Part 26

397 10 1
                                    

Part 26

Sorry dat het zo lang duurde' :( voor Nederlands moeten we ook een verhaal ofzoiets schrijven en dat gaat natuurlijk voor

-xx-

Denises P.O.V

Het is nu 1 uur en ik sta voor mijn klerenkast. Ik heb echt geen idee wat ik aan moet dus bel ik Lola maar.

L: Hallo?

D: Hee Lola met Denise

L: oh hoi waarom bel je?

D: ik heb werkelijk geen idee wat ik aan moet.

L: ehm doe wat je normaal aan hebt niks chiques gewoon het is warm dus ik zou zeggen een short ofzo.

D: oke dankje je bent de beste!

L: weet ik toch! Maar graag gedaan en veel plezier! Doei

D: Bye

Hmm oke een short dus en een shirt. Ik pak een witte short en doe daarboven een roze tanktop met een Peace teken erop. Daarna doe ik nog wat armbandjes om en als schoenen doe ik van die Adidas sneakers. Daarna werk ik mijn make-up nog even bij.

Als ik net klaar ben gaat de deur open. Ik klik nog snel mijn oorbel vast en loop dan naar de deur. Als ik open doe zie ik Harry staan. "Heey" zeg ik en ik glimlach. "Hoi. Kom je mee?" Ik knik en pak mijn tas waar mijn mascara,oogpotlood, mobiel, sleutels en portefeuille in zitten. Daarna loop ik naar buiten en doe de deur achter me dicht. "Waar gaan we heen?" Vraag ik terwijl we naar zijn auto lopen. "Zeg ik niet, maar het kan zijn dat je er al bent geweest" "nou ik denk het niet. Hiervoor woonde ik in Holmes Chapel in Cheshire, ken je dat?" "Haha natuurlijk ken ik dat ik woonde er vroeger zelf ook." "Echt?! Wat toevallig. Hoe heten je ouders of heb je broers of zussen?" "Ehm ja mijn moeder heet Anne Cox en mijn stiefvader Robin Twist en ik heb een zus Gemma Styles." "Wacht? Gemma Styles? Ik ken haar, we waren vroeger vriendinnen en deden dezelfde studie maar omdat we ons eigen we gingen verwaterde onze vriendschap een beetje." "Dat is geweldig! Niet dat jullie vriendschap stopte maar dat je haar al kent. Kent mijn moeder jou ook al?" Vroeg Harry. "Ik weet niet of ze me nog herinnert" "oke waarom ken ik jou dan niet?" Vraagt hij. "Geen idee is dit een ondervraging ofzo?" Antwoord ik. "Oke sorry ik was gewoon nieuwsgierig" "ahw is niet erg maar nog over die vraag telkens als jij kwam zei Gemma dat ze tijd met jou wilde doorbrengen" "oke dat snap ik wel."

Na een tijdje zijn we er en Harry laat me uit de auto. Ik heb geen idee waar we zijn. Bij een soort bos ofzo misschien gaan we picknicken! "Wat gaan we doen?" Vraag ik. "Zeg ik niet dat is een verrassing" antwoord Harry. Hij pakt een tas uit de kofferbak en pakt daarna mijn hand. Na een tijdje door het bos te hebben gelopen zie ik een weiland er staat een moeder met een veulen in zo schattig! Ik aai het veulen en daarna lopen we verder nu komen we uit bij een stuk zand. Harry doet zijn schoenen uit en ik volg zijn voorbeeld. Terwijl we lopen kletsen we nog wat. Als we weer bij een stuk bos aankomen doen we onze schoenen weer aan en we komen aan bij een soort pad. Daar lopen we rondjes naar boven en uiteindelijk komen we uit boven op een berg. "Wat het is hier prachtig!" Roep ik uit. Ik bewonder alles om me heen wat ik zie. De veulens en paarden, de bloemen, de vogels, het meer en achter me is het bos. "Dankje Hazz" fluister ik en ik geef hem een knuffel. "En nu een picknick!" Zegt Harry. Ik lach en we leggen samen een kleed neer. Harry heeft van alles mee. Koekjes,limonade, aardbeien en nog meer soorten fruit, broodjes noem maar op! Na het eten, wat echt lekker was, praten we nog wat. "Waarom vroeg je me eigenlijk op date want je had Mia toch? ookal weet ik dat het net uit is" "ehm nou Mia had het uitgemaakt omdat ze niet tegen de haat kon en alles en omdat ze..uh ja omdat ze duidelijk zag dat ik jou leuk vond" "ahw dat is zo lief" zeg ik. Harry bloost en kijkt me aan. Ik kijk hem ook aan en zonder dat ik het door heb kom ik dichterbij. Hij komt ook dichterbij en voor dat ik het weet zitten onze lippen op elkaar. Het is echt geweldig. Veel mensen zeggen dat ze vuurwerk voelen ik voel eerder iets veel liefdevoller. Gewoon als een betovering. We halen onze lippen van elkaar en ik moet blozen. Daarna pakt Harry zijn mobiel en stuurt iets. "Wat doe je?" Vraag ik nieuwsgierig. "Ik stuur een berichtje naar Mia dat we gekust hebben dat moest van haar." Ik lach en hij denkt even na en moet dan ook lachen. "Waar dacht je aan?" Vraag ik. "Nou aan hoe raar dat eigenlijk klinkt" ik knik en glimlach. "Wacht hoe laat is het?" "Ehm half 5 hoezo?" "Nou ik wil vanavond op tijd slapen want morgen komt er een bekend danseres bij ons op school langs" "oke wie dan of weet je dat niet?" "Ik heb werkelijk geen idee het was een verrassing""ow jammer als je thuiskomt morgen kom je dan even langs?" Ik knik en glimlach. Nu komt Harry dichterbij en onze lippen zitten weer op elkaar. We laten beiden los en ik glimlach. "Wil je mee naar de jongens en meiden?" Vraagt Harry. Ik knik en glimlach. We pakkan samen de spullen bij elkaar en lopen dan hand in hand naar de auto.

Harry opent de deur en we lopen naar binnen. "Ik ben thuis en Denise is er!" Roept Harry. "In de woonkamer" krijgen we als antwoord van Liam. We lopen naar de woonkamer en alle ogen zijn op ons gericht. "De date ging goed zo te zien" zegt Lindsey. "Jep en zijn jullie samen?" Vraagt Mia "nee" zeg ik er is een klein beetje teleurstelling in mijn stem te horen. "En? Kan goed zoenen?" Vraagt Louis terwijl hij doet alsof hij zoent. Ik zucht en Lola zegt "jongens en meiden splitsing" zij en Niall geven elkaar nog een kus en dan gaan we met de meiden naar de kamer van Lola en Niall. "Oke vertel" zegt Mia. "Ehm nou we gingen eerst naar een bos en we hebben gewoon gepraat daarna kwamen we uit bij een stuk zand en daarna weer bos en daar liepen we een soort berg op en daar was een prachtig meer met bloemen en vogels en ook kwamen we langs veulens en paarden en het was gewoon prachtig daar. Daar hebben we gepicknickt en toen zoenden we daar ook....wacht eens" "wat?" Vraagt Lola nieuwsgierig. "Mijn eerste zoen met een beroemd iemand" piep ik. De meiden schieten in de lach en ik lach mee. "Kan hij goed zoenen?" Vraagt Lindsey. Ik knik "het voelde gewoon betoverend zo lief gewoon geweldig". "Jammer dat jullie nog niet bij elkaar zijn" zegt Eleanor. Ik knik teleurgesteld maar Mia zegt "Hazz en ik waren ook niet bij de eerste date bij elkaar dat komt nog wel" ik glimlach en even later zitten we in een groepsknuffel. "Wat gaan we doen?" Vraag ik " i dont know" "kom we gaan weer naar beneden" zegt Mia en we lopen naar beneden. Daar zitten de jongens Mario Kart te spelen. Alleen Niall doet niet mee omdat er maar vier controllers zijn. "Lolaaaaaah!" Roept hij en hij rent met open armen op haar af. Lola doet het zelfde en voor ze het zelf doorhebben liggen ze allebei op de grond. Iedereen schiet in de lach. Nola (Niall+Lola) geven elkaar toch een knuffel. "Ik ga denk ik weer naar huis." Zeg ik. "Ahw blijf je niet slapen?" Zegt Louis. "Nope want ik moet morgen naar mijn opleiding en ik heb er zin in!" "Waarom?" Vraagt Zayn. "Nou er komt een beroemd danseres langs" zeg ik enthousiast. "Misschien is het Daniëlle wel" zegt Liam. "Kennen jullie haar?" Vraag ik. "Het is Liams ex" "ow sorry" "nee is niet erg we hebben het samen uitgemaakt" lacht hij. "Anders nodig je haar toch uit als ze het is dan zeg je dat je nu aan het daten bent met onze Hazz en ons buurmeisje bent dan kom je bij ons langs." Zegt Lola. "Oke is goed maar misschien is ze het helemaal niet" we knikken en een tijdje is iedereen in gedachten behalve ik. Ik neem een aanloop en maak een radslag gewoon voor de lol. Ik zeg "nu ga ik wel echt naar huis" ik pak mijn jas en zeg iedereen gedag. Dan pak ik mijn tas en wil weglopen maar ik word in de gang tegengehouden door Harry. Hij zoent me en ik sla mijn armen om zijn nek. "Nu moet ik echt gaan bye" zeg ik en ik loop de deur uit.

Harry's P.O.V

Denise is net de deur uit. Ik wil haar als vriendin vragen. Toen Mia vroeg of we samen waren klonk haar antwoord wel erg teleurgesteld. Ik loop de woonkamer weer in en Louis vraagt "voordat ze zei dag ze weg moest wat deed ze toen?" Ik denk na ze deed een soort radslag perfect uitgevoerd. Ik zag alleen niet op te letten want ik was aan het denken. "Ze deed een radslag" zeg ik vragend. "Ja eigenlijk best raar dat ze dat deed maar ook knap" zegt Liam. We knikken. "Welke pizza willen jullie?!" Roept Niall vanuit de keuken. "Pepperoni" roept iedereen behalve Nola tegelijk. "Woow" zegt iedereen weer tegelijk. "Hoe doen we dat ooit?" Zegt iedereen. "Oke stop!" Nu houd iedereen zijn mond omdat we bang zijn dat we weer iets tegelijk zeggen. "Praatten jullie nou precies tegelijk?" Vraagt Lola die de woonkamer in loopt. "Jep" zegt iedereen weer. "Ieuw! Dit is eng" roept Eleanor en ze rent weg. Louis gaat haar achterna en Niall bestelt de pizza. "He Mia moet je niet eens een appartement gaan zoeken?" Vraagt Lola. "Al gedaan ik heb hem zelfs al gekocht ik vertrek volgende week want ik moet nog meubels kopen enzo. Het ligt twee straten verderop" weer knikken we. Na tien minuten komen de pizza's die we snel opeten en dan gaan we een film kijken en slapen.

My old best friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu