Bryan

38 2 6
                                    


U personálu jsem si objednal nějaké slané pečivo a ze zvědavosti tablet opět ze stolu vytáhnul. Tentokrát jsem si na něm ale videa nehledal, zajímaly mě akce, které se na lodi v průběhu plavby uskuteční.

Našel jsem složku ,,Titanic - akce" a začal si pročítat názvy dokumentů.

Jeden z nich, ,,Noc komet", mě zaujal a ,,rozklikl" jsem ho.

Noc komet

Loď Titanic, jak už bylo zmíněno v předešlých dokumentech nabízí mnoho společenských plesů, galavečerů, soutěží ,oslav ... Jedna akce je ale unikátní a společnost vlastnící Titanic je jí proslulá. Je to tzv. Noc komet. Jedná se, jak lze pochopit, o noc, kdy vesmírem kolem dráhy, po které Titanic pluje proletí hejno světélkujících komet. Tato famózní show se opakuje každoročně, vždy v 22:00 hodin na Štědrý den. Určitě si ji nenechte ujít a 24. prosince buďte nachystaní v jídelně své společenské třídy. Z jídelen jdou komety vidět nejlépe. U příležitosti této akce bude samozřejmě k dispozici bar s občerstvením, parket k tanci, lodní orchestr a další skvělé věci, které Vám zpříjemní Štědrý den a celé Vánoce.

Přečetl jsem si v duchu a zabral si hrst křupek. Tahle akce se mi zamlouvala, znělo to dost dobře.

,,Mohu si přisednout? Všude jinde je plno." Ozval se nade mnou milý hlas. Zvedl jsem hlavu. Nade mnou stál nějaký mladík, asi trochu mladší než já. ,,Jo, jen si sedni." Pobídl jsem ho a mírně se pousmál. Muž se posadil a mávnul na obsluhu.

,,Co si dáte?" Zeptal se stevard připravený si zapsat objednávku. ,,Asi šampaňské. Dvakrát, i tady pánovi." Usmál se a podíval se na mě. ,,Děkuju." Poděkoval jsem a úsměv opětoval. ,,To já děkuju, nebýt vás, tak někde stojím u baru." Moc jsem jeho odpovědi nerozuměl, on mi jako koupil pití za to, že jsem ho nechal posadit se do křesla, které ani není moje?

Stevard před nás položil sklenky s pitím. ,,Bryan." Představil se muž a podal mi ruku. ,,Michael."

. . . . .

Bryan se nad sklenkou šampaňského rozpovídal. Bylo to fajn ho poslouchat, protože mluvil dost zajímavě a přesvědčivě.

,,Michaele." Ozvalo se znovu za mnou. Tentokrát to byla Amy a Courtney. ,,Ahoj zlato, jak jste mě našli." Pousmál jsem se a políbil Amy. ,,Náhoda, nepočítali jsme s tím, že tady budeš." Odpověděla s úsměvem Amy. ,,Objednám pití!" Zvolal opět Bryan a podíval se na holky. Courtney kývla, ale Amy odmítla. ,,Už půjdeme." Omluvila se a společně jsme opustili recepci. Nechali jsme tam Bryana na pospas Courtney.

Neděle čtrnáctého, "veselé" VánoceKde žijí příběhy. Začni objevovat