Chapter 38

249 9 0
                                    

Chapter 38

Zayns P.O.V

Ik weet niet wat Niall en Liam hebben maar volgens mij hebben ze een huilmomentje. Oke, het is waarschijnlijk dat zij iets gevoeliger zijn dan louis en ik. Vooral ik, ik huil echt bijna nooit. Of ik moet echt pijn hebben of er moet iets zijn waarvan ik zeker weet dat het niet goed komt en meestal is dat ook zo. Natuurlijk ook als ik heel eeg blij ben.

Ik zucht en kijk ze aan. Daarna loop ik naar de badkamer en kijk in de spiegel. Mijn ogen zijn een beetje dik en ik heb veel wallen. Omdat ik gewoon heel slecht slaap.

Ik zucht en loop de kamer in. Daar ligt Niall onder de dekens en Liam staart voor zich uit. Louis kijkt me hopeloos aan en zucht. Wat moeten we nu doen? Hopen op geluk? Ik denk aan Pezz die nu thuis zit met haar grote buik. We waren zo gelukkig getrouwd. Ik weet nog toen Perrie moest huilen bij mijn speech. 'Op het begin had ik geen zin in een relatie met jou. We werden gedwongen door het management zodat jou band populairder werd. Zonder dat we het zelf merkten werden we langzaam echt verliefd en is het echt officieel geworden tussen ons. Ik ben blij dat het zo is gelopen en ben het management ook erg dankbaar. Zonder hun stonden we hier nu niet. Perrie ik hou van jou en ik wil graag mijn leven met jou delen voor altijd en eeuwig.' Toch ontsnapt er een traan uit mijn ooghoek. Ik voel me zo ongelukkig hier.

De deur word grof opengedaan en de grote man zegt "we komen jullie halen" "w..wat? Waarvoor?" Stottert Liam. "Jullie mogen naar buiten" zegt hij. Nialls hoofd komt voorzichtig onder de dekens vandaan en kijkt ons een voor een aan. "Naar buiten?" Piept hij blij. Iedereen krijgt een glimlach op zijn gezicht en de man zegt "jullie moeten wel deze om." En hij geeft ons soort van ijzeren halsbanden. "Wat is dit nou weer?" Zegt Louis. "Halsbanden als jullie over een bepaalde grens lopen worden jullie geëlektrocuteerd." Niall word bleek maar knikt toch. "Ik ga die niet om doen hoor" zeg ik. De man kijkt me boos aan en zegt "of naar buiten met halsband of binnenblijven" ik zucht en hij doet mij als eerst een halsband om. Daarna drukt hij op een soort knopje op de halsband en sluit hij. Ik zie Liam glimlachen. Daarna word bij de andere de halsband op de zelfde manier om gedaan en mogen we naar buiten.

Niall en Louis rennen als twee gekken naar buiten terwijl Liam en ik blijven staan in de frisse lucht. Ik ga in het gras zitten en Liam naast mij. Ik ben met mij ogen dicht van de zon aan het genieten en Liam is aan het rommelen. "He zayn ik ben vrij." zegt Liam en glimlacht. Ik doe snel mijn ogen open en zie hem inderdaad zonder halsband zitten. "Huh hoe heb je dat gedaan?" Vraag ik. Hij grinnikt en drukt op het knopje van mijn halsband. Hij schiet open en ik kijk blij. We horen de deur open gaan. Snel doen we de halsbanden weer om en doen alsof er niks aan de hand is. Bij de deur staat Harry glimlachend naar ons te kijken. We belanden met zijn drieën in een groepsknuffel en later komen Niall en Louis er ook bij. "Jongens als je op het knopje drukt gaat hij weer los" vertelt Liam de andere. We drukken glimlachend op het knopje en hij schiet open. Lachend lopen we van het weiland naar de straat. Plotseling horen we een alarm afgaan en draaien onze hoofden om. We zien de mannen naar buiten komen en Niall die op het weiland staat met de halsband in zijn hand. "Laat los!" Roept Harry en hij laat los. Daarna rennen we met zijn allen weg, op weg naar de vrijheid.

---

Jeej ze zijn vrij :). Ik ga snel het volgende hoofdstuk schrijven, omdat het de vorige keer zo lang duurde.

My old best friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu