Multimedia:Dolore'nin kıyafetleri
==============================
Sabah uyandığımda düne göre çok daha iyi hissediyordum ama kafam kahinlik meselesine çok takılmıştı.
Bu yüzden aklımdaki soruları gidermek için hemen kalkıp elimi yüzümü yıkamaya gittim.
Odaya geri döndüğümde yatağın üzerinde duran kıyafetleri fark ettim.Belli ki daha yeni bırakılmıştı.Çünkü ben odadan çıkmadan önce orada değillerdi.
Yatağın yanına gidip kıyafetleri incelemeye başladım.İnce, siyah bir bluz ile siyah dar paça pantolondu.Ayakkabı olaraksa bir çift siyah spor ayakkabı bırakmışlardı.
Bunları Bellus'un gönderdiğini düşündüğüm için çekinmeden giydim ve odadan çıkıp kütüphaneye doğru yol aldım. Yürümeye devam ederken de Bellus'a teşekkür etmeyi aklıma yazdım.
Kısa sürede kütüphaneye gelmiştim.İçeri girip görevliye selam verdikten sonra yine kitapların yanına gidip bir tanesini seçtim ve okumaya başladım.
Okuduğum kitap Tanrıları anlatıyordu.Bu yüzdende hiç sıkılmadan okumaya devam ettim.
Tabi kitabı okurken bir yandan da önemli gibi olan bilgileri aklıma kazıyordum.
Okumaya devam ederken bir sayfada Marvic adını gördüm ve hemen dikkatlice incelemeye başladım.
Burada yazdığına göre Tanrı Marvic lanetli bir Tanrıymış. Ve laneti gerçekleşirse bundan bütün dünya etkilenirmiş.
Bu satırları okuduktan sonra bu kadar kafa karıştırmanın yeterli olduğunu düşünüp kütüphaneden çıktım ve odama doğru yürümeye başladım.Yolda ilerlerken birden gözlerim karardı ve kendimi yerde buldum.
Gözlerim eski haline geldiğinde ise başucumda Bellus vardı ve bana endişeli gözlerle bakıyordu.
"İyi misin tatlım"diye sordu ve kalkmama yardım etti.
"İyiyim Bellus sadece gözlerim karardı ve birden kendimi yerde buldum.Bir sorun yok yani"dediğimde beni odama götürmeye başlamıştı bile.
Ben de itiraz etmeyip ona uydum ve odama gelinceye kadar konuşmadım.
Beni yatağa yatırdıktan sonra yatağın yanındaki tekli koltuğa oturdu ve
"Bana anlatmadığın bir şey yok dimi"diye sordu.Ben de daha emin olmadan kahinlik mevzusundan bahsetmemeyi seçtim ve sevimlice
"Hayır Bellus sana anlatmadığım bir şey yok. Hamileliğin etkileri sadece merak etme"
"Peki tatlım o zaman ben gidiyorum.Sende dinlen tamam mı"
"Peki sonra görüşürüz"dedim ve sakin adımlarla odadan çıkıp kapıyı kapattı.
Ben ise öğrendiğim bilgileri düşünmeye başladım.Ama ne kadar düşünsemde emin olamıyor ve bunu Bellus'a anlatamıyordum.
Bu konudan emin olmam için daha fazla araştırma gerekiyordu ama şu anda yataktan kalkacak halim yoktu.
Bu yüzden bu düşünceyi sonraya erteleyip uyumaya hazırlandım.
#########Gözlerimi açtığımda her yer karanlıktı ve ben karanlıktan çok korkardım.
Bir yıl önce:
Marvic'le birlikte aynı evde kalırken bir gün ben mutfaktayken elektrikler kesilmişti ve ben korkumdan çığlık atarak yere çömelmiş,kafamı ellerimin arasına alıp kendi kendime sayıklarken biraz uzaktan Marvic'in sesi gelmişti.
Tabi ben o sırada korkumdan dolayı transta olduğumdan sesini fark etmemiştim.
Marvic ise beni o halde görünce direk bana sarılmış ve kucağına alıp odamıza taşımıştı.Beni yatağa yatırdıktan sonra yanıma uzanıp beni göğsüne çekmişti.
Sonra ise sakince her şeyin geçeceğini söyleyip beni sakinleştirmişti. Zaten bir süre sonra ben uykuya dalmıştım.
Sabah uyandığımda ise hala onun kollarındaydım ve pozisyonumuz aynı akşamki gibiydi.
Yavaşça kalkmaya çalışırken onu da uyandırmıştım.Gözlerini açtığında ise yanağından öperek ona teşekkür etmiştim.
Ve o bana bir daha korkmamam gerektiğini çünkü her zaman yanımda olup beni böyle sakinleştireceğini söylemişti.
Şimdiki zaman:
O günü hatırlamanın verdiği burukluk kalbimin üzerine tüm ağırlığıyla çöktü.
Hani hep birlikte olacaktık, hani her korktuğumda bana sarılıp beni sakinleştirecektin...
Gözlerimden akan yaşlar sürekli yenileniyordu ve ben Marvic'i çok özlüyordum. Keşke yanımda olup saçlarımı okşayıp beni yine sakinleştirseydi.
Ama artık o yoktu ve ben onu bulmak için güçlü olmalıydım. Onu bulduktan sonra yine güçsüz olabilirdim.
###########Gözlerimi yeni bir güne açtığımda hiç uykumu anlamamıştım ve bu yüzden göz kapaklarım isyan ediyorlardı.
Belki biraz daha uyuyabilirim düşüncesiyle geri yattım ve sonra uykuya dalmıştım.
#########Bir kaç saat sonra uyandığımda öğlen olmuştu ve biraz uykumu almıştım en azından göz kapaklarım artık isyan etmiyorlardı.
Ayağa kalkıp benim için bırakılan kıyafetlere baktım. Bu sefer koyu mavi bir kot ile beyaz bir tişört bırakmışlardı.
Hemen üzerimi giyinip saçlarımı tepeden topladım ve hazır olduğuma kanaat getirince odadan çıkıp Bellus'un yanına gittim. İçeri girdiğimde camdan dışarıyı izliyordu.
Yanına gidip yavaşça koluna dokundum ve
"Nasılsın?"diye sordum.Koluna dokununca birden irkildi,daha sonra ise beni görünce rahatlayıp cevap verdi.
"Asıl sen nasılsın tatlım.Dün senin için çok endişelendim.Bugün daha iyi misin?"
"Merak etme çok iyiyim sadece biraz halsizdim o kadar ama bugün çok daha iyiyim"
"Peki o zaman"diyip durakladı ve sonra birden aklına gelmişçesine
"Aslında sana bir önerim var"dedi. Bende merakla
"Neymiş bu önerin"diye sorup cevap vermesini bekledim.
"Senin kendini koruman ve güçlenmen için askeri eğitim almanı istiyorum.Çünkü bu olayın nasıl sonuçlanacağını bilmiyoruz ve ben önlem almak istiyorum"dedi.
Ben ise bu duruma hem şaşırmış aynı zamanda da sevinmiştim. Çünkü askeri eğitim alırsam hem kendimi hem de bebeğimi koruyabilirdim.
Bu yüzden büyük bir coşkuyla
"Gerçekten çok sevindim bu duruma. Bu egitimle hem kendimi hem de bebeğimi koruyabilirim"dedim ve ona sarıldım.
"Bu arada kıyafetler için teşekkür ederim"
"Önemli değil benim için bir zevk"dedi mutlu bir ses tonuyla.
"Aslında Bellus önceden giyinmeyi ve kendime bakmayı çok severdim.Bu olaylardan sonra hiç kendime zaman ayıramadım"
"Peki tatlım,yarın seninle biraz kendimize zaman ayıralım mı?"
"Bu çok iyi olur Bellus.O zaman yarın görüşürüz"dedim ve hoşçakal diyerek kendi odama doğru yol aldım.
Odama vardığımda soyundum ve boy aynasından kendime bakmaya başladım.Aslında bunu önceden cok sık yapardım.Kendimi incelemek ve kusurlarımı görmek hoşuma gidiyordu.
Ellerimi karnıma götürüp yan döndüğümde aynada kendime bakmaya devam ettim.Karnım sanki biraz daha büyümüş gibiydi.
Biraz daha kendimi inceledikten sonra yatağa yattım ve yarın için güzel bir uyku çekmeye hazırlandım.
=============================
Bir bölüm daha geldi.Ne kadar yorum yapmasanızda umarım severek okuyorsunuzdur.Bir dahaki bölümde görüşmek üzere bb😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Umut
Fantasía[Tamamlandı] İşte sonun başlangıcı...SON UMUT...Bir gün uyandığınızda dünyadaki canlılardan sadece dişi türünün kaldığını öğrenseniz ne yapardınız.Ben inanmamıştım çünkü bu sevdigim adamıda kaybettiğim anlamına geliyordu... ----Tanıtım---- Ben haya...