Part 25
Haai, jullie zijn allemaal geweldig! Bedankt voor die 1700 reads!
--------
Harry's P.O.V
Mia ligt naast me op bed. Nee niet ij mijn armen maar gewoon naast me. Het gaat niet zo goed tussen ons. Ik denk wel dat als we ons best doen het weer kunnen oppakken, alleen dan is er nog Denise. Zij is een heel leuk meisje maar ze heeft vast al een vriendje en anders zou ze mij ook niet willen. Dus negeer ik het en ik ga het helemaal goed maken met Mia.
Ik hoor geluid naast me. Ik kijk op zij en zie dat Mia wakker is. "Goeiemorgen Hazz" zegt ze. "Goodmorning love" zeg ik. Ze glimlacht naar me. "Ehm Harry." Zegt ze. Ik onderbreek haar. "Nee niks zeggen jij gaat vanavond met mij op date" ik glimlach maar die verdwijnt snel weer als ze zegt "het spijt me maar ik wil niet op date het gaat gewoon niet goed meer en het ligt niet aan jou want jij bent geweldig maar ik kan gewoon niet tegen al die haat dus" ze zucht. "ik maak het uit" "w..wat nee! Ik kan iets tegen de haat doen. Ik...ik krijg ze wel iedereen die jou haat heeft gestuurd!" De tranen stromen over mijn wangen "Nee Harry blijf rustig. Het maakt me niet uit wat je met hun doet maar het is al uit en ik zie het gewoon" zegt Mia. "Wacht wat zie je?" Vraag ik. "Hazz
je hebt duidelijk een crush op Denise" zegt ze. "Nee echt niet ik hou van jou!" Zeg ik terwijl ik nog steeds huil. "Misschien wel maar ook van Denise dus we kunnen gewoon vrienden blijven en jij gaat voor haar!" Zegt Mia nu stromen de tranen bij haar ook. "Maar...maar..nee!" Zeg ik. "Jawel, dus laat die date maar zitten. Je kan niks aan mijn beslissing veranderen" zegt Mia. Ik ga naar voren en kus haar maar ze duwt me weg. "Nee gewoon niet doen het is over ik ga nu naar de logeerkamer" zegt ze en ze staat op en loopt naar de kast. Als ze een stapel kleren vast heeft loopt ze de kamer uit. Na een tijdje komt ze terug en pakt haar schoenen, telefoon, oplader en sieraden. Uit de badkamer pakt ze make-up en nog wat spullen en loopt dan weer weg. Ze is weg. Dit is allemaal mijn schuld! Ik draai mijn hoofd naar mijn kussen en huil uit. Ik heb het allemaal verkloot gewoon als ik iets tegen die haat had gedaan was het niet zo geweest.
Mia's P.O.V
Als ik alles naar de logeerkamer heb gebracht loop ik door naar Niall en Lola's kamer. Ik klop aan. "Wacht even" roept Lola. Daarna hoor ik wat gerommel. "Binnen" zegt Niall en als ik naar binnen loop zie ik Niall nog snel een shirt aantrekken. Ook al ben ik verdrietig ik kan het niet laten om te zeggen "wilde nacht gehad?" Lola bloost maar zegt dan. "Waarvoor kom je?" "Ik heb het uitgemaakt met Harry" "echt? Dat is goed van je." Zegt Lola en ze geeft me een knuffel. "Onee" zegt Niall. "Wat?" Vragen Lola en ik tegelijk. "Nou Anne, de moeder van Harry, vertelde dat hij vroeger een vriendin had waar hij echt verliefd op was en dat is ie bijna nooit. Dus toen ze het uitmaakte heeft hij twee weken op bed gelegen en at maar zelden" zegt Niall. "Wat nee maar. Het zal niet zo heel erg zijn want hij heeft een crush op Denise." Zeg ik. "Het is toch zo en iedereen weet dat hij een crush heeft dus het is heel bijzonder dat hij twee meiden tegelijk leuk vind" zegt Niall. "Waarom heb je het uitgemaakt?" Vraagt hij daarna. "Nou ik kan gewoon niet tegen de haat en het ging al niet zo goed dus. Ik denk dat Harry ook weet dat het niet goed ging dus vroeg hij me op date. En toen heb ik het uitgemaakt." Lola knikt begrijpend. "Als ik jou was had ik het ook uitgemaakt" "ik ga naar Harry toe" zegt Niall en hij loopt weg. "Ik slaap in de logeerkamer want ik heb hier ook mijn werk" zucht ik. "Heb je al werk gevonden? In twee dagen dat we hier zijn" vraagt Lola. Ik knik "jep ik heb gister gebeld voor een baan en ik was gelijk aangenomen". "Eigenlijk moet dit een best bijzondere tour zijn geweest want ze namen gelijk twee meiden mee." Lacht Lola. Ik knik en zeg "ik ga nu de logeerkamer een beetje in orde maken en ik kom zo eten." Zeg ik.
Als ik na een tijdje naar beneden ga zit iedereen aan tafel behalve Harry. Waar is Harry? "Harry wilt niet van zijn kamer af komen" zegt Zayn alsof hij mijn gedachten kan lezen. Ik knik en pak een broodje. Daar doe ik Nutella op en eet hem op. Als ik mijn tweede broodje op heb ga ik naar Harry.
Ik klop op de deur. "Nee ik hoef geen ontbijt!" Roept Harry. Ik zucht en open de deur. Daar ligt Harry met zijn hooft in zijn kussen. "Ga weg" zegt hij. "Nee jij moet gewoon je bed uit komen." Zeg ik. "Wat doe jij nou hier" mompelt hij. "Je moet gewoon je bed uit komen en niet zo blijven liggen je vind de ware nog wel Hazz" zeg ik sussend. "Weetje wat probeer Denise maar. Ik denk dat zij de ware voor je is" zeg ik. "Misschien zij wel voor mij maar ik niet voor haar" zegt Harry. "Tuurlijk wel ze vind je leuk alleen zegt ze dat niet omdat ik met jou samen was." Zeg ik. "Alsnog ze zal het later toch weer uitmaken net als jij" "haal jezelf niet zo omlaag en kom uit bed want ik heb geen zin in dit gezeur" zeg ik. Harry draait zich om en kijkt me aan. "Blijven we dan nog wel vrienden?" Vraagt hij. Ik knik. "Natuurlijk en ik ga je nu helpen want jij en Denise horen denk ik bij elkaar. En is het goed als ik het even op twitter zet dat het uit is?" Harry knikt. "Ja doe maar" ik pak mijn mobiel en zet op Twitter: 'Marry is over.@Harry_Styles.' Gelijk krijg ik reacties voor Harry dat ik het niet waard ben of dat hun het nooit uit zouden maken en nog meer haat berichten. Dat gaat na een tijdje wel over denk ik. "Oke Hazz kleed je aan daarna ga je Denise bellen en vraag je haar op date oke?" "Wat nee vanavond al? Dan vinden mensen mij een player!" Zegt Harry geschrokken. "Oke dan morgenavond" zeg ik. "Wacht wat ga je op die date doen?" "Ik uhm geen idee eigelijk" stottert Harry. "Nou kom Harry brainstormen!" Roep ik. "Oke hoe laat?" Vraag ik. "Middag iedereen doet het in de avond dus rond 14.00 of 15.00" zegt Harry. Oke. Ik pak snel een blaadje en schrijf het op. "Buiten of binnen?" "Buiten het is lekker weer" "waar?" "Geen idee" zegt hij. "Kom op, kies maar: strand, bos ehm de duinen, een park?" Vraag ik. "Ik weet al iets. Er is zeg maar een soort bos met een groot deel ook zand en hei. Daar is een stuk en als je daar rondjes naar boven loopt rond de heuvel en als je boven bent kijk je uit op een heel groot meer met vogels en bloemen enzo en als je opzij kijkt een wei en soms staan daar dieren in" zegt Harry. "Ahw dat is echt romantisch moet je doen! En dan neem je een tas mee met lekker eten." Roep ik enthousiast. Harry knikt en even later belt hij naar Denise. Ik hoor hem iets zeggen van. "Heei, zou je misschien morgen met me uit willen?.....half drie....oke is goed ik haal je op....ja het is uit en ze zit er zelf naast....haha ja ze heeft me geholpen.... oke is goed doei" ik kijk hem aan en hij knikt blij. "Goedzo Hazz!" Roep ik en geef hem en knuffel. Louis komt de kamer in gerent en zegt "jullie blijven wel erg lang weg. Huh is het weer aan?" "Nee ze heeft me geholpen met een date met Denise" "wow dat is snel" ik weet het maar Mia wilde het zo snel mogelijk" Louis knikt verward " nou ehm veel succes dan" en hij loopt weg. Harry en ik volgen hem naar beneden en later gaan we nog met zijn twee naar de plek.
We komen op de plek en het is waanzinnig. Als ik opzij kijk zie ik dat er een paard staat en een veulen. In de wei daarnaast staat ook een moeder en veulen en de twee veulens springen in et rond naast het hek tussen hun in zo schattig! "Is deze plek goed?" "Ja het is waanzinnig" zeg ik en ik draai me om. Daar is een groot meer precies zoals Harry beschreef langs de kant staan verschillende soorten bloemen in verschillende kleuren. Ook vliegen en zwemmen er vogels. Achter me is een soort bos en Harry zegt dat daar soms egels of eekhoorns zijn.
Na een tijdje gaan we weer naar huis. "Hoe was het daar?" Vraagt Lola. "Echt heel mooi ik zag een meer met veel bloemen en veulens enzo" roep ik enthousiast. "Ahw die plek is echt geweldig!" Zegt Eleanor die is komen aanlopen. "Ehm oke fijn om te weten" zegt Harry een beetje ongemakkelijk "ja maar gaan we eten want het is inmiddels al half 7" zegt Lola. We knikken en omdat niemand zin heeft om te koken halen we wat bij de chinees.
JE LEEST
My old best friend
Fanfictiondit verhaal gaat over Lola williams ze komt uit Ierland. Vroeger had ze een beste vriend: Niall ze waren heel close en deden alles samen. Later deed niall mee aan x factor werd beroemd en verhuisde naar Londen. En liet Lola gewoon in de steek.Lola...