7. Bölüm

86 18 0
                                    

Multimedia: Yüzbaşı Lentus

==============================

Sabah uyanmak benim için çok zor olmuştu çünkü uzun zamandır spor yapmıyordum. Bu yüzden bayağı bir hamlamıştım ve dünkü eğitim beni bayağı bir yormuştu.

Yorgun hareketlerle yataktan kalktım ve yine bırakılan kıyafetleri giyip bahçeye çıkıp beklemeye başladım.

Kısa süre sonra diğer kızlarla birlikte sarışın da geldi. Bana bakarak göz devirdi ve yine omzuma çarparak yanımdan geçti. Ben ise yine sakin olmaya çalıştım çünkü sinirlenirsem gözüm hiç bir şeyi görmezdi ve onu bu bahçeye gömerdim.

Neyse diyip bu düşüncelerden sıyrıldım ve buraya doğru gelen yüzbaşı Lentus'u izlemeye başladım.

Karşımıza geçtiğinde yine düdüğünü çalarak

"Hazır ol!"dedi ve biz hazır ola geçince de bir adım ötemizde durarak bir ileri bir geri oluşturduğumuz sırayı her yüze bakarak adımladı.

Ve tam benim önümde durup gözlerime bakarak konuşmaya başladı

"Sen,öne çık ve kendini tanıt"dedi ve bende dediğini yaparak bir adım öne çıkıyordum ki atılan çelme yüzünden kendimi yerde buldum.

Ben yere düşünce gülmeye başlayan kızları düdükle susturdu ve bana

"Ayağa kalk ve hemen kendini tanıt!"dedi bende hızla ayağa kalkarak

"Adım Dolore ve bayan Bellus sayesinde kendimi güçlendirmek için eğitim almaya geldim"

"Peki yerine geç Dolore...Bir dahaki sefere reflekslerini daha iyi kullan ve bu tür basit numaralara karşı koymayı öğren"dedi ve sonra yanımda duran ve az önce bana çelme takan kıza bakarak bir adım öne çıkmasını söyledi.

Açıkçası kız biraz tırsmışa benziyordu.Ama yinede başını dik tutup öne çıktı ve gözlerini yüzbaşının gözlerine dikti.

Yüzbaşı ise kızın gözlerine duygusuzca bakarak

"Yere yat,şınav pozisyonu al ve başla" dedikten sonra saymaya başladı.

"1..2..3..4..5..5..5..."diye yerinde saymaya devam etti yüzbaşı Lentus.

Yerdeki kız ise sinirden kızarmıştı ama yinede devam ediyordu.Belli ki güçlüydü ama gücü de bir yere kadardı.

Az sonra kız hem sinir hem de yorgunlukla yere yığılmışdı.Ve diğerlerinden çıt sesi dahi çıkmıyordu.Ben ise aynı yüzbaşı gibi yerdeki kıza bakıyordum ve hiç bir şey yapmıyordum.

Daha sonra yüzbaşı iki kıza seslenip yanına gelmelerini söyledi.Kızlar gelince de yerde yatan kızı gösterip

"Yerden kaldırıp içeri odasına götürün"dedi ve bizi de bu günlük serbest bıraktı.

Yüzbaşı gittikten sonra bende gitmeye hazırlanıyordum ki birden sarışın önüme çıktı ve beni iterek

"Bunu ödeyeceksin"deyip gitti. Tabi ben sinirden delirmemek için kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum yoksa o sarışına haddini bildirecektim.

Ben kendimi sakinleştirirken yanıma benim yaşlarımda bir kız geldi ve

"Merhaba ben Amare"dedikten sonra biraz durup devam etti ve sonra da elini uzatıp

"Tanıştığımıza memnun oldum"dedi ve cevap vermemi bekledi.

Amare'yi incelediğimde koyu kahve saçları ve aynı renk gözleri vardı.Minyon bir yapıya sahipti bu yüzden de tatlı gözüküyordu.

Son Umut Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin