Part 13

529 12 1
                                    

Part 13

Omg omg omg!! Part 13 al!!! Sorry boor het korte hoofdstukje ik heb weinig tijd :( xoxo My

Lola's Pov

"Je kan over 5 minuten het podium op!" Zegt en dikke man met een irritante samengeknepen stem. Ik adem nog 1 keer diep in en uit. Ik vind het geweldig om op te treden maar ik heb nog nooit voor zo'n groot publiek gestaan. "Rustig maar Lolly het komt allemaal goed! Als je eenmaal op het podium staat gaat het vanzelf dat weet je toch?" Ik knik. Mijn wangen zijn bleek en ik sta te trillen op mijn benen. "Wat als ze me haten Niall?" Vraag ik. "Ze zullen je niet haten en anders kom ik wel voor je op! Je bent een geweldige zangeres en als ze stomme dingen over je zeggen moet je niet onzeker worden want je bent perfect" zegt Niall. "Je mag op!!" Schreeuwt de irritante man. Ik kijk hem geïrriteerd aan en hij kijkt met een ieuw blik terug. Ik voel me al iets beter. Ik pak de microfoon aan van een vrouw en loop het podium op. Ik kijk naar het publiek en slik. Ik geef ze een kleine glimlach en als ik de muziek hoor vergeet ik alles om me heen. Ik zing lekker mee en het publiek kijkt vrolijk. Als ik bij het laatste lied aankom haal ik de jongens erbij. We zingen ons zelfgeschreven lied. De fans gaan helemaal uit hun dak en roepen dingen zoals "Niall marry mee" "harry look here i love you!!" Ik kijk een beetje boos naar het meisje die het eerste riep maar kalmeer alweer als Niall zijn hand op mijn schouder legt. Ik zing als laatste mijn solo en dan is het lied afgelopen. "Veel succes" fluister ik in Niall zijn oor en geef hem een kus op zijn wang. Niall glimlacht naar me en dan moet ik het podium af. Ze beginnen met story of my life en zo verder.

Ze zijn net klaar. Ik vlieg Niall om zijn hals en geef hem een zoen. "Goed gedaan schat!" Zeg ik. De andere meiden doen ongeveer hetzelfde bij hun vriendjes en daarna gaan we met zijn allen naar de kleedkamer van de jongens. Ik heb een aparte kleedkamer en die is ook een stuk kleiner. We gaan zitten en nemen wat te drinken. De jongens hebben zo meet en greets dus moeten wij weg. We kletsen nog wat en dan gaan de meiden en ik naar mijn kleedkamer. "Meiden hebben jullie al nagedacht over kinderen?" Vraagt Mia ineens. "Ehm wij hebben er wel over gepraat maar niet serieus ik heb er nooit echt over nagedacht" zeg ik en de andere meiden schudden hun hoofd. "Waarom kom je erop?" Vraagt Perrie. "Ik wou het gewoon weten." Zegt Mia. "Heb jullie er al over gepraat?" Vraag ik. "Nee dat niet en ik hoef ook geen kinderen." Zegt Mia. Ik knik we praten nog over andere dingen. Afentoe horen we een meisje gillen. Ik krijg plots een whatsappje van Niall:

Kan je komen paar fans willen je ontmoeten ze zijn heel aardig xx N

Ik whatsapp gauw terug.

Tuurlijk kan ik de meiden meenemen?

XxL

Gelijk krijg ik al een berichtje terug

Ik denk t wel kom je?xx

"Kom meiden we gaan naar de jongens paar fans willen mij ontmoeten en ik neem jullie gewoon mee!" "Oke" zeggen ze. We lopen snel naar de andere kleedkamer en kloppen aan. "Wie is daar?" Vraagt Harry. "Wij zijn het!" Roep ik en we lopen naar binnen. De jongens zitten op de bank en drie meiden die net iets jonger zijn dan ons op de andere bank. Ik glimlach naar ze en een meisje gilt"omg omg omg ze is het echt en dat is dat is Perrie Edwards en Mia Smith en Eleanor Calder en Aaaahhh!" Ik glimlach om haar reactie en de andere twee staan met grote ogen te kijken. Ik ga bij Niall op schoot zitten en de andere doen het bij hun vriendjes. "Aahw Liam zit je alleen?" Zeg ik en Perrie en Mia doen mee. De meisjes moeten lachen en een meisje zegt dan "ik ben Melanie dit is Lisa en dit Sarah!" Ik glimlach en schud hen de hand. "Ehm mogen we je handtekening vraagt nu Sarah aan mij. Ik knik en ze pakken een boekje. Ik zet mijn handtekening en Harry zegt "huh dat is nieuw!" "Wat?" Vraag ik. "Nou dat ze eerst aan jou een handtekening vragen en niet aan ons" "ow" zeg ik en grinnik. De meisjes moeten ook lachen en vragen ook een handtekening aan de jongens. " ga je ook nog alleen touren zonder de jongens en niet in het voorprogamma?" Vraagt Lisa. Ik knik en zeg "waarschijnlijk wel maar ik ga eerst liedjes schrijven en een album maken. Ze knikken. "Volgens mij is dit meer een meet&greet met Lola!" Zegt Liam. Ik lach naar hem en dan komt paul binnen. "Dames jullie tijd is voorbij" ze knikken en lopen weg "het was leuk jullie te ontmoeten!" roepen ze nog "Hetzelfde!" Roep ik terug. Daarna gaan we weer zitten. "Wat moeten we nog doen de aankomende twee dagen?" Vraag ik. "We hebben morgen een optreden zelfde tijd maar geen meet&greets de dag daarna hebben we vrij!" Ik knik. "Hé zullen we een meidendagje houden overmorgen?" Vraagt Mia. We stemmen allemaal in alleen zijn de jongens daar niet zo blij mee. Daarna gaan we weer naar ons hotel en Mia gaat naar huis.

My old best friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu