Part 11

532 16 0
                                    

Haai mensjuus nieuw hoofdstuk alweer!!!

Lola's pov

Het is nu rond 10 uur en ik krijg een berichtje van Mia.

Heey Lolly!! Ben echt blij de date was geweldig en we hebben gezoend!!! Maar niks meer terug sturen want Harry is hier we gaan een film kijken maar hij is ff naar de wc. Xoxo super vrolijke Mimi.

"Niall!" Roep ik. Hij komt aangelopen vanuit de keuken "hm?" Zegt hij. "Mia en Harry hadden een date enzo en ze hebben gezoend en mia zei dat het geweldig was! Misschien komen ze bij elkaar!" Roep ik bijna. Niall kijkt me een beetje geschrokken aan ook alsof hij een beetje in shok is. "Ehh Niall wat is er?" Vraag ik "ze ze ze komen bij elkaar! Dit zal Mia pijn doen dit kan niet!" "Wat kan niet!" "Harry mag geen vaste vriendin hebben! Van het management ze gaan vanzelf uit elkaar en hoe zit het als we naar het buitenland gaan?" "wow wacht mag Harry geen vriendin hebben?" Niall knikt "waarom?" Vraag ik. "Eh omdat we anders misschien fans kwijtraken als er niemand single is behalve Liam maar ja heel veel meisjes zijn op Harry!" "Ow dat wist ik niet" "ehm oke en als we naar het buitenland gaan zal hij Mia nooit meer zien tenzij ze mee gaat!" Zegt Niall, "rustig maar Niall ik zal morgen met ze allebei praten dan verzinnen we wel een oplossing en gaan als we terug gaan naar het management goed?" "Hmpf oke" "goedzo Niall en nu gaan we een leuke film kijken" "oke!" Zegt niall en rent naar de bank. Ik moet lachen soms is hij echt een klein kind. Oke ik soms ook maar dat heb je gewoon nog altijd in je.ik ga naast hem zitten en vraag "welke films hebben ze?" "Het zijn gelukkig allemaal engelse films dus we kunnen het verstaan. We hebben romantische horror comedy familie en voor kleine kinderen. Van elke soort zijn er drie films, welke film wil je?" "Ehm doe maar een romantische of comedy" "oke ik doe wel een romantische" zegt Niall en hij doet zo'n wenkbrauw wiebel. "Okee" zeg ik op een flirterige toon. We schieten tegelijk in de lach. Hij zet de film aan. Ik heb geen idee welke film want ik ken hem niet.

Als de film afgelopen is gaan we maar slapen blijkbaar was het echt de saaiste film ooit. Ik kijk nog snel op mijn mobiel. 1 berichtje van Mia.

Hoi Lolly Harry blijft slapen en als je het wil weten we gaan gewoon slapen niks anders! Liam weet t al

Greetz Mimi

Oke Harry blijft daar slapen. Niall komt net terug van de badkamer en komt naast me liggen. "Nog nieuws over Marry? (Harry+Mia=Marry) ". "Ehe Harry blijft slapen" "hm oké als ze maar niet zwanger word" "Niall ze zei zelf dat ze het niet ging doen!" "Wat doen?" Vraagt Niall uitdagend "pff Niall je bent echt een klein kind!" "I know!" Ik zucht en ga tegen hem aan liggen. Hij slaat een arm om me heen en zo vallen we in slaap.

My old best friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu