Part 9

700 20 0
                                    

Haai people part9 alweer en please vote!! En sorry dat het zolang duurde daarom een ultra mega extra super lang hoofdstuk :)

Harry's Pov

Ik ben net wakker gemaakt door Lola. Ze stormde plotseling mijn kamer en begon het refrein te zingen van Rock me alleen dan zong ze het expres heel hard en vals! Het is nu net half 8 dus ik sta maar op en kleed me aan enz. Als ik naar de andere loop stopt de bus en gaan we naar de Starbucks. Iedereen bestelt een andere soort koffie en een broodje. Niall en Lola delen nog een extra broodje samen. We waren onze vermomming vergeten dus al snel stonden er foto's van ons op internet enzo. De bewakers van Starbucks hielpen ons naar buiten en we stapten in de bus.

Lola's pov

We zijn net aangekomen bij onze eerste bestemming, Nederland. We treden 2x op in Amsterdam morgen en overmorgen vandaag hebben we de rest van de dag vrij. We blijven vandaag morgen overmorgen en daarna nog een dag in Nederland. De laatste dag hebben we ook vrij. Een oude vriendin van mij is naar Nederland verhuisd. Niall kent haar ook. Mia en ik woonden in dezelfde straat. Niall woonden twee straten verderop ook dichtbij. Ze was mijn beste vriendin maar Niall was toch echt mijn allerbeste vriend. Ik besluit haar maar een whatsappje te sturen dat we in Nederland zijn want ookal woont ze hier we hebben altijd contact gehouden. Heey Mia Niall ik en de andere boys en girls zijn in Nederland aangekomen. We overnachten in een duur hotel in Amsterdam. Kunnen we langskomen? Of kom jij naar ons? XxMe We stappen uit de bus die net is geparkeerd de bodyguards van het hotel staan ons al op te wachten. We lopen naar binnen en krijgen de sleutels van onze hotelkamers. "Het lijkt me nogal logisch wie bij wie in de kamer gaat? Want we hebben vier tweepersoonskamers." Zegt Zayn en de andere knikken. Alle stelletjes gaan bij elkaar en Liam en Harry ook. Niall en ik lopen de kamer binnen. In de slaapkamer staat een tweepersoons bed en twee losse bedden. Waarschijnlijk omdat niet iedereen van tweepersonen een stel is. Ook is er een bad en een aparte douche er liggen ook grote handdoeken en zeep. Er zijn in een kamer twee tv's een voor het tweepersoons bed op een kastje en een in de woonkamer gewoon tegenover een bank. Ook is er een keuken met fornuis en magnetron en er licht al wat eten in. In de woonkamer liggen ook allemaal films en spelletjes in kastjes. Het is echt super luxe! Terwijl Niall de keukenkastjes doorzoekt wat ze allemaal voor eten hebben krijg ik een berichtje van Mia: Haai Lolaaah Wat leuk dat je in Nederland bent met Niall! Ik heb jullie zo gemist. Ik heb vroeger eerst in Utrecht gewoond maar ik ben verhuist naar Amsterdam voor mijn job ik werk bij een meidenmagazine en ben interviewer! Maar ik heb vandaag vrij en hoef morgen pas weer te werken. Dus kan ik zo langskomen? In welk hotel zit je?dan kom ik zo langs xx Mimi Ik moet lachen om het berichtje vroeger noemde ik Mia altijd Mimi dat ze dat nog heeft onthouden! "Niall kan Mia langskomen?" "Bedoel je Mia Smith? Heb je nog contact met haar?" "Ja die Mia sinds ze verhuist is hebben we nog contact maat mag ze komen?" "Tuurlijk waaron niet" "oke ik whapp haar even" Jo mimi We zitten in het Grand Hotel aan de gracht van Amsterdam. Hoe laat kan je want wij hebben alle tijd. Xxme Ik pak wat chips en ga naast Niall op de bank zitten en geef hem een kus. We eten samen de chips en daarna hoor ik 'pling' een whatsappje van Mia Haai Lolly kan ik over een half uurtje komen dan kijk ik wel tot hoelaat ik blijf ok? XxMia Lolly was mijn bijnaam. Ik stuur een berichtje terug Oke Mimi is goed we wachten wel op je in de hal en gaan daarna naar onze kamer. We kunnen later ook nog ergens heen als je leuke plekjes weet Xx Lolly Als ik die heb verstuurd stuur ik ook nog een whatsappje in de 1D en girlfriends groep. Een oude vriendin van Niall en mij uit Ierland komt zo op bezoek ze is hierheen verhuist. Komen jullie over een kwartiertje naar onze kamer? Ze is er over een half uur! Maar als je al iets gaat doen hoef je niet te komen! Zo dat is klaar. Ik leun tegen Niall aan en eet nog wat chips die Niall al bijna op heeft gegeten. Ik hoor een pling geluidje maar nu van Nialls mobiel. Hij leest mijn berichtje en glimlacht. Daarna geeft hij me een kusje op mijn neus. Ik zet de tv aan het gaat over one direction. 'One direction is net aangekomen in Nederland. Morgen geven ze een concert hij is al helemaal uitverkocht. Het gerucht gaat dat Lola de vriendin van Niall in het voorprogramma zit. We gaan nu naar het hotel waar de jongens zitten.' We zien een interviewer staan voor het hotel. Ook staan er wat fans maar die worden voor de deur maar die worden weggehaald door een bewaker. Dan stelt de interviewer een paar vragen aan de fans "wat vinden jullie ervan dat Lola optreed?" "Ze is gewoon een vieze sloerie die Niall gebruikt om beroemd te worden!" Antwoorden ze. Ik kijk opzij naar Niall hij kijkt balt zijn vuisten en kijkt boos naar het scherm. Ik zet de tv gauw uit. Ik vind het zelf ook erg dat mensen dat zeggen maar ik weet hoe het echt in elkaar zit en dat is het belangrijkste. Ik geef Niall een knuffel. En fluister"Niall we weten allebei dat dat niet waar is en niet boos worden want ze zijn gewoon jaloers" Dan word er op de deur geklopt. "Wie is daar?" Vraagt Niall "lou hier en de andere" antwoord Louis. Niall staat op en opent de deur. "Hebben jullie het nieuws gezien?" Vraagt Eleanor aan mij. Ik zucht "ja" "ow is alles oke?" "Ja met mij wel maar Niall werd wel een beetje boos." "Ow oke moet ik met hem praten?" "Nee het is al goed ik heb al gepraat"zeg ik tegen haar. "Jongens mijn vriendin komt zo! Wie wil er mee naar beneden haar opvangen?" Harry, Niall en ik gaan naar beneden. Harry is gewoon de flirt en wou mee. En Niall en mij kent ze al.

Harry's Pov

We zitten in de hal te wachten. Niall en Lola zijn in gesprek en ik zit er een beetje bij. De deur gaat open en er komt een meisje van onze leeftijd binnen. Ze is echt lelijk. Ze loopt onze kant op. Maar loopt door naar een opa die ergens achter ons zitten. Ik zucht van opluchting. Niall en Lola schieten in de lach. Ik kijk ze aan met een 'wat?' gezicht. Waardoor ze nog harder in de lach schieten. " je...je dacht haha dat zij hhaha het was zeker!" Zegt Niall zacht zodat alleen wij het horen. "Ja en daarna was je echt opgelucht" zegt Lola met een grote glimlach. "Oke ja jullie hebben gelijk" zeg ik. "Ehh Lola, Niall?" Horen we iemand vragen. We draaien ons om en zien een meisje staan. Ze is echt hemels mooi wauw echt prachtig precies het tegenovergestelde van dat andere meisje. "Nu denk je zeker dat ze het tegenovergestelde is?" Vraagt Niall. Ik bloos en het meisje vraagt "het tegenovergestelde van wat?" Lola legt het hele geval uit en kijkn afentoe naar het andere meisje. Daarna schiet het meisje in de lach en zegt dan "ik ben Mia" ik schud haar hand en zeg mijn naam. We lopen naar boven en daar zitten de andere. Ik denk dat ik voor het eerst in mijn leven echt verliefd ben tenminste ik was dat wel een keer echt maar toen ik haar gedrag leerde kennen was dat gelijk weg. Maar ik heb nu het gevoel dat zij de ware is. Ik wil de rest van mijn leven met haar doorbrengen. We gaan op de bank zitten en de andere stellen zich ook voor.

Lola's pov

"Volgens mij is Harry nu echt verliefd!" Fluister ik en Niall knikt als antwoord. "We moeten ze bij elkaar brengen." Fluister hij dan. "Maar dat word een lange afstand relatie dat houden ze niet vol. Of ze verhuis naar Londen. Maar ik denk echt niet dat ze haar baan wil opgeven want zo is ze niet." Fluister ik weer. "We kijken wel of zij hem leuk vind oke? Zoek jij dat uit" vraagt Niall. Ik knik.iedereen is een beetje in gesprek. Mia en Perrie zijn aan het praten. "Sorry mag ik even met Mia praten?" Vraag ik. "Tuurlijk" zegt perrie en ze loopt weg. "Wat vind je van Harry?" Vraag ik. "Omg zie je het zo goed? Oke ja ik vind hem leuk maar zie je dat?" "Nee eigelijk niet maar bij Harry wel dus daarom vroeg ik het." "Ow" zegt ze "nou dat is makkelijk gegaan en eh hij is smoorverliefd op je dat weet ik zeker" zeg ik en loop dan weg.

Nialls Pov

Lola is met Mia praten dus praat ik maar met Harry. "Ben je verliefd?" Vraag ik. "Ehm ja" zegt hij en hij bloost. Ik wist het! "Je moet haar mee uit vragen. Ze vind je vast leuk!" Zeg ik en Harry knikt. Ik loop net weer weg en dan komt Lola aanlopen. "En?" Vraag ik. "Ze dacht dat we het zagen aan haar dus ontkende ze gelijk!" "Yes!" Zeg ik. "Ik heb een idee" zeg ik "kijk jij verteld aan Harry dat ze aan jou heeft vertelt dat ze hem leuk vind en dat hij haar mee uit moet vragen dan zeg ik tegen Mia dat Harry aan mij heeft verteld dat hij har leuk vind en haar mee uit gaat vragen!" Zeg ik. "Oké" zegt Lola en loopt weg. Ik loop naar Mia en vertel het. Ze staat helemaal te glunderen.

Mia's pov

We hebben net geluncht. Iedereen gaat naar zijn eigen kamer. Ik wil met Niall en Lola mee gaan als Harry me mee trekt. "Ehm ik eh ik wou je vragen of je met me uit wil? Vanavond uit eten." "Ja natuurlijk wil ik dat" zeg ik. Wauw ik ben nu echt de gelukkigste persoon op aarde! "Oke ik haal je om zes uur op goed?" Zegt hij. Ik knik. "Kan je tegen de ander zeggen dan ik naar huis ga?" Vraag ik. "Tuurlijk tot zo" zegt hij en geeft me een kus op mijn wang. Ik voel me nu zo rood als een tomaat, en alsof ik vlinders heb gegeten. Ik loop weg en zeg nog "tot zo" en glimlach.

My old best friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu