Chapter 42

227 10 1
                                    

Chapter 42

Eleanors P.O.V

Louis moet vandaag liedjes opnemen dus ben ik alleen thuis. Ik zou ook naar de andere meiden kunnen gaan, maar daar heb ik gewoon geen zin in. Ik kijk naar mijn buik. Er groeit een klein jongetje in. Oja! Ik moet nog babyspullen kopen. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht en sta op.

Met twee grote tassen en een koffie loop ik de Starbucks uit. Buiten ga ik maar gewoon op een bankje zitten en genieten van het weer. Vroeger hield ik ervan om naar mensen te kijken. Er komt een vrouw met een buggy naast me zitten. Ik glimlach naar haar en kijk vertederd naar de baby. "Later krijgt u waarschijnlijk ook zo'n wondertje" zegt de vrouw en ze glimlacht naar me. "Dank u, is het een jongen of meisje?" "Het is een jongen, hij is maar 1 maandje oud" antwoord de vrouw. Ik glimlach en zeg "ik ben Eleanor" en steek mijn hand uit "Sarah en dit is Mike" antwoord ze en schud mijn hand. Daarna praten we even verder tot dat er een groepje giebelende meisjes aankomt. Ze kijken me met grote ogen aan en een zegt "jij..jij bent Eleanor Calder, OMG" ik glimlach naar hun en ze vragen om een handtekening. Als alle meisjes eindelijk weg zijn vraagt Sarah "Ben jij de vrouw van Louis?" Ik knik en glimlach "oke ik wist alleen jou naam maar ik wist niet hoe je eruit ziet" we wisselen nog nummers uit en gaan dan naar ons eigen huis.

Sorry voor het korte hoofdstukje, ik heb geen inspiratie. Kunnen jullie een naam verzinnen voor Elounors zoontje PLEASE HELP! Ik weet geen goede naam, zet maar in de reacties.

My old best friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu