Part 21
Sorry dat ik niet zo veel schrijf -geen inspiratie :(
Perries P.O.V
We zitten met alle meiden aan tafel. Alleen Lola is nog bezig met het ontbijt en de rest praat gewoon. Er word aangebeld. "Ik doe wel open!" Roep ik. Daarna loop ik naar de voordeur. Ik doe open en daar staan 'de boys'. "Heey" zeggen ze en ik laat ze binnen. Ik loop achter ze aan en binnen is Niall op mijn plek gaan zitten en eet nog een broodje.
Na een tijdje zijn Lola en Niall klaar met eten. "Ik snap echt niet hoe jullie zo dun kunnen blijven!" Zegt Eleanor lachend. Niall en Lola houden hun schouders op en dan zegt Harry "Gaan we nog?" "Waarheen?" Vraag ik. "Dat zul je nog wel zien" zegt Zayn tegen me. "Oke doe deze even om" zegt Niall en hij geeft me een blinddoek. "Nee jongens zeg wat we gaan doen!"zeg ik en kijk ze smeekend aan. "Meiden dan?" Vraag ik. Ik kijk Eleanor recht in haar ogen aan. "Ik ehm" zegt ze. Lola slaat snel haar hand voor Eleanors mond. "Arg!"roep ik. Zayn doet de blinddoek om en doet daarna mijn jas aan. Hij brengt me naar buiten en zorgt dat ik in de auto zit. Daarna hoor ik nog een paar deuren open en dicht. We rijden een tijdje en dan hoor ik 'Another World' op de radio. Eerst Liams solo en na een tijdje komt Harry's stuk. "I'll lift you up, i'll never stop. You know i'll take you to another world" hoor ik achter me. "Harry zit jij ook in deze auto?" Vraag ik. Ik krijg geen antwoord want hij zingt gewoon vrolijk verder. Daarna zingt Zayn "everyday in every way, oooh" zo zingen ze mee met het liedje. Na een tijdje heb ik ontdekt dat ik met Zayn, Harry, Mia en Louis. De jongens zingen met elk one direction liedje mee wat soms wel irritant word.
"We zijn er" schreeuwt Louis als de auto tot stilstand komt. Zayn helpt me naar buiten en doet daarna mijn blinddoek af. "We gaan zwemmen!" Roep ik enthousiast als ik zie dat. We voor een zwembad staan. Iedereen knikt en lacht. Best eng eigenlijk. "Worden jullie niet gezien dan?" Vraag ik. "We hebben het gereserveerd maar we konden maar 1 bad regelen dus in de andere twee zwemmen wel mensen." Zegt Liam. Ik knik en we lopen naar binnen. De meiden hadden mijn zwemspullen bij elkaar gepakt dus heb ik mijn bikini ook mee.
We lopen naar binnen en Liam gaat even naar de receptie toe. Ik kijk om me heen en mijn oog valt op een bord. Er staat op :
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Elke vrijdag middag one direction!
Elke vrijdag middag word er 1D muziek gedraaid alle fans zijn welkom! Retour maar $20 dollar p.p het begint om: 13.30 en eindigt op 16.00!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
O shit, "jongens hebben jullie dat bord gezien?" Vraag ik wijzen naar het bord" iedereen kijkt naar het bord. "Ow" zegt Lola. "Wat doen we nu?" Vraag Ik. "We gaan gewoon zwemmen er zit nog een soort doek tussen dus we hebben privacy" zegt Liam die erbij is komen staan. We lopen naar de kleedhokjes en kleden ons om. Daarna gaan we langs de douchen waar gelukkig niemand ons zag en gingen naar het gereserveerde deel.
Louis springt als een gek in het water gevolgd door Niall, Eleanor en Lola. Daarna gaan Harry, Liam en Mia er normaal in. Ik ga op de rand zitten en ga mijn mijn teen in het water. Snel trek ik hem terug maar dan realiseer ik me dat het juist lekker warm is. Ik laat me erin zakken en ga staan, want dat kan hier gewoon. Daarna komt Zayn er ook in en Louis is iedereen nat aan het spetteren. "Louis het is irritant" zegt Eleanor maar hij gaat gewoon door. "Louis stop" zegt ze. Maar dat doet hij niet "Louis Stop!" Roept/gilt ze. Louis kijkt haar met een vragende blik aan. Ze loopt dichter bij hem en plotseling spettert ze hem helemaal nat. Louis doet het terug waardoor Lola ook nat word en zo komen we uit op een spetter gevecht.
Ik kijk op de klok. Het is half twee. "Ehm jongens de directioners komen zo" zegt Lola die ook op de klok keek. We horen door de boxen 'What makes you beautiful' komen. "Jongens niet meezingen"zeg ik waarschuwend. Ze knikken braaf en duiken dan tegelijk onder water. Ze komen boven water en zingen "baby you light up my world like nobody else, the way that you flip your hair gets me overwhelmed,But when you smile at the ground, it ain't hard to tell, You don't kno-o-ow, you don't know you're beautiful. That is what make you beautiful" Ik zucht. Meisjes gillen en andere roepen iets van "ze zijn hier!" Of "het is echt". "Jongens niet meer doen oke?" Zegt Eleanor. Ze knikken als brave hondjes en dan springt Mia op Harry's rug. Ik neem een aanloop (wat moeilijk gaat in het water) en spring op de rug van Zayn. Al snel zitten ook Eleanor en Lola op de rug van Louis en Niall. "Aahw jongens nu is Liam alleen" zegt Lola. "Pak hem!" Roep ik. Zayn rent op hem af terwijl ik op zijn rug zit. De andere jongens rennen ook op hem af alleen wij zijn al dichterbij. "Houd je adem in" fluistert Zayn en daarna duikt hij onder water. Hij pakt Liams been en zwemt weer naar boven. "Wij hebben hem wij hebben hem!" Schreeuwen we en we doen een vreugdedansje. "Zullen we naar de glijbaan?" Vraagt Lola. "Maar die is in het andere bad" roept Liam. "Nou en ze zijn allemaal heel stil en emotioneel naar over again aan het luisteren." Zeg ik. We gaan uit het water en lopen onopvallend langs het andere bad. We lopen en één meisje ziet ons. Ze zegt wat tegen het meisje naast haar en loopt dan onze richting op. Ze loopt naar Liam en prikt met haar vinger in zijn arm. "Omg hij is het echt!" Piept ze. Ik kijk naar Liam en die is het meisje aan het aanstaren. Niall zwaait met zijn hand voor Liams ogen en zegt "aarde aan Liam? Hallo?" Liam schud zijn hoofd even en kijkt weer naar haar. "Kunnen we niet beter eerst een stukje doorlopen voordat andere ons zien." Zegt Harry. We knikken en lopen naar om het hoekje. "Hoe heet je?" Vraagt Liam. "Ik heet Lindsey" zegt ze. "Die naam is prachtig" zegt Liam. Lindsey moet blozen en vraagt "hoe heet jij?" Aan Mia. "Ik ben Mia de vriendin van Harry" "ow dus zo zie je eruit! Jullie passen echt perfect bij elkaar!" Zegt ze enthousiast. "En de andere koppels ook hoor" zegt ze. "Gaan we nog van de glijbaan?" Vraagt Louis. We knikken en lopen naar de glijbaan. Ik zie nog dat Liam iets aan Lindsey vraagt en Lindsey knikt. Daarna lopen ze allebei achter ons aan.
We hebben heel leuk gezwommen en Lindsey zwom met ons mee. We hebben ook nummers uitgewisseld en gaan nu weer naar huis. "We hebben vanavond wel een concert hè jongens." Zegt Lola. "Ja hoe laat moeten er zijn?" Vraagt Niall. "Half zes" zegt Louis. "Het is nu vier uur dus we hebben nog wel even" "okey" zegt Harry. We lopen naar Nialls huis en daar doet ieder iets voor zichzelf.
Lola's Pov
Het concert ging super goed! Liam had Lindsey backstage pasjes gegeven en heeft haar ook mee uit gevraagd. Zo lief Liam was helemaal verlegen aan het stotteren en Lindsey leek zo blij. Ik denk dat het wel een goed koppel word want Lindsey is erg aardig. Ook is het schattig dat ze de zelfde voorletter hebben. Liam vroeg mij om advies omdat hij iets speciaals wou doen en niet uit eten of zoiets. Dus ik moet nog iets bedenken. Ow wacht ik heb al een ideetje en Liam moet het maar zelf uitwerken.....
JE LEEST
My old best friend
Fanfictiondit verhaal gaat over Lola williams ze komt uit Ierland. Vroeger had ze een beste vriend: Niall ze waren heel close en deden alles samen. Later deed niall mee aan x factor werd beroemd en verhuisde naar Londen. En liet Lola gewoon in de steek.Lola...