Part 23
Jeej part 23 (mijn lievelingsgetal) :), oke maar hier is 't nieuwe hoofdstuk:
Lindsey's P.O.V
Ik word wakker en kijk om me heen. Waar ben ik? Oja bij Lola........,wacht WAT? ik zit hier gewoon in het huis van Lola Williams en samen met Eleanor Calder en Mia Smith! Ik kan nog net optijd mijn mond houden voordat ik begin te gillen. Ik ga recht zitten en rek me uit. Daarna sta ik op en doe de deur van de logeerkamer open. En voordat ik het zelf doorheb zit ik helemaal onder slijm. Het is heel vies groen en dik.
"Aaah!" Roep ik terwijl ik de meiden zie lachen. "Eleanor heeft haar mobiel in haar hand en is aan het filmen. "Tja zo woord iedereen verwelkomt behalve bij Mia want toen waren we het vergeten en Lola was ons te slim af" zegt ze. "Volgens mij is deze nieuwe 'familie' een beetje gestoord" mompel ik in mezelf. "Jep daar heb je gelijk in en nou omkleden want de jongens komen zo!" Roept Lola terwijl ze me de badkamer in duwt. Ik denk dat ik geen andere keus heb en besluit maar te gaan douchen. O wacht, eerst kleren. Ik ren naar de logeerkamer en pak een setje kleren daarna ren ik weer terug naar de badkamer. Volgens mij heb ik een heel spoor achtergelaten maar dat boeit niet. Ik spring in de douche en haal al het slijm van me af terwijl ik She's Not Afraid zing. Na zo'n 15 minuten ben ik klaar.
Terwijl ik naar beneden ren hoor ik gelach vanuit de keuken. Als ik daar ben zie ik dat ze op Eleanors mobiel het filmpje kijken. Ik kijk iedereen boos aan maar als ik Liam zie kan ik het toch niet laten om hem een glimlach te geven. "What! Waarom hij wel een glimlach en wij alleen een boze blik!" Roept Lola. "Ehm ja maar je kan toch niet boos blijven op zo'n schatje." Zeg ik. Liam kijkt de jongens met een big smile aan terwijl ik naar de tafel toe loop en ga zitten. "Wat hebben we als ontbijt?" Vraag ik. "Nou het staat gewoon op tafel dus je kan het gewoon zien." "Ow" zeg ik. Terwijl ik naar de tafel kijk. "Nou ja het ziet er lekker uit!" Zeg ik daarna en begin verschillende dingen op mijn bord te leggen. Niall en Lola pakken ook gelijk wat te eten en de anderen daarna ook.
Als ik mijn eten op heb kijk ik om me heen en zie ik Niall en Lola nog eten. "He jongens niet te veel eten dat is ongezond!" Zeg ik. "Tjeez niet zo zeuren je lijkt Liam wel" mompelt Niall terwijl hij gewoon dooreet. Ik zucht maar ben toch blij dat ik op Liam lijk. Dan passen we wel goed bij elkaar net als Lola en Niall. Die lijken ook sprekend op elkaar. Qua innerlijk dan, want Niall heeft blond haar en Lola bruin en Niall blauwe en Lola bruine ogen.
"Wat gaan jullie vandaag doen?" Vraagt Zayn. "Niall en ik gaan met onze families naar een pretpark." Zegt Lola. "Hé Lindsey weet jij waar de stad is dan kunnen we shoppen!?" Zegt Eleanor enthousiast. "Oke is goed!" Zeg ik "ja ik ga ook mee!" roept Mia.We kijken Harry, Liam en Louis aan. "Nee ik ga echt niet mee!" Zeggen ze tegelijk. We zuchten en kijken Zayn smeekend aan. "Nee ik ga met Perrie Skypen" "nou ja dan gaan we wel alleen. Maar jongens wat gaan jullie dan doen?" Vraagt Mia. "Ik heb nog een interview" zegt Louis. "En jullie?" "Ehm ehm wacht" zegt Liam. Hij fluistert iets in Harry's oor en die knikt. "Wij gaan naar de fanshop" zegt Harry vrolijk. "Jullie zijn echt gestoord jullie worden gewoon vermoord door de fans!" Roept Eleanor. "Nou ja leuk voor ze wij gaan meiden!" Roep ik. Liam komt naar me toe en geeft me ene kus "doei Lin" zegt hij. "Doei Liam" zeg ik en dan gaan de meiden en ik met de bus naar de stad.
Liams P.O.V
Ik en Harry zijn op weg naar de fanshop. We komen aan en lopen gewoon onopvallend de winkel in. We zitten gewoon rond te kijken en het verbaast me dat niemand ons heeft herkend. Ik word op mijn schouder getikt. "Sorry mag ik erlangs?" Vraagt een vrouw ze heeft een meisje van ongeveer 10 naast haar staan. "Tuurlijk" zeg ik en ik zet een stap opzij. "Ma.. Mam dat zij..zijn Liam en Harry" stottert ze. "Ken je deze jongens dan?" Vraagt de vrouw. Harry en ik doen moeite om onze lach in te houden en het meisje is helemaal rood geworden. "Mam kijk eens om je heen." Ze kijkt verbaasd om zich heen. Dan kijkt ze naar een t-shirt die ergens in de buurt hangt. Daarna kijkt ze weer naar ons en dan weer naar het t-shirt, ons, shirt, wij. Daarna zegt ze "he jullie lijken best veel op die jongens!" Roept ze uit. Harry houd het niet meer en schiet in de lach. "Mam dat zijn ze!" Roept het meisje. De moeder kijkt met een 'ow' gezicht. Ik vraag maar aan het meisje "hoe heet je?" "Aniek" "ehm heb je misschien een papiertje?" Vraag ik. Ze knikt en pakt een kladblok uit haar tas en een pen. Ik pak het aan en schrijf:
JE LEEST
My old best friend
Fanfictiondit verhaal gaat over Lola williams ze komt uit Ierland. Vroeger had ze een beste vriend: Niall ze waren heel close en deden alles samen. Later deed niall mee aan x factor werd beroemd en verhuisde naar Londen. En liet Lola gewoon in de steek.Lola...