Chapter 44
Lola's P.O.V
Samen met Niall sta ik op het altaar. Onze bruiloft is op een groot besneeuwd grasveld. Natuurlijk in Ierland. Er is ook nog een schaatsbaan gereserveerd voor na de bruiloft. Ook al is het koud het is perfect. Ik heb een lange witte jurk aan met witte en (licht)blauwe bloemen erop aan de onderkant. Op het bovenstuk zitten er paar diamanten en andere glitters. Niall heeft een zwart pak aan met een blauwe strik. Ons thema is ook blauwachtig omdat het zo bij sneeuw past. De bruidsmeisjes, Denise, Lindsey en Perrie. -Eleanor was zwanger en paste hield Melodie in de gaten. - De bruidsmeisjes hadden een donkerblauwe jurk aan met een lichtblauw lint eromheen en opgestoken haar. De jongens die Niall heeft uitgekozen zijn: Zayn, Louis en Harry. Louis wilde eerst bij El blijven maar dat stond Niall niet toe dus bleef Liam bij haar. "Lola, uhm Lola Williams neemt u Niall James Horan als uw wettige echtgenoot en zal u eeuwig bij hem blijven tot de dood jullie scheid?"
Ik schrik op uit mijn gedachten en kijk verschrikt Niall aan. Die mij hoopvol aankijkt net als alle andere mensen. Ohw. Het is hét moment. "Uuh Ja ik wil" zeg ik snel. "Dan mag u de bruid kussen" zegt de man tegen Niall. Hij buigt voorover en kust me terwijl de vlinders altijd opnieuw in mijn buik verschijnen. Er klinkt een enorm applaus en veel mensen komen al naar ons toe om ons te feliciteren. Daarna lopen we ui het park en roepen we tegen de fans en pers dat we getrouwd zijn. We rennen nar onze witte limousine en vertrekken naar de volgende bestemming. Het restaurant met een schaatsbaan die erbij hoort.
Als we daar naar binnen lopen is het helemaal versiert met witte en lichtblauwe en blauwe linten. Ook staan er op de tafels donkerblauwe vazen met witte rozen. De jongens en meiden komen ook naar binnen. "En wat vind je ervan?" Vraagt Lindsey aan mij. "Alles is prachtig echt perfect hoe jullie dat geregeld hebben." Ze glimlacht en langzamerhand komen er meer mensen binnen. Niall pakt mijn hand en neemt me mee naar een tafeltje. Onze ouders zitten daar ook aan die tafel. "Jullie trouwen alsnog, net zoals jullie vroeger zeiden." Zegt mijn moeder met tranen in haar ogen. "Ahw mam niet huilen" zeg ik terwijl ik haar in een knuffel trek. "Wat gaan jullie nu doen?" Vraagt Maura aan ons. We kijken elkaar aan en zeggen tegelijk "eten!" Iedereen schiet in de lach en Niall roept een ober om onze bestelling te zeggen.
Niall en ik zijn uitgegeten en gaan even alle tafels langs. Nu gaan we naar de tafel van Marc, Greg, Denise, hun zoontje en een onbekend meisje. "Hooi" zeggen Niall en ik tegelijk. "Hey"zeggen ze. Ik richt me op het meisje en steek mijn hand uit. "Ik ben Lola" zeg ik en ze antwoord "Monique, ik ben de nicht van Niall" Ik bestudeer haar snel. Ze heeft bruin haar met een blonde dip en felblauwe ogen. Ze lijkt wel op Niall. "Heey Monique lang niet gezien" zegt Niall en geeft haar een knuffel. Ze starten een gesprek maar daar let ik niet op. Ik zie dat Marc, Monique aanstaart, als Monique zich omdraait moet Marc blozen. "Zeg Monique wat vind je van Marc?" Vraag ik aan haar. Ze bloost en marc kijkt me boos aan. "Lola!" Roept hij geïrriteerd. Paar mensen om ons heen kijken ons aan. "Oops kom Ni we moeten gaan" zeg ik terwijl ik zijn hand pak. "Gaan we schaatsen? Gaan we schaatsen? Vast wel, kom we gaan schaatsen." Zeg ik stuiterend. "Maar dat kan toch niet met die jurk?" Vraagt Niall verbaast. Ik kijk naar mijn jurk en knik. "Weetje wat? De meiden hebben mijn korte jurk meegenomen dus we gaan even naar hun toe en dan blijf jij maar met de jongens praten ofzo." We rennen naar de jongens en meiden toe maar als we er bijna zijn struikel ik over mijn jurk en val achterover. Gelukkig vangt Niall me op en ik kijk in zijn ogen. We staren elkaar even aan maar daarna geeft hij me een zoen. Daarna sta ik snel op en kijk onze vrienden aan. "Lola je bent echt onhandig" zegt Zayn. "Het was heel romantisch hoor" zeg ik nepboos en hou mijn kin omhoog. "Als je het niet erg vind steel ik even je vriendin want ik heb mijn jurk nodig en Lins moet mijn haar doen enzo" zeg ik tegen Liam. Perrie haalt de jurk uit haar tas en geeft hem aan mij. Daarna loop ik met Lindsey naar de wc's.
Als ik me en omgekleed en Lindsey mijn haar heeft gedaan lopen we terug naar de tafel. Daar pak ik Nialls hand en sleur hem mee naar de schaatsbaan.
Na een geweldige dag is iedereen uiteindelijk naar huis en vertrekken Niall en ik ook.
JE LEEST
My old best friend
Fanfictiondit verhaal gaat over Lola williams ze komt uit Ierland. Vroeger had ze een beste vriend: Niall ze waren heel close en deden alles samen. Later deed niall mee aan x factor werd beroemd en verhuisde naar Londen. En liet Lola gewoon in de steek.Lola...