Chapter 35
Eleanors P.O.V
Ik word wakker door het felle zonlicht. "Goodmorning El" zegt Louis. Ik glimlach en zeg "goodmo-" ik ren snel naar de wc en mijn eten van giste komt eruit. "Ik haat zwanger zijn" mopper ik als ik klaar ben. "Je krijgt er wel iets voor terug en we gaan er gewoon samen doorheen" zegt Louis om mij gerust te stellen. Ik zucht en Louis zegt "we gaan vandaag naar de andere om Perrie en Zayns babykamer te maken en de spullen kopen enzo." Ik knik en zeg "misschien kunnen ze ons later ook gaan helpen" "ik denk wel dat ze dat gaan doen" zegt Louis terwijl we samen naar beneden lopen voor ons ontbijt.
"Kom meiden! De jongens gaan nu verf halen dus wij moeten nu ook maar eens gaan" roept Lola terwijl ze ons mee sleurt naar de auto.
Na een tijdje te hebben gereden komen we uit bij de stad en gaan een baby shop binnen. Als we na een tijdje verschillende spullen hebben meegenomen -voornamelijk roze- zegt Denise. "Omg hoe cute!" En ze houd een slabbetje omhoog. Er staat op, 'My mom and dad are the best, so i'm the best to, and you're not.' We lachen en stoppen het in ons mandje even later rekenen we af en gaan weer naar huis.
Als we thuis komen zie ik de auto nergens staan. "Zijn ze nog niet thuis? Ze zouden alleen maar verf halen?" Zegt Lola. Ik knik en kijk de andere bezorgd aan. "Ag El het is vast zo erg nog niet ze zijn waarschijnlijk gewoon omringd door fans ofzoiets. Ik bel ze zo wel" stelt Lindsey me gerust.
Als ze naar een half uurtje nog niet terug zijn probeert Lindsey ze te bereiken. "Ze nemen allemaal niet op" zucht ze. Bij Denise en mij staan tranen in de ogen en de andere zitten er verslagen bij. Normaal ben ik niet zo emotioneel maar dat komt waarschijnlijk door de zwangerschap. 'C'mon c'mo-' "hallo met Lindsey" zegt ze met hoopvol. "Zayn ook?!....ja de andere ook ze gingen naar de verf winkel en kwamen nooit meer terug.....ehm ja we wilden als verrassing de babykamer maken en de meiden en ik hebben alle spullen kleding, slabbetjes wieg enz.,.....ontvoerd?...nog niet aan gedacht....oke...tot vanavond, we zijn bij jou thuis...oke doei.." Ze kijkt ons verdrietig aan en zegt "Zayn ook" en dan barsten we met zijn vieren in tranen uit. "Zijn ze ontvoerd?" Vraag ik. "Ik denk het" antwoord Lola met een piepstem. We komen langzaam in een groepsknuffel terecht en huilen zo uit.
Louis' P.O.V
Ik loop samen met Niall, Harry en Liam door de bouwmarkt. Als we alles hebben rekenen we rustig af en gaan naar buiten. Als ik net de deur uit loop van de winkel zie ik een man naar me toe komen en dan word alles zwart.
Ik knipper met mijn ogen en kijk om me heen. Het is alsof we in een soort grote doos zitten. Er is maar 1 klein raampje waar je nog net je arm doorheen kan steken. Ik kijk verder en zie dat ik op een bed zit. Gewoon een bed die je zo in een hotelkamer kan vinden. Ik sta op en loop naar de badkamer als ik in de spiegel kijk schrik ik even. Mijn ogen zijn rood en mij haar zit door de war. Ik doe de kraan open en gooi water in mijn gezicht. Ik doe mijn haar ook even goed en loop weer terug naar de slaapkamer. Zo te zien is Liam ook wakker want hij kijkt verbaasd om zich heen. "Het enige wat er is is een badkamer en deze slaapkamer er is geen keuken, volgens mij zijn we ontvoerd." Hij kijkt me even aan en knikt dan. "Ik denk het ook" zegt hij schor. De andere jongens liggen nog steeds op hun bed te slapen en tot mijn verbazing ligt Zayn er ook. "Zayn was toch niet bij ons?" Vraag ik. Liam knikt en Zayn zegt "ik was in de supermarkt met Pezz en toen rook ik iets en werd alles zwart" "dus jij bent ook wakker" mompel ik.
Een half uurtje later zijn de andere ook wakker. "Wat moet Lola nu wel niet denken" mompelt Niall. "En El" zeg ik. "Linds is vast nu super bezorgd" zegt Liam. "Denise is denk ik geschrokken" "ik denk dat Perrie strest" mompelt Zayn. "En bij ons is het ook nog een zwangere vrouw" zeg ik boos. Zayn knikt en plots gaat er een luik in de muur open, die me nog helemaal niet was opgevallen. "Hier eten we komen jullie over een kwartiertje halen" zegt een zware stem en dan word er een dienblad eer gezet. Daarna gaat het luik weer dicht en Niall rent naar het eten. Ik zie dat het tomatensoep is en op een bord zit macaroni. Rustig lopen de andere erheen en pakken de tomatensoep. Het is typisch tomatensoep uit blik die je in de supermarkt kan halen, maar het is wel lekker. "We worden niet slecht behandeld" zegt Liam terwijl hij een lepel soep naar binnen werkt. Ik knik terwijl ik dooreet en daarna pak ik mijn macaroni.
Na een kwartiertje ben ik net klaar en word een deur open gemaakt. Er staan 4 grote mannen in zwarte pakken. Ze hebben prikken bij ons om waarschijnlijk ons te verlammen. "Als jullie niet meewerken nemen we maatregelen" zegt de ene simpel. We lopen met hun mee en komen uit bij een soort kantoortje. Daar gaan we naar binnen en er zit een vrouw van rond de 50 met paars met wit kort haar achter het bureau. Ze heeft rimpels en kijkt ons streng aan over haar bril. We gaan voorzichtig zitten op de bank en de mannen gaan weg. "Nou jongens, jullie vragen jullie vast af waarom jullie hier zijn" we knikken en ze zegt "ik heb al een tijdje onderzoek gedaan en jullie hebben allemaal problemen. Daarom blijven jullie tijdelijk hier zodat jullie kunnen genezen." "Wat zijn die ziektes dan?" Vraagt Liam. "Nou Liam wij gaan jou van je fobie voor lepels af helpen, Niall heeft denk ik een eetstoornis want hij word nooit dikker, Louis waarschijnlijk ben jij geestelijk gestoord want je denkt dat je ene klein kind bent, Harry jij wilt altijd aandacht en wij gaan zorgen dat je daar van af bent en Zayn. Wij gaan jou van het slechte pad af helpen". We kijken elkaar even aan van 'wat denkt die vrouw wel niet" en knikken en kijken haar rustig aan. Die acteerlessen die we van het management kregen komen nog goed van pas. "Nou jullie mogen allen gaan behalve Harry" we worden weer naar onze kamer gebracht door de mannen. "Ik ben helemaal niet slecht, het zijn alleen maar roddels" moppert Zayn. "Hey guys ik heb zitten denken als ik doe alsof ik niet vang ben voor lepels enzo dan kan ik al eerder weg en kom ik jullie helpen" "oke dat is goed, ik probeer wel normaal te eten" "ik ga me heel volwassen gedragen" zeg ik. "En Zayn jij bent helemaal niet slecht dus wees gewoon heel lief" zegt Liam tegen hem. Harry word de kamer in geduwd en ze nemen Niall mee. "En?" "Ik word zo naar een andere kamer overgeplaatst en toen ik vroeg of we onze vriendinnen of familie nog mochten informeren mocht dat niet" "Liam gaat zijn angst met lepels aan en Zayn gaat gewoon lief achtig doen zodat ze weg kunnen en ons kunnen bevrijden." Zeg ik. Hazz knikt en even later word hij opgehaald.
Ik zit op de bank tegenover die vrouw. "Zo Louis hoe voel je je?" Vraagt ze. "Bezorgd" antwoord ik op een serieuze toon. "Oja? Waarom" "omdat Eleanor waarschijnlijk heel gestrest en bezorgd is omdat ze niet weet waar we zijn." Ze zucht diep en zegt "hoe oud ben je?" "22" "wat vind je het leukst om te doen?" "Ik denk zingen en gewoon iets leuks doen met mijn vrienden of vriendin" "bijvoorbeeld?" Vraagt ze "film kijken, zwemmen" antwoord ik nors. "Waarom ben je zo boos?" "Ik ben boos omdat een of andere gestoorde gek denkt dat ik een klein kind ben van binnen, en als laatste ik ben ontvoerd!" Roep ik. Ze zucht en drukt op een knop. Twee bewakers komen me ophalen maar daarvoor praat de vrouw nog even met ze. "Zometeen Liam en dan allemaal behalve Harry" hoor ik vaag en word dan meegenomen. En ook letterlijk meegenomen want 1 van die klerenkasten tilt me op in bruidsstyle. Zo til ik El meestal ook op. O, wat mis ik haar.
(Omg ze zijn ontvoerd o_o, maar ja geen nood ik ben al bezig met het volgende hoofdstuk :) thanx voor de 3.4K reads -xx-)
JE LEEST
My old best friend
Fanfictiondit verhaal gaat over Lola williams ze komt uit Ierland. Vroeger had ze een beste vriend: Niall ze waren heel close en deden alles samen. Later deed niall mee aan x factor werd beroemd en verhuisde naar Londen. En liet Lola gewoon in de steek.Lola...