Part 19

439 10 0
                                    

Part 19

Omg omg omfg!! Ik heb 1.1k reads!!! Thank you!!

Lola's Pov

Ik word wakker en kijk om me heen. De meiden liggen nog te slapen. Ik duw de deken van me af en loop naar beneden. "Goeiemorgen" zeg ik en ga aan tafel zitten. "Haai Lo" zegt Marc "morgen" zeggen mijn ouders. We gaan eten en mijn moeder vraagt "moet je niet even langs Luke?" "O shit ja ik was hem helemaal vergeten al die tijd dat ik weg was. Ik doe nu precies hetzelfde wat Niall bij mij deed!" Ik prop de rest van het broodje naar binnen en loop snel richting de voordeur. "Ehm Lola moet je je niet omkleden ofzo?" Vraagt Marc. "Owjaa" ik ren naar boven en kleed me om, poets me tanden en doe mijn haar goed. Daarna doe ik nog een beetje mascara op en ga dan weer weg. Ik loop net het huis uit. Opeens voel ik een hand op mijn schouder. "Wacht Lola!" Ik kijk achter me en daar staat Niall. "Niall ik schrok!" Zeg ik. "Oke sorry maar waar ga je heen?" "Ik ga naar Luke" "wie is Luke" "toen jij weg was ontmoette ik hem en we zijn toen vrienden geworden" "oke en niet meer dan dat?" "Nee joh we waren gewoon vrienden en je weet dat ik niet heel erg veel met meisjes om ging maar met hem kan ik ook gewoon meisjes dingen doen. Zoals shoppen en hij kan echt goed nagels lakken maar dat deed hij dan alleen bij mij" "okey mag ik mee?" Vraagt Niall. "Ehm ik denk dat dat geen probleem is." Volgens mij is Niall een beetje jaloers. Maar hij zal wel merken dat we niks hebben en daar heb ik een hele goede reden voor ook! Na een tijdje gelopen te hebben komen we aan bij zijn huis. Ik bel aan en Theo doet open. "Heey Lola dat is lang geleden!" Zegt hij. "Ja ik kom even langs en dit is mijn vriendje Niall" "ja ik heb van hem gehoord je bent nu ook beroemd he! Ik wist niet dat je goed kon zingen. Maar kom binnen Luke is tv kijken." "Huh wacht als Luke binnen is wie ben jij dan?" Vraagt Niall verward. "Ik ben Theo de vriend van Luke!" "Wacht bedoel een vriend of bedoel je de vriend van met een koppel?" "Het laatste. Heeft Lola je niks vertelt dan?" Vraagt Theo. "Nee ik vond dat hij er zelf maar achter moest komen. Hij was een beetje jaloers" "oke maar kom binnen ik ga zo toch weg" we lopen naar binnen en doen onze jassen uit. Daarna lopen we naar de woonkamer waar Luke op de bank zit. Hij zit naar een interview van mij en de jongens te kijken" "heey Luke" zeg ik. "Huh Lola? Wat doe jij hier je bent toch op tour" zegt hij "ja maar de tour is ook ik Ierland." "Waarom heb je dan niks laten horen je belde me niet 1keer! Nu doe je precies hetzelfde wat die gast naast je deed!" Zegt hij met een emotieloze blik. Dat doet ie altijd als hij echt gekwetst is. "Sorry het spijt me maar ik had zoveel aan mijn hoofd met Niall en de tour en vanalles en het spijt me dat ik je niet heb gebeld echt!" Roep ik. Hij zucht "oke schat ik kan ook nooit boos op je blijven!" Zegt hij en loopt naar me toe. Ik geef hem een knuffel en daarna richt hij zich op Niall. "Dus jij bent Niall Horan toch?" Niall knikt en ze geven een hand "Luke Collins" zegt Luke. "Oke Lola je hebt dus de ware gevonden? En het is ook al een keer uit geweest geloof ik?" "Ja dat klopt maar zonder onze vrienden hadden we nog steeds ruzie." "Dus je hebt goede vrienden." "Jep" "omg je hebt me gewoon ingeruild!" Roept Luke nep dramatisch. "Weetje hoe jij je gedraagt doet Louis ook wel eens niet dat hij gay is maar hij is ook vaak zo" zegt Niall. "Oh ik mag die Louis gast nu al!" Roept Luke opgewonden. "Weetje wat we spreken gewoon af bij mij thuis oke?" Vraag ik. Niall en Luke knikken. "Okey Niall informeer de jongens even dan gaan we zo naar huis."Niall pakt zijn mobiel en tikt wat ik daarna lopen we naar de deur en vaan naar mijn huis.

Louis Pov

Ik krijg van Niall een berichtje. 'Komen jullie naar Lola's huis ze neemt een vriend van haar mee' "gaan we?" Vraagt Harry die het berichtje ook al heeft gelezen. Ik knik en samen met de andere boys lopen we naar Lola's huis. We bellen daar aan en Marc doet open. "Nog meer gasten? we hebben er al twee." "Kom maar binnen hoor!" Roept Lola we lopen naar binnen. Daar zitten Perrie en Eleanor gezellig te kletsen met een jongen. "Halloooow Meiden"roep ik. "Haai Lou" krijg ik als antwoord. Ik loop naar de jongen toe en steek mijn hand uit "Louis de Tommo Tomlinson!" Zeg ik. "Dus jij bent Louis! Ik ben Luke, Luke Collins" zegt Luke. Ik schud zijn hand en hij zegt "Niall zegt dat we qua gedrag op elkaar lijken." "Echt! Dat is zeldzaam bijna niemand is zoals ik!" Roep ik. "Wow wow wacht wat is je lievelingseten!" "Ik denk niet dat het hetzelfde is maar mijn lievelingseten is wortels." "Omg! Dankje Lola ik heb mijn dubbelganger gevonden!" Roep ik blij. "Omg dat is geweldig nu heb ik ook mijn dubbelganger gevonden!" Roept Luke. Oké eigenlijk is het wel een beetje eng. Maar het is ook geweldig! "Er is wel 1 verschil." Zegt Lola. "Wat dan?" Vraag ik. "Nou dat Luke homo is en jij hetero" zegt ze simpel. Dat was onverwachts. "Ik hoop dat jullie dat allemaal accepteren" zegt Luke. "Natuurlijk doen we dat wat dacht je dan!" Roep ik. "Ehm oke Louis misschien moet je iets minder gaan schreeuwen" zegt Eleanor. "Alsof jij nooit gilt" zeg ik op een nep bitchie toon. Eleanor zegt niks meer. En kort daarna valt er een stilte omdat Niemand anders een gesprek voerde. "Wie wilt er wat drinken?" Zegt Lola. "Cola!" Roept iedereen en Lola loopt naar de keuken met Niall achter haar aan. Het zal me niks verbazen als die zometeen staan te zoenen. "He gaan we morgen nog wat speciaals doen omdat Perrie op tour moet?" Vraagt Eleanor dan. "Nee joh jongens dat hoeft niet met jullie erbij is het al gezellig genoeg." Zegt Perrie. Ik kijk naar Eleanor en die kijkt terug dan knik ik zij knikt ook en dan kijk ik naar Harry we doen hetzelfde en Eleanor doet dat bij Mia. Daarna kijken Harry en ik naar Liam. We laten het Zayn wel weten als we een plan hebben. En voor Niall en Lola blijft het ook een verrassing.

__________________________

My old best friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu