Çok güzel olmuşsun tatlım"dedi.Bende

"Teşekkürler Bellus.Sende hazırsan çıkalım mı?"diye sordum.

"Tabiki de hemen çıkalım ve biraz eğlenelim"dedi enerjik bir şekilde.

Bende ona uyup koluna girdim ve odadan çıkmamızı sağladım.

İki saat sonra bu merkezde bulunan Omnia'ya geldiğimizde hemen araçtan kendimi attım ve büyük bir sevinçle içeri doğru yürümeye başladım.

Tabi bu sırada Bellus'u unuttuğum yeni aklıma geliyordu.Hemen kafamı çevirerek ona baktım ve biraz arkamda kaldığını gördüm ve onun yanıma gelmesini bekledim.

Yanıma geldiğinde koluna girip

"Eğlenceli bir gün bizi bekliyor"dedim coşkuyla.O ise benim bu halime gülmekle yetindi.Tabi bende bu arada onu içeri sürüklüyordum.

Üç dört saat sonra yorulduğumuz için bir yemek molası verdik ve oturup biraz sohbet ettik.

Daha sonra ise bu kadar alışverişin yeterli olacağını düşünüp Indicium'a geri dönmeye karar verdik.

Aracımızla ilerlerken Bellus'un konuşmasıyla ona döndüm.

"Tatlım senin için olan eğitime yarın başlıyoruz.Ama tek sorun senin hamile olman.Bununla baş edebilecek misin"

"Tabiki baş edebilirim.Bu zamana kadar hep tek başımaydım taki Marvic gelene kadar.Ama şimdi o yok ve ben onun bana bıraktığı bebeğe sahip çıkmalıyım"dedim ve bu sırada Indicium'a geldiğimizi fark ettim.Bellus ise

Son Umut Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin