Chapter 43
Hey, ik ga een tijdje op vakantie dus kan niet updaten sorry :( maar hier een nieuwe stuk:
-ong. 1 maand later-
Nialls P.O.V
Ik zit ongeduldig te wachten in de wachtkamer tot de dokters klaar zijn. Ja ik ben in het ziekenhuis en nee Lola gaat niet bevallen want ze is maar iets van 4 maanden zwanger. Vanavond was er iets mis gegaan. Ik weet niet precies wat er aan de hand was maar ze begon te bloeden. Ik heb haar naar het ziekenhuis gebracht en nu zijn ze dus met haar bezig...of..net klaar.
De dokter komt naar buiten lopen en zegt:"het spijt me meneer, er is iets niet goed gegaan met de baby, het lichaam heeft het opgegeven en maar gelaten. Jullie hebben helaas een miskraam. U mag nu naar uw vrouw toe, als u wilt" en hij verlaat de kamer. De tranen springen in mijn ogen. Hoe kon dat nou gebeuren?
Ik zucht en sta op. Als ik de kamer in loop zie ik Lola huilen waardoor ik zelf ook moet huilen. Ik geef haar maar en knuffel en troost haar een beetje. "Ik mag zo naar huis, alles is wel in orde" snikt ze als ze uitgehuild is. Ik knik en ze staat op uit het bed. Ze heeft haar normale kleren nog wel aan dus gaan we gelijk naar huis.
-de volgende dag-
Perries P.O.V
"I'm so, so sorry for you" zeg ik terwijl ik haar een knuffel geef. Bij bijna iedereen stromen de tranen over de wangen. Plotseling hoor ik Melody huilen. Nu begint Lola ook te huilen omdat wij wel een gezond kindje hebben. Ik ga snel naar de buggy toe en haal haar eruit. "Rustig maar Melody" sus ik haar en ik zeg tegen Zayn dat hij wat melk moet maken.
Terwijl ik Melody melk geef, loop ik terug naar de anderen. Ze zitten op de bank. "Wat willen jullie nu gaan doen?" Vraagt Denise "Weet ik niet, ik denk gewoon verder gaan met ons leven. Trouwen, en daarna zien we wel weer" zegt Niall en Lola knikt instemmend. "Wij gaan weer naar huis. Ik denk dat jullie tijd voor jezelf nodig hebben" zegt Liam en staat op. Het hondje Cat gaat op zijn voeten liggen zodat hij niet weg kan gaan en kijkt hem met echte puppyogen aan. We schieten in de lach en Liam tilt Cat van zijn voeten af. Daarna nemen we afscheid en gaan naar huis.
JE LEEST
My old best friend
Fanfictiondit verhaal gaat over Lola williams ze komt uit Ierland. Vroeger had ze een beste vriend: Niall ze waren heel close en deden alles samen. Later deed niall mee aan x factor werd beroemd en verhuisde naar Londen. En liet Lola gewoon in de steek.Lola...