Part 22
What 1.4k reads al?? Hoe is dat mogelijk?? Big question..... Maar hier is het verhaal!
Lola's P.O.V
Ik heb het idee net aan Liam vertelt en die vind het ook een goed idee. De jongens gaan zometeen de matrassen klaar leggen voor het 'slaapfeestje'. Ik heb er echt zin in en Perrie weer hier ook nog niks van.
We liggen met zijn allen in de logeerkamer. We hadden eerst allemaal spellen gedaan en een film gekeken. Nu besluiten we maar te gaan slapen omdat we Perrie willen uitzwaaien als ze weg gaat. De meiden liggen naast elkaar tegenover de jongens. Liam heeft niemand tegenover zich dus heeft hij zijn matras gedraaid en ligt hij aan kop.
"Welterusten het was echt een leuke dag bedankt allemaal" zegt Perrie. "Slaap lekker Pezz, jij ook Niall, ook Louis, Liam, Harry, Eleanor, Zayn en Mia" zeg ik. Iedereen zegt ongeveer hetzelfde en dan gaan we slapen. Mijn hoofd ligt tegen die van Niall aan. En ook de andere liggen ongeveer zo. Na een tijdje is het helemaal stil en ik hoor Harry snurken. Arg! Zo kan ik echt niet slapen ik weet niet hoe Mia dat vol houd.
Ik val bijna in slaap als Niall zijn hoofd opheft. "Lola ben je nog wakker?" Fluistert hij. "Ja Harry snurkt hard" fluister ik terug. "Kom" zeg ik. "Pak even je kussen we gaan wel in mijn kamer slapen" "oke" zegt Niall en hij geeft me nog een kus voordat we de kamer uit sluipen. Als we in mijn kamer komen gaan we daar liggen. Na een tijdje word er geklopt op de deur. "Zijn jullie wakker?" Horen we Liam vragen. "Ja kom binnen" zeg ik. "Uhm mag ik hier slapen Hazz die snurkt erg hard" zegt Liam als hij de deur open doet. "Tuurlijk wij zijn daarom ook weggegaan" hij doet de deur verder open en sleept zijn matras met zich mee waar zijn kussen en deken op liggen. Hij legt het in de kamer doet de deur dicht en gaat op het matras liggen. "Truste" zeg ik. "Sleep well" krijg ik als antwoord. Ik ga weer goed naast Niall liggen die ondertussen al in slaap is gevallen. En doe mijn ogen dicht en val dan in slaap.
~----------------------------------~
-de volgende dag (avond)-
Lindsey's P.O.V
Ik ben me aan het klaarmaken voor de date met Liam. Hij zei dat we uit eten gingen dus doe ik een jurk aan. Ik heb een mintgroen jurkje aan die tot mijn knieën komt daaromheen heb ik een riem zitten. Ik heb een gouden armband om die ooit van mijn nichtje is geweest. Ze heeft hem aan mij gegeven maar ze is omgekomen bij een auto-ongeluk. Ik had ookal niet veel vriendinnen maar zij was mijn beste vriendin. Ik heb nu maar een vriendin en dat is Lisa maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik daarvan moet vinden.
Ik heb mijn haar gekruld en daarna opgestoken. Ik heb mijn make-up al gedaan en heb witte hakken aan. Als ik net mijn handtas heb gepakt gaat de deurbel precies op tijd. Ik doe open en daar staat Liam. Hij is zo leuk. "You look beautiful" zegt hij. Ik pak mijn jas en samen lopen we naar Liams auto. Hij doet de deur voor me open zodat ik kan instappen. Wat een Gentleman. Daarna stapt hij zelf in en rijden we naar een chique restaurant. Als we daar zijn hebben we het heel gezellig en praten we over van alles en nog wat. "Heb je eigenlijk veel vriendinnen?" Vraagt Liam. "Ehm nee ik heb één vriendin maar ik weet niet echt zeker of dat een echte vriendin is. Op school was ik altijd een buitenstaander maar ik weet niet wat er mis met me is. Op de basisschool werd ik ook gepest. Maar daar ben ik nu overheen" zeg ik. Liam kijkt me even aan en zegt dan "ik ben vroeger ook gepest ik weet hoe je je voelt." Ik lach "ja dat weet ik want ik ben nou eenmaal een Directioner" zeg ik. Liam lacht ook en vraagt "wie is je favoriet?" "Nou ehm eerst was het Harry," begin ik. Liam kijkt een beetje teleurgesteld. "Maar sinds gister ben ik van gedachten veranderd want toen ik jullie echt zag werd ik gelijk smoorverliefd op jou" maak ik mijn zin af. Liam lacht naar me. Hij buigt zich naar voren en zoent me liefdevol. Ik zie een flits en bijt perongeluk in Liams lip. "O sorry" zeg ik snel. "Het geeft niet" zegt Liam en hij lacht naar me. "Maar ehm wat was dat net?" Vraag ik. "Ow Paparazzi, ik hoop niet dat je het erg vind. En ehm je zal waarschijnlijk ook haat krijgen." Ik knik.
We zijn klaar met eten en zitten nu weer in de auto. Ik dacht dat Liam me naar huis ging brengen maar inplaats daarvan rijd hij naar het strand. We stappen uit.
Als we in het zand staan doen we onze schoenen uit en lopen langs het water. We praten over van alles en lachen ook veel. Opeens vraagt Liam "wat is je lievelings ijssmaak?" "Ehm ik denk pure chocolade of Mokka of straciatella" zeg ik. "Hou jij veel van Chocola?" Vraagt Liam. Ik knik "chocola is mijn lievelingseten en echt zowat mijn leven. Ik begrijp niet dat sommige mensen het niet lusten." " Dat is toevallig chocolade is ook mijn lievelingseten" lacht Liam. Daarna rent Liam weg. Wacht wat? Hij rent weg. Ik kijk waar hij heen rent en zie dan een ijskraam staan. Daarom vroeg hij dus wat mijn lievelingssmaak was. Ik ga zitten op het zand en begraaf mijn voeten in het zand. Na een tijdje komt Liam terug en gaan naast me zitten. Hij geeft me een hoorntje aan met pure chocola en mokka. Hij heeft dezelfde smaken en we eten de ijsjes op. "Lindsey ik wil je iets vragen" zegt Liam en ik bloos. Ik kijk zijn kant op en geef hem een knikje. "Ehm wil je ehm mijn vriendin zijn?" Vraagt hij aarzelend. Ik knik blij en zeg "ja natuurlijk Li" hij lacht naar me en geeft me een kus. Daarna zeg ik op een serieuze toon "ik heb nu echt zin om te fangirlen" Liam schiet in de lach waardoor ik ook moet lachen. "He kijk!" Roep ik. "Een zonsondergang, wauw dit is zo romantisch" we kijken nog even naar de zonsondergang en gaan dan naar mijn huis waar we mijn spullen ophalen, want Liam heeft me uitgenodigd om te blijven slapen. Daarna gaan we naar Nialls huis. Hij woont blijkbaar drie straten verderop. Wat een slechte Directioner ben ik!
Ik bel aan en Liam houd mijn koffer vast. Als er na een tijdje niemand open doet zegt Liam "ik denk dat ze bij Lola thuis zijn. We lopen naar Lola's huis die een paar straten verderop woont. Daar word wel open gedaan door Niall en Lola. "Heey Li je date ging goed zie ik!" Zegt Lola. Liam knikt en zegt "nu heb ik ook een vriendin!" Niall slaat een arm om Lola heen en ze geven elkaar een kus. "Aahw wat schattig!" Zeg ik. Ik hoor 'waarschijnlijk' Eleanor roepen "ik zei toch dat jullie schattig zijn" ik lach en we gaan naar binnen. Liam legt mij koffer in de gang neer en loopt met ons mee. "He jongens jullie vinden het toch niet erg als Lindsey blijft slapen?" Vraagt Liam. "Nee hoor als ze maar bij de meiden slaapt" zegt Louis. "Jaah dan kom je op Perries plek liggen" roept Mia enthousiast. "Wacht even waar is Perrie?" "Op Tour" zegt iedereen. "Oke" "is het oficieel?" Vraagt Niall die vanuit de keuken aan komt lopen met een zak chips. "Ja!" Roep ik enthousiast. "Oke welkom bij de family!" Roept Louis net zo Enthousiast. "Jeej een nieuwe Ier" "Wacht! Een vraag ben je een beetje gestoord zoals Louis of Lola.?" Zegt Harry. "Ehm ja ik kan soms een beetje gek doen ofzo maar ook heel serieus" antwoord ik. "Omg je past perfect bij Liam hij is ook vaak serieus alleen doet hij vaak ook gewoon met ons mee als we hyper zijn!" Roept Lola en ze rent op me af en geeft me een knuffel. "Wacht Lola dit id niet goed" zeg ik. Ze kijkt me een beetje raar aan en dan roep ik "groepsknuffel!" Iedereen rent op me af en ze geven me een knuffel. "Jeej je bent geweldig!" Roept Louis. Iedereen laat me los. "O-M-G" zeg ik. "Wat is er?" Vraagt Eleanor. "Gewoon dit is echt geweldig voor een fan!" Roep ik. "Wie is je favoriet?" Vraagt Niall en hij kijkt me met puppyogen aan. "Ehm nou eigenlijk vroeger Hazz, maar sinds gister Liam want tja toen was ik gewoon verliefd geworden denk ik." "Woohoo! Ik gun je Liam wel" roept Harry. "Gaat ze ook mee op tour?" Vraagt Zayn. "Ik hoop het" zegt Liam. "Natuurlijk ga ik mee ik heb toch niks te doen! Ik dacht dat je het nooit ging vragen aangezien jullie morgenavond al vertrekken" "wacht morgenavond al?" Vraagt Niall. We knikken. "Ik ga denk ik iets meer tijd doorbrengen met mijn familie" zegt hij dan en geeft Lola een kus en gaat weg. "Waar is mijn familie eigenlijk?" Mompelt Lola en ze loopt naar boven. "Nou filmpje kijken?"vraagt Harry en ik knik de andere vinden het ook goed en we gaan Hunger games: Catching Fire, kijken. Als de film afgelopen is gaat iedereen slapen. Ik bij de meiden en de jongens bij elkaar.
JE LEEST
My old best friend
Fanfictiondit verhaal gaat over Lola williams ze komt uit Ierland. Vroeger had ze een beste vriend: Niall ze waren heel close en deden alles samen. Later deed niall mee aan x factor werd beroemd en verhuisde naar Londen. En liet Lola gewoon in de steek.Lola...