Part 4!

986 23 0
                                    

~haai ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk gaan vinden. vergeet niet te voten!!~

Niall's pov.

Ik word wakker en kijk op de wekker. half tien. ik heb om elf uur afgesproken met Lola. ik douche, poets me tanden, kleed me om enz. ik ga naar beneden en eet 4 broodjes.(in de ochtend ja!) ik hoor Harry schreeuwen en daarna Zayn ook. dan zie ik Louis lachend met twee lege emmers naar beneden lopen. Ik kijk op de klok. al bijna elf uur. Ik loop naar de spiegel check mijn haar en dan ga ik naar Lola toen.

Lola's pov

Ik zit op de bank te wachten op Niall. hij kan elk moment komen want het is 5 voor 11. De deurbel gaat. Ik doe open en daar staat Niall. Hij heeft een grote lach op zijn gezicht. Echt schattig. Ik pak mijn tas en doe gemakkelijke gympen aan omdat we denk ik wel veel ga lopen. "Wat gaan we doen?" Vraag ik. "we kunnen eerst naar een strand gaan voor een wandeling. daarna eten en dan in de londen eye en daarna kunnen we via de tower bridge naar de stad om in het beroemde warenhuis Harrods te winkelen." "yes ik heb daar altijd al willen shoppen!" zeg ik. "dat weet ik je zei vroeger dat je ooit een keer in Londen wou shoppen. Maar we gaan eerst naar het strand." zegt Niall. ik glimlach en samen lopen we naar het strand. Op het strand lopen we langs het water. en praten wat. verderop staat een vrouw met een kinderwagen en er zit een meisje van ongeveer drie een zandkasteel te maken. "hoeveel kinderen wil jij later?" vraag ik aan Niall. "ik weet het niet. ik wil sowieso wel een meisje maar een jongen vind ik ook leuk." "ja maar hoeveel?" vraag ik. " ik denk twee". "Ik wil twee kinderen maar als mijn eerste een tweeling is wil ik er drie." "Oke" we lopen verder en kletsten nog wat. Daarna gaan we eten bij Nados. Als we klaar zijn met eten belt Niall een taxi en die brengt ons naar de Londen eye.

Niall's Pov

We zitten in de Londen eye ik moet het nu zeggen. ik adem een keer diep in en uit en zeg"ehm Lola ik ben speciaal naar de Londen eye gegaan omdat ik je iets wil vertellen." "oke" zegt ze. ik begin aarzelend te vertellen. "ik was vroeger verliefd op je en dat wou ik je op het vliegveld vertellen maar je kwam niet en ik ben altijd verliefd op je gebleven. Ik hou van je"

Lola's Pov

Mijn hart maak een sprongetje hij vind mij ook leuk. "ehm Lola? het is niet erg als je me afwijst hoor." zegt hij. Oja ik moet nog antwoorden. "Niall ik hou ook van jou" roep ik en geef hem een knuffel. "maar je snapt toch wel dat je haat kan krijgen en dat ze over je gaan roddelen?" zegt Niall. "ik snap dat maar ik heb het er voor over." Niall geeft me een kus. En dan staan we stil. We stappen uit en worden plotseling omringt door allemaal paparazzi en fans overal zijn flitsen. "Niall is dat je nieuwe vriendin." "Niall marry me!!" enz. Niall pakt mijn hand vast en er komen bewakers aan die ons helpen.We rennen weg en Niall belt een taxi. we rijden over de Tower bridge en gaan daarna naar het warenhuis Harrods.

Niall Pov

We zitten in de taxi onderweg naar huis. Plots vraagt Lola "zijn we nu en stel?". "Als je dat wilt?" "Natuurlijk wil ik dat!" Ze geeft me een zoen en voor ik het weet zijn we thuis. Samen lopen we ons huis (van one direction) binnen. "Hebben we een nieuw koppel erbij Nialler?" vraagt zayn. ik knik en Lola heeft een hele grote glimlach. Het is inmiddels al half zeven en Liam is aan het koken. "Lola eet jij ook mee?!" horen we hem vanuit de keuken roepen. "is goed." roept ze terug.

Liam pov

We zijn klaar met eten en kijken een film. the hungergames. ik let niet echt op. Het gaat de laatste tijd niet goed tussen Danielle en mij. we maken vaak ruzie en ik voel gewoon niks meer voor haar. ik tik haar aan en fluister"we moeten praten" we lopen weg en de andere lijken niets door te hebben. "ehm danielle ik eh" begin ik. "Nee Liam ik snap het dat we niet meer verder kunnen. Ik voel niks meer voor jou en jij niks meer voor mij." onderbreekt ze me. "ik ben blij dat je me begrijpt." ik geef haar een knuffel en een kus op haar wang. "ik ga mijn spullen pakken" zegt ze. ik loop terug naar de bank. ze nemen een soort van pauze Harry en louis pakken chips en Zayn popcorn. Lola en Niall zijn nergens te bekennen. "Waar zijn Lola en Niall?" vraag ik. "die waren Lola's spullen pakken weet je nog?" zegt Harry. "ehm nee ik was weg." "Ow nou Lola blijft hier slapen als slaapfeestje" "ow oke" "help je zo met de matrassen?" "ja tuurlijk" Harry en ik lopen naar boven om de matrassen te pakken. "ehm we komen 1 matras te kort." Zegt Harry " "nee het is goed Danielle blijft niet slapen." "hoezo niet?" vraagt harry "het is uit" "WAT? Wie heeft het uitgemaakt" "wij allebei het werkte gewoon niet meer" "ow oke"

Lola's Pov

Niall en ik lopen weer naar binnen met mijn spullen. Iedereen geeft Danielle en knuffel. "wat is er gebeurd?" vraagt Niall. "Liam en Danielle hebben het uitgemaakt" "ow oke" we geven haar ook een knuffel en dan vertrekt ze. We zwaai. Haar nog uit tot ze uit het zicht is.het is even stil. Niall en Louis kijken elkaar eng aan en dan schreeuwen ze tegelijk "SLAAPFEESTJUUH!!" iedereen schiet in de lach. "zullen we een spel doen?" stelt Eleanor voor. "o ik weet een leuke!!" zegt Perrie. ze legt uit "kijk ik begin met een fles draaien dan komt die bijvoorbeeld op Harry en dan draait Harry en die komt op Louis dan moet ik en opdracht voor Harry en Louis verzinnen en als ze die niet willen uitvoeren moeten ze een shotje drinken." iedereen stemt in. Even later draait perrie de fles. eerst komt hij op mij en daarna op Harry. "zoen elkaar minstens 5 seconden!" roept Perrie. Harry vind het goed. "sorry niall maar ik heb geen zin in een shotje en het is toch maar een spel." Zeg ik. Niall kijkt Perrie even boos aan en zucht. Harry zit naast me dus ik draai me om leg mijn armen rond zijn nek en zoen hem. Als de 5 seconden om zijn laat ik snel los en veeg mijn mond af. Niall zit tussen Perrie en mij dus hij mag nu draaien. Hij draait eerst zichzelf en daarna komt ie weer op mij. Hij grijnst en zegt dan"zoen mij minstens tien seconden mag ook meer." ik zucht ik had ook niets anders verwacht. Ik besluit hen maar een beetje te pesten en neem een shotje. Niall staat me met open mond aan te kijken en de rest schiet in de lach. Ik kijk hem lachend aan. Hij kijkt een beetje boos. "Niall je moet nog een shotje nemen." zegt Harry. Niall neemt een shotje. daarna geef ik hem toch een zoen om het goed te maken. Dan mag ik draaien. Ik draai Harry en dan Louis. Larry Stylinson! schreeuwt Liam. iedereen lacht. Ze moeten naar buiten en harry moet de fans snel een kus geven en louis de fans een knuffel. Louis rent naar buiten en schreeuwt "who wants a Louis hug!" we horen de fans gillen( die trouwen achter de poort staan.) Maar de fans gaan al helemaal uit hun dak als Harry naar buiten rent en roept "Harry kisses!!" we staan in de deuropening lachend toe te kijken. en zo gaan we nog even door met het spel. daarna kijken we een film en gaan dan slapen.

~ik schrijf altijd lange hoofdstukken hope you like that wel maar 1 per dag~

My old best friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu