Chapter 27

369 14 0
                                    

Chapter 27

Liams Pov

Ik en Lindsey zijn aan het lunchen. De andere hadden dat al gedaan dus die zijn iets anders aan het doen.

"Had je eigenlijk een baan in Ierland?" Vraag ik terwijl ik een hap van mijn broodje neem. "Nee ik was net klaar met mijn studie. Ik studeerde voor stylist. Gewoon voor welke kleren je aan moet bij beroemde mensen enzo. Maar ik moet nog een baan zoeken" "He! Anders kom je bij ons werken als stylist want die andere is vorige maand naar America verhuisd." "Dat lijkt me echt leuk!" Roept Lindsey. "Wat lijkt je echt leuk?" Vraagt Zayn die net komt aanlopen. "Als ik jullie stylist word" "ja eindelijk want nu Lou het overneemt word het echt veel te zwaar voor haar" zegt Zayn. "Ow en dan moet ik altijd mee op tour dus hoef ik je niet te missen en als jullie moeten werken moet ik ook dus zijn we altijd tegelijk thuis" zegt Lindsey enthousiast. Ik krijg een grote glimlach op mijn gezicht. "Wacht bel Simon anders even" zeg ik en ik geef haar mijn telefoon. Ze belt hem en ik hoor haar zeggen. "Hallo met Lindsey.....ja ik bel omdat ik voor stylist heb gestudeerd en Liam zegt dat jullie er nog een nodig hebben.......oke bedankt! Dat is goed....ehuh....doei" "en?" "Ik mag de volgende keer als jullie een interview hebben jullie kleren doen en dan komt Lou kijken of ik het goed doe en als ze het goedkeurt ben ik aangenomen" "jongens!" Roep ik. Van alle kanten komen de jongens aangerend. "Wat wat is er? Het moet wel erg belangrijk zijn want Liam roept nóóit" zegt Louis. "Misschien hebben we een nieuwe stylist: Lindsey" zeg ik. "Groepsknuffel" schreeuwt Niall en we belanden in een groepsknuffel. "Oke ik ga weer" zegt Harry en iedereen loopt weg. Er word aangebeld en ik wil open doen maar Harry is me voor. In de deuropening staan Denise en dat ene leuke meisje waar ik vroeger verliefd op was. "Hoi" zegt ze een beetje ongemakkelijk als Denise Harry een knuffel geeft. "Uh haai" zeg ik terug en Lindsey komt vrolijk aanlopen. "Hooi ik ben Lindsey" zegt ze en ze steekt haar hand uit. "Danielle Peazer" zegt Daan en ze schud haar hand. "Kom op geef elkaar een knuffel!" Roept ze als ze ons zo ziet staan. Ik geef haar een ongemakkelijke knuffel. "Dus het was toch Daan die kwam" vraag ik aan Denise. Ze knikt en glimlacht. "Vanavond slaapfeestje? Ik heb morgen vrij" "is goed. Blijft Daan ook slapen?" Vraagt Harry. "Als ze het zelf wilt" zeg ik. "Is goed" antwoord Daan. "Elf matrassen" Roept Harry. Ik ren naar boven om alle matrassen van de bedden te halen plus die van zolder. De andere helpen en binnen een kwartier zijn we klaar. Er word aangebeld. "Zayn jij mag dit keer open doen je doet het nooit" zegt Eleanor met een grijns. Lola heeft dezelfde grijns waardoor het een beetje eng is. Zayn zucht en zegt "alleen omdat jullie zo eng kijken" hij loopt naar de deur en roept "pezz!" Ik loop met de andere naar de deur en daar staat Perrie met haar koffers. "Oke de tour is afgelast omdat er een ziekte heerst in Azië" zegt ze. "Wat heb ik gemist?" "Nou Mia en Hazz zijn uit elkaar vanwege de haat die Mia kreeg er was een nieuw buurmeisje waardoor Mia het ook uitmaakte want Hazz was overduidelijk verliefd op haar. Dit is Denise" zegt Lola. "Hooi Perrie toch?" Vraagt ze. "Jaa nieuw familielid?" Vraagt Perrie. Nu kijkt iedereen naar Harry. "Bijna" zucht hij duidelijk geïrriteerd. "En tja hun zijn bijna samen ehm Mia vertrekt volgende week naar een appartement en vanmiddag kwam Daan langs we houden een slaapfeestje voor Denise.omdat ze bijna nieuw familielid is" zegt Lola. "Oke dat is best veel. Denise vertel iets over jezelf" zegt Perrie "ehm nou ik ben Denise Janssen ik kom uit Holmes Chapel in Cheshire ik hou van shoppen en dansen en zingen maar zingen kan ik niet. Ik zat vroeger op volleybal en tja hoe ik ben mijn karakter kan ik moeilijk van mezelf zeggen" zegt Denise. "Ik zeg het wel! Denise is behulpzaam en ook hyper dus dat is goed en ze is heel aardig en vrolijk enzo" zegt Lola. "Ik pak een matras!" Roept Zayn die plotseling heel fanatiek is geworden. Hij rent naar boven en Harry zegt "eerst was hij toen je weg was de hele tijd lui en nu heeft hij weer energie" "dat is goed want ik wil geen lui vriendje" zegt Perrie die al weer helemaal op en neer stuitert. "Ik ga even boven kijken" roept ze en ze rent weg. Even later komt ze weer naar beneden en zegt "ik was hem aan het bespieden en hij is everything about you aan het zingen! Zo liieeef" achter haar staat Zayn met een matras in zijn handen. Hij kijkt haar aan en doet een wenkbrauw omhoog "waarom is dat zoow liieef?" "Eeuuh gewoon je bent schattig als je blij bent" zegt ze en ze rent de woonkamer in. "Ik ben niet schattig" zegt Zayn. Toch moet hij glimlachen. Hij sleept het matras de woonkamer in en legt het naast zijn matras. "Wat gaan we eten?" Vraag ik. "Is Nandos een goed idee?" Vraagt Mia. "Héél goed idee" zeggen Lola en Niall tegelijk. We lachen en lopen naar de auto's.

My old best friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu