Omg part 7 al!!! oké ik schrijf nu iets minder want de school is weer begonnen😩
Lola's pov
Ik word wakker Niall ligt nog te slapen dus blijf ik ook mar liggen. Gisteravond heb ik nog eens nagedacht misschien moet ik voor mijn zangcarrière kiezen. ik verdien daar meer mee en ik vind het leuk om op te treden. Ze zeiden dat als ik beroemd ben en mensen mij vaker voor reclames vragen en zeker als ze weten dat ik model was. Nu weet ik zeker dat ik het ga doen. Ik word beroemd! tenminste dat hoop ik als mensen vinden dat ik goed kan zingen. En de jongens steunen mij en Simon zei dat als ik de vriendin van Niall ben dat ze ook naar mijn muziek gaan luisteren. Oke ik doe het. Ik sta op en als ik klaar ben me alles (tandenpoetsen aankleden etc.) ga ik naar beneden en bel Simon.
S=simon L=lola
S:hallo met Simon
L: Haai met Lola (ik ben best hyper maar dat ben ik altijd)
S: o hey Lola ben je eruit?
L: ja en daarom bel ik. Ik heb van de jongens gehoord dat ik ook reclame baantjes kan krijgen als ik beroemd ben.
S: ja dat klopt dus je doet het?
L: JA!
S: oke dat is geweldig kan je om 14.00 naar mijn kantoor komen?
L: oke is goed tot zo
S: doei
Het is nog 8uur dus ik heb nog wel even. Ik besluit de jongens maar wakker te maken. "Jongens! de nieuwe zangeres wekt jullie!!!!" roep ik. Alle kamer deuren gaan open en ik zie iedereen me met een moe gezicht aankijken. de meeste kijken boos of chagrijnig maar Louis en Niall niet. ik denk dat Louis gewoon altijd blij is en Niall blij is om het goede nieuws. "Dus je word zangeres?" vraagt Niall. Ik knik trots. ik hoor iemand "groepsknuffel!" roepen maar ik weet niet wie want ik lette niet op. Dan word ik geknuffeld door One direction. een droom van een tienermeisje. als ik er aan denk moet ik glimlachen ik ben gewoon beste vrienden met beroemdheden alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Oke ik ben best beroemd model voor die wereld maar niet dat ik paparazzi heb of iemand om handtekening vraagt. Yeeh ik word nu ook beroemd. (dat dacht ik allemaal in zo'n 2 sec) "Jongens lucht!" roep ik en de jongens laten me los. Iedereen gaat zich omkleden dus ik maak een ontbijt voor iedereen, gewoon omdat ik er zin in heb. ik maak toastjes met roerei en ik pers verse jus d'orange. ik zet het op tafel neer en wacht op de jongens. Ik vind het eigenlijk best raar hoe ik denk ik bedoel nu doe ik het weer. Ik leg gewoon alle uit in mijn hoofd bijv. als ik naar de koelkast loop en een pak melk pak denk ik: Ik loop naar de koelkast en pak een pak melk. echt weird Maarja ik ben nou eenmaal raar. Harry en Niall komen de trap afgestormd en niall roept "IK RUIK ROEREI!!" het is louis lievelings ontbijt en hij stormt ook de trap af gevolgd door Liam. "Waar blijft Zayn?" vraag ik en ze antwoorden tegelijk "die is met zijn haar bezig" ik schiet in de lach. Ik probeer te stoppen door mijn adem in te houden maar dat lukt niet, als ik het niet meer houd proest ik het uit en daarom lachen de jongens. Als ik uit ben gelachen lacht Harry nog door en omdat hij zo'n rare lach heeft schiet iedereen weer in de lach. Als we eenmaal uit zijn gegeten komt Zayn naar beneden en iedereen schiet weer in de lach behalve Zayn dat. Louis had al een stukje eten genomen omdat hij niet kon wachten en omdat hij moet lachen spuugt hij het recht in Zayn's gezicht. Weer moet iedereen lachen en Zayn loopt snel de keuken in om zijn gezicht te wassen.
~5uur later 15:00 dus~
niall's pov
Lola komt binnen met een blij gezicht. Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Ze komt net terug van Simon. "jullie gaan volgende week op wereldtour en ik mag in jullie voorprogamma" Ik ben hartstikke blij maar zo te zien zijn Louis en Zayn niet zo blij. waarschijnlijk omdat ze hun vriendinnen dan niet kunnen zien. Lola zie het ook en zegt "Niet getreurd jongens het is maar voor een half jaartje en...." Ze wacht even met praten "NA LANG ZEUREN MOGEN JULLIE VRIENDINNEN OOK MEE!" roept ze. We geven haar een knuffel. "maar hoe past dat dan in één bus?" vraagt Liam. "ze bouwen een extra bus erbij." zegt Lola simpel. Ik geef haar een kus van blijdschap en Louis en Zayn bellen Eleanor en Perrie.
JE LEEST
My old best friend
Fanfictiondit verhaal gaat over Lola williams ze komt uit Ierland. Vroeger had ze een beste vriend: Niall ze waren heel close en deden alles samen. Later deed niall mee aan x factor werd beroemd en verhuisde naar Londen. En liet Lola gewoon in de steek.Lola...