Haai allemaal :) dit schrijf ik op mijn laptop en niet op mijn mobiel dus nu kan ik wel dikgedrukt en schuin letertype doen xD sorry dat het vorige hoofdstuk zo kort was.
Lola's pov
De jongens moesten vadaag weg en Eleanor en Perrie gingen hun familie opzoeken. Ik heb de sleutel van One Direcctions huis gekregen dus heb ik nu twee huizen in mijn bezit. Man ik voel me nu rijk :). Ik heb niks te doen dus ga ik maar even schoonmaken. Het is ook een zooitje. Gisteravond hadden we wel een beetje rotzooi gemaakt. Oke eigenlijk heel veel. Vroeger toen ik nog studeerde zat ik ook op acteerles. Ooit kreeg ik de hoofdrol in de musical sneeuwitje omdat ik ook wel kon zingen. Ik heb die jurk nog. Ik vind het leuk om te acteren dus ga ik naar mijn eigen huis. Pak mijn jurk en pruik (die ik ook mee had genomen) loop dan weer naar het andere huis en doe ze aan. Het verbaasd me dat er geen fans zijn. Maar misschien weten ze dat de jongens niet thuis zijn. Ik doe de pruik op en de jurk aan. yeeh ik pas ze nog. Ik besluit schoon te maken dat liedje ben ik vergeten dus zing ik story of my life. en maak schoon. Als ik ben bijna klaar en ben nog steeds aan het zingen en schoonmaken. Ik kijk op en daar staan de jongens in de deuropening ze kijken verbaasd in het rond dat het zo schoon is. Dan kijken ze naar mij en zegt Liam "wat doet sneeuwitje in ons huis?" Blijkbaar herkennen ze me niet. Ik schiet in de lach en zeg "jongens ik ben het." "ow" zeggen ze tegelijk. "je zong wel mooi" zegt Niall dan. Ik bloos en zeg "Ik heb op acteerles gezeten en heb in de musical sneeuwitje gespeeld" Volgens mij was die drie jaar geleden. "Oja daar was ik bij ik ging kijken" zegt niall. ik knik. Dan is het even stil. "zing is Little things" zegt Louis. "waarom?" "Omdat ik wil weten of je echt kan zingen." Ik zucht "Ik weet de tekst niet eens" "Je ben in huize direction er ligt vas wel ergens de tekst." zegt Zayn. "eh ja boven op mijn bureau ligt een kladblok,"zegt Niall. "Pak dan!"zegt Harry Als ik eenmaal de tekst heb beginnen Niall en Liam gitaar te spelen. Ik zing alles. (Ik ga nie de tekst opschrijven waarschijnlojk lezen jullie he toch niet) "Oke je kan dus echt goed zingen"zegt Louis. "waarom willen jullie dat weten?" vraag ik. "omdat we nog iemand zoeken voor onze volgende tour als voorprogamma." antwoord Niall. "Jongens ik kan niet zingen en ik heb al werk." "niall wist jij dat ze kon zingen?" vraagt Zayn. "Ja maar ze wou niet mee doen aan x Factor." "ze had wel kans gemaakt" zegt Liam. "Jongens ik sta hier!" zeg ik. "Ow sorry" zeggen ze allemaal tegelijk. "wil je in de studio's zingen misschien kan je ook beroemd worden." zegt Niall. "Ik weet het niet" "Kom op je kan zingen!" zegt Louis "Oke dan" zeg ik toch. "en Lola je mag ook bij ons intrekken als je wilt?" "tuurliijk in dat huis hiernaast is het zo saai alleen en jullie huis is groter" zeg ik met een lach. "Oke dan pakken we nu je spullen en gaan we daarna naar de studio." zegt Niall. "Ik ga me wel eerst omkleden" ik loop naar boven kleed me om en dan gaan we naar mijn huis.
We hebben alle spullen al opgehaalt en zijn nu onderweg naar de studio's.als we er zijn zit Simon al te wachten en ik moet in zo'n hokje gaan zingen. "welk lied moet ik zingen" vraag ik door de microfoon. "story of my life" zegt Niall en ik begin te zingen. als ik klaar ben zegt Simon "je kan echt goed zingen. Je kan beginnen in het voorprogamma van one direction als je wilt en daarna solo gaan." "ik vind het goed" zeg ik "wanneer hebben jullie dan een tour?" "dat moet nog gepland worden"zegt Simon "hoe zit het dan met mijn andere werk?" "je moet kiezen. maar als je zangeres word kan je alijd nog extra fotoshoots hebben. En dat heb je ook gewoon voor een cover op en album." "oke ik denk erover na" zeg ik en daarna mogen we naar huis.
Als we eenmaal thuis zijn gaan we avondeten oftewel we bestellen een pizza. Daarna is het een beetje iedereen voor zich zelf. En dan gaan we slapen
JE LEEST
My old best friend
Fanfictiondit verhaal gaat over Lola williams ze komt uit Ierland. Vroeger had ze een beste vriend: Niall ze waren heel close en deden alles samen. Later deed niall mee aan x factor werd beroemd en verhuisde naar Londen. En liet Lola gewoon in de steek.Lola...