Chapter 36

274 7 0
                                    

Chapter 36

Louis' P.O.V

Als ik teruggebracht ben word Liam meegenomen. Ik ga op mijn bed zitten en zeg "hierna moeten we allemaal mee behalve Harry" "waarom?" vraagt Zayn. "Geen idee maar dat had ik afgeluisterd." Zeg ik en ik glimlach. Ik krijg een zwak glimlachje terug van de andere jongens en ik weet dat mijn glimlach ook niet echt was. "Weetje je moet het van de positieve kant bekijken we wonen weer samen" zegt Niall als poging om ons op te vrolijken. We knikken droevig en Niall zucht. "Zouden onze ouders het weten?" Vraagt Harry. "Mijn schoonmoeder en vader wel denk ik want ik was bij hun op bezoek" zegt Zayn. Ik knik afwezig en staar voor me uit. Ik zie het al voor me Eleanor helemaal huilend en de andere meiden die iets rustiger zijn haar te proberen te kalmeren terwijl Eleanor maar door huilt....

Perries P.O.V

Ik geef El een glaasje water en Denise is haar aan het kalmeren. "Luister naar me, ze zijn vast in goede handen als ze ontvoerd zijn worden ze vast wel verzorgd oke? En ik weet zeker dat over een maandje ze allemaal terug zijn" zegt Denise tegen haar. Eleanor knikt en neemt bibberig een slokje water.

Het is al drie uur sinds de jongens weg zijn plotseling hield El het niet meer uit en ze werd helemaal rood en begon te huilen. Gelukkig is alles weer goed met haar. Ik zelf doe ook moeite om me niet teveel zorgen te maken.

Ik kijk Lola even aan en we hebben oogcontact. Ze knikt me toe en ik loop weg. Als ik in onze kamer ben barst ik in huilen uit. Ik druk mijn hoofd in Zayns kussen en snuif zijn geur op. Daarna loop ik naar zijn kast en pak daar een grote sweater uit en doe hem aan. Ik kijk uit het raam en raak in gedachten verzonken....

~~Flashback~~

"Ja ik wil" zeg ik en de man zegt "u mag de bruid kussen" ik glimlach en we geven elkaar een kus. "Wie is er klaar voor een feestje!" Roept Zayn als we klaar zijn en we lopen gezellig naar de zaal.

Als we na een tijdje felicitaties hebben ontvangen en nog even gepraat hebben met mensen gaat er muziek aan en Jesy, Jade, Leigh-Anne en Lola stappen het podium op. Ik glimlach en Jade zegt "wilt het bruidspaar naar voren komen voor hun eerste dans?" We lopen lachend naar voren en ze beginnen met Always be together van ons. Lola neemt mijn plaats in en Zayn en ik doen de eerste dans. Al snel komen er meer mensen op de dansvloer en als het liedje afgelopen is zingt One Direction met Zayn More Than This en ik heb het gevoel dat Zayn het voor mij zingt.

~~Einde Flashback~~

"Pezz Perrie" hoor ik iemand zeggen en er zwaait een hand voor mijn gezicht. "Huh, ow hoi" zeg ik. "Kom we gaan wat eten" zegt Lindsey. "Sorry geen honger" zeg ik en staar weer uit het raam. "Jawel jij gaat wel eten Zayn komt wel terug en eten is goed voor de kleine" zegt ze een beetje streng. Ik zucht en slenter naar beneden.

Niall's P.O.V

We worden nu allemaal opgehaald en lopen met de mannen mee. "Hallo jongens" zegt de vrouw en ze schenkt ons een glimlach. "Mag ik vragen hoe u heet" vraagt Zayn nieuwsgierig. "Ja dat mag maar ik denk niet dat je daar antwoord op krijgt. Ik draai met mijn ogen en we gaan op de bank zitten. "Nou jongens ik heb even gekeken en bij Louis en Liam kunnen waarschijnlijk sneller weg dan Zayn, Niall en Harry. Jullie twee kunnen als het goed gaat misschien volgende week al weg." Louis en Liam knikken blij en ik zucht en vraag "hoe lang moeten wij dan ongeveer?" "Tja dat licht eraan als het goed gaat 1 á 2 maanden en als het niet goed gaat een half jaar ofzo" antwoord de vrouw. Ik slik en knik rustig. "En Hazz?" Vraagt Liam. "Harry minimaal een half jaar" antwoord ze rustig en ze glimlacht vriendelijk. Ze drukt op een knop en die mannen komen binnen, ze brengen ons weg en doen de deur dicht. "Oke we komen hier allemaal wel weg" zegt Liam. "waar zijn onze mobiels eigelijk?" Vraagt Zayn. Ik kijk de kamer rond en ga naar mijn bed. Eerst til ik het kussen op, niks en dan til ik het matras op daar zie ik mijn zwarte iphone 5 liggen. Ik pak hem en laat het matras los die met een plof op het bed valt. "Ze zijn ook zo dom he?" Glimlach ik. "Wat heb je hem?" Hoor ik Zayn vragen. Ik knik en zet hem aan. De batterij is nog twintig procent. De andere jongens hebben ondertussen ook hun mobiel aangezet behalve Louis want die is in slaap gevallen. Ik kijk hoe laat het is en zie dat het 00.43 is. "Ik ga ook maar slapen" zeg ik en ik kruip onder mijn dekens. Liam legt Louis even goed op zijn bed en gaat daarna ook liggen. "Die van mij is leeg" hoor ik Zayn nog zeggen voordat ik in slaap val.

Lola's P.O.V

Ik woel in mijn bed. Ik kan nog steeds niet slapen. Mijn verloofde is waarschijnlijk ontvoerd.

We zijn ook nog even langs de politie gegaan. De politie wilde eerst niks doen omdat ze niet minderjarig zijn maar toen ze erachter kwamen wie het waren zeiden ze dat ze nog geen 24 uur vermist zijn. Ik zing 1 van mijn liedjes in mijn hoofd in de hoop om in slaap te vallen en gelukkig helpt dat.

My old best friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu