Arkadaşlar hiç yorum ve vote gelmemesi beni üzüyor ama yine de bu hikayeyi sizinle paylaşıyorum. Lütfen okuyucu votelemesende minik bir yorum bırak ki kitabımın beğenilip beğenilmediğini görebileyim :)))
Multimedia: Bölümle alakası yok ama bu sıralar çok dinlediğim bir şarkı umarım sizde beğenirsiniz
==============================
Bellus'dan:
Doktor odama aniden girdiğinde yüzünde güzel bir gülümseme vardı.Sebebini bilmesemde bu gülümsemesinin beni de mutlu etmesini istiyordum.
Ben boş boş suratına bakarken yanıma gelip konuşmaya başladı
"Bayan Bellus size harika bir haberim var"dedi ve benim tepkimi beklemeye başladı.
Ben ise beni mutlu edecek haberin ne olduğunu hemen öğrenmek için
"Hadi çabuk söyle"dedim ve merakla beklemeye başladım. Neyseki beni çok bekletmeden söyledi
"Bayan Dolore gözlerini açtı"dedi ve beni büyük bir mutluluk dalgasıyla başbaşa bıraktı.
Ne diyeceğimi bilemediğim için sadece ayaklarıma yürü komutunu verdim.Ama şaşkınlıktan olsa gerek ilk başta yerimde öylece kaldım. Daha sonra ise tekrar aynı komutu verdim ve bu sefer beni dinleyen ayaklarım sayesinde odadan çıktım ve Dolore'nin kaldığı odaya ilerlemeye başladım.
Yolda ilerlerken Amare ile karşılaştım.Amare ise benim yüzümde ne zaman oluştuğunu bilmediğim gülümsemeye bakıyordu şaşkınlıkla.
Onun bu şaşkınlığını normal karşıladım çünkü Dolore'nin uyuyup uyanmadığı süre boyunca hiç gülmemiştim ve Amare ise şimdi Dolore'nin uyandığı için mutlu olup güldüğümü bilmiyor ve bana tuhafça bakıyordu.
Hemen onu da sürükleyerek ilerledim.Amare ise bir şey sormayıp benimle ilerledi zaten bir süre sonra sürüklemeyi bırakmış ve benimle birlikte yürümesini sağlamıştım.
Dolore'nin odasına gelince hemen kapıyı açtım ve içeri girdiğimde yatağında uyuyan Dolore'yi gördüm.Doktora dönüp neden uyuduğunu sordum.Aldığım cevap ise beni rahatlattı
"Sorun yok bayan Bellus.Dolore uzun ama anormal bir uykudan uyandı ve bu uyku onu yormuş olmalı.Hem verdiğimiz ilaçlarda biraz uyku yapabiliyor"dedi ve izin isteyerek çıktı.
Ben ve Amare ise büyük bir mutlulukla yatağın yanındaki sandalyelere kurulup Dolore'nin uyanmasını bekledik.
Ama bu sefer üzüntülü değil mutlu bir bekleyişteydik.
Dolore'den devam:
Şu an ne kadar uyumak istesemde etrafımda duyduğum sesler uykumu kaçırmaya başlamıştı.Yine de uykumu terk etmek istemedim ve ona sıkı sıkı sarıldım ve yine uyumayı denedim.
Bir süre sonra sesler kesildi ve ben uykumla birlikte mutlu diyarlara gidecekken birden aklıma nerede olduğumu bilmediğim geldi ve ani bir hareketle yataktan kalkmaya çalıştım.
Tani sonu hüsranla bitti çünkü popo üstü yere düşmüş ve popomu kırmıştım.Bir inleme çıktı ağzımdan ve o sırada bana gelen ayak seslerini duydum.
Birileri koluma girip beni kaldırdı ve onlara döndüğümde Bellus ile Amare olduklarını görmüştüm.
Onları çok özlemiştim ama yine de sarılmayı sevmediğim için sadece özlem dolu gözlerle onlara baktım.
Ben onlara bakarken onlar direk bana sarılmışlardı ve kemiklerimi kırmak istercesine sıkıyorlardı.Bir süre dayandım ama en sonunda boğulmak istemediğim için yüksek sesle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Umut
Fantasy[Tamamlandı] İşte sonun başlangıcı...SON UMUT...Bir gün uyandığınızda dünyadaki canlılardan sadece dişi türünün kaldığını öğrenseniz ne yapardınız.Ben inanmamıştım çünkü bu sevdigim adamıda kaybettiğim anlamına geliyordu... ----Tanıtım---- Ben haya...