Chapter 29
Lindsey's P.O.V
Ik ben nu echt gelukkig. Ik krijg -hoop ik-een baan bij de jongens dus mag ik altijd mee. Stylist wilde ik altijd al worden voor een beroemd iemand, maar van mijn idolen had ik het niet verwacht. Het komt ook omdat één van hun mijn vriendje is. Gelukkig weet ik al -omdat ik Directioner ben- wat voor kleren ze dragen dus dat word geen probleem.
Ik kijk voor me en zie dat Liam Zayn en Louis beschiet met twee waterpistolen. Als ze zien dat Liam nog een keer wil schieten rent Louis naar mij toe en houd zijn waterpistool voor me "als je op mij schiet schiet ik op haar!" Roept hij. "Wat..maar...nee dat doe je niet!" Stamelt Liam. "Dat doe ik wel" zegt Louis met een grijns van hier tot Tokio. Ik sta op van mijn stoel en loop naar binnen. Louis rent achter me aan en pakt me vast. "Louis laat me lohooos ik moet naar de wc" zeur ik. Louis kijkt me beteuterd aan en laat me dan toch los. "Haha loser!" Roep ik terwijl ik naar binnen ren en ik doe de deur op slot. Ik zie Liam zijn duim opsteken en daarna beschiet hij Louis en Zayn. "Aaaah mijn haar!" Gilt Zayn. "Je klinkt als een meisje!" Roept Louis lachend.
Ik grinnik en ga boven mijn bikini aandoen. Daarna loop ik weer naar beneden. Als ik naar buiten loop word ik gelijk beschoten door Louis en Harry. "He waar is de rest?" Vraagt Lola die inde deuropening staat. "Daan is weer naar huis, Mia is naar de meubelzaak voor haar appartement, Denise is naar school en Pezz is thuis en de rest is hier en jij was bij Niall." Som ik op. "En jullie houden een watergevecht" zegt Lola vragend. Ik knik "het is alleen oneerlijk omdat ik geen gun heb" "tip: Zayn is er heel goed in" zegt Lola. "Daarom heeft hij een tatoeage van een waterpistool" denk ik hardop. "En omdat ik het leuk vind" zegt Zayn. Ik knik en ren naar hem toe "wat ga je doen?" Zegt Zayn vragend. Ik ren door naar Liam en pak onderweg snel Zayns waterpistool. ik ga naast Li staan en schiet Zayn onder, gheghe nu is hij machteloos Denk ik. Tot mijn verbazing trekt Zayn zijn shirt uit en springt het zwembad in. Ach wat boeit het ik heb toch mijn bikini aan. Ik loop naar het zwembad en spring erin. Lola springt er gewoon met kleren en al in. Niall komt naar buiten en springt er ook gewoon met kleren in. De rest van de jongens hebben hun zwembroeken wel aan en hoeven alleen hun shirt uit te doen.
Twee uur later zitten we met zijn allen gedoucht en al op de bank. "Wat gaan we morgen doen?" Vraagt Mia die al thuis is gekomen. "Uhm ik was van plan alle meiden uit te nodigen van Little Mix" zegt Zayn. "Oke we hebben dus bezoek" zeg ik. Ik voel dat ik al moe word dus zeg ik "gaan we nog wat eten ik ben moe" de andere knikken en Niall en Zayn gaan wat koken tenminste dat zeggen ze. Lola besluit ze te helpen en de rest blijft op de bank zitten.
Na een uur zijn we klaar met eten en duik ik mijn bed in. De andere blijven beneden maar omdat Liam het zielig voor me vind gaat hij mee. Het is ook zo'n schatje.
Als ik in bed lig val ik na 10min al in slaap. Ik weet niet wat er zo vermoeiend is aan vandaag.
JE LEEST
My old best friend
Fanfictiondit verhaal gaat over Lola williams ze komt uit Ierland. Vroeger had ze een beste vriend: Niall ze waren heel close en deden alles samen. Later deed niall mee aan x factor werd beroemd en verhuisde naar Londen. En liet Lola gewoon in de steek.Lola...