Chapter 34
Mededeling!: ik heb een nieuw boek een Zayn Malik Fanfictie hij heet My Sister en komt op 1 april uit (dit is geen grap) dus please lees hem!
Lola's P.O.V
"Nou ik denk dat wij maar weer eens gaan" zegt Eleanor terwijl ze samen met Louis op staat. "Zullen we dan ook maar gaan?" Vraagt Lindsey aan Liam. Hij knikt en staat op. "Dan gaan wij ook maar" zegt Harry. En hij en Denise staan ook op. "Oke is goed we moeten ook nog boodschappen doen" zeg ik. "Maar jullie kasten zijn bijna helemaal vol" stamelt Liam. "Precies bijna" zegt Niall slim en wij schieten in de lach. "Oke jullie zijn echt een goed stel" zegt Denise. "Weet ik we zijn awesome" zeg ik lachend. De andere knikken een beetje verbaasd en Niall en ik krijgen de slappe lach. Daarna moet ik weer lachen omdat Niall zo'n schattige aanstekende lach heeft. "Nou oke wij gaan Doei!" Horen we nog iemand zeggen en daarna horen we de deur dicht slaan. "Oke en gaan we nu boodschappen doen?" Vraag ik. Niall knikt en we gaan ook naar buiten.
Denises P.O.V
"Wat zullen we morgen gaan doen?" Vraag ik aan Harry. "Nou we kunnen misschien gaan zwemmen of bowlen." Zegt hij. "Ja leuk ik hou van zwemmen" zeg ik blij. "Ik dacht meer aan bowlen eigelijk" "neh zwemmen is leuker" "kom op we gaan gewoon bowlen" zegt hij. "Ik wil zwemmen" zeg ik koppig. "En ik bowlen" "zwemmen!" "Bowlen!" "Zwemmen!" "Bowlen!" "Zwemmen!" "Zwemmen" "zwemmen! En daar trap ik niet in" zeg ik. "Dus we gaan morgen gewoon zwemmen?" Vraag ik blij. Harry zucht en ik loop blij naar boven.
Lola's P.O.V
Het is al avond en Niall en ik Liggen al in bed. Als ik bijna in slaap val zegt Niall "ik verveel me" "ga gewoon slapen" mompel ik terwijl ik me omdraai. "Maar dat is het juist ik kan niet in slaap vallen het is zo saai" zucht Niall. Ik antwoord niet en na een tijdje voel ik allemaal kusjes in mijn nek. "Dat jij niet kan slapen betekent niet dat je mij wakker moet houden" mompel ik. Hij zucht en het word weer stil. "Maar ik kan echt niet slapen" zegt Niall na een tijdje. "Dan bel je je moeder en vraag je haar om hulp." "nee dat ga ik echt niet doen ik ben 22!" Zegt Niall. "Nou dan kan ik helaas niks meer voor je doen" zeg ik zacht en ik val langzaam in slaap.
"Lola lola?" Hoor ik een stem zeggen. Ik doe mijn ogen open en zie dat het nog donker is. "Ik kan echt niet slapen het is zo saai" zegt Niall. Ik pak mijn mobiel en kijk hoe laat het is. Wat! Maar een kwartiertje nadat ik in slaap viel. Ik pak mijn mobiel op en loop naar de overloop. Daar bel ik Maura.
M: maura?, hoor ik een slaperige stem aan de andere kant zeggen.
L: hey met Lola sorry dat ik stoor maar Niall kan niet slapen en houd mij nu wakker.
M: ow ja dat heeft hij soms ja. Wat ik vroeger deed was hem een kop warme melk geven en als dat niet werkte bleef ik bij hem en streelde hem over zijn hoofd terwijl ik een rustig melodietje neuriede.
L: oke bedankt voor de tip! En nog welterusten.
M: het was geen moeite Welterusten!En daarna hoor ik een lange piep. Ik loop de slaapkamer weer in en zie Niall verveelt met zijn vingers spelen. Hij kijkt op, "waar was je?" "Even je moeder bellen je bent irritant" zeg ik. "Nee Lola! Jij bent nu nog veel irritanterder!" Zegt Niall. "Serieus? Irritanterder? Dat is niet eens een woord" zeg ik met een opgetrokken wenkbrauw. "Nou en laat me lekker" zegt hij geïrriteerd. "Oja neem maar gewoon een kopje warme melk en kom daarna maar weer terug" zeg ik terwijl ik weer in bed ga liggen. "Hmpf oke" mompelt Niall terwijl hij naar beneden loopt. Hij is soms echt een klein kind. Denk ik voordat ik in slaap val.
"Psst Lola ben je nog wakker" hoor ik Niall vragen. "Ja nu wel wat is er?" Vraag ik. "Nou ik kan nog steeds niet slapen" "nou doe je ogen dicht en blijf stil dan val je vanzelf wel in slaap" zeg ik een beetje boos terwijl ik mijn rug naar hem toe draai. "Sorry Lola" zegt hij. Ik kijk hem aan en sla mijn armen om hem heen. Hij houd me vast en ik ruik aan zijn t-shirt. "Wat doe je?" Vraagt hij. "Je ruikt gewoon lekker" mompel ik. Ik weet zeker dat hij nu glimlacht. Na een tijdje hoor ik dat zijn ademhaling regelmatig word. Hij is blijkbaar in slaap gevallen. Ik sluit mijn ogen en val in slaap.
JE LEEST
My old best friend
Fanfictiondit verhaal gaat over Lola williams ze komt uit Ierland. Vroeger had ze een beste vriend: Niall ze waren heel close en deden alles samen. Later deed niall mee aan x factor werd beroemd en verhuisde naar Londen. En liet Lola gewoon in de steek.Lola...