Part 12

588 12 0
                                    

Het is nu bijna negen uur en ik zit op de bank tv te kijken. Niall is aan het douchen dus ik ben alleen. 'Oja' ik moet nog me Mia en Harry praten. Ik bel Mia maar. (M=mia L=lola)

M:hallo met Mia. (Gewoon in het nederlands)

L: hey met Lola ehh ik kan je niet verstaan

M: o sorry Lola(weer gewoon engels)

L: geeft niet

M: waar bel je voor?

L:over je relatie met Harry ik moet met jullie praten en Niall misschien ook

M: wow je klinkt wel erg serieus is het erg dan?

L: een beetje. Kan ik over een half uurtje langs komen en zeg tegen Harry dat hij daar moet blijven en wij schone kleren brengen.

M: oke is goed over een half uur. Maar dan moet ik nu wel gaan want we liggen nu in bed

L: ooeeh

M: Lola niet zo dat weet je best

L: ja sorry geintje maar ga je nu mar omkleden ik ben er om half tien.

M: oke doei

L: Ciao

Ik hang op. "Ni ben je al klaar?!" Roep ik richting de badkamer. "Ja ik kom eraan" zegt hij en dan loopt hij de kamer binnen. "Oke fijn ik ga over een half uurtje op bezoek bij Mia om te praten met Harry en Mia wil je mee?" "Ja is goed ik moet alleen nog ontbijten." "Oke als je maar om half tien klaar bent" zeg ik en richt me weer op de tv.

Niall en ik loop naar Liams en Harry's kamer en kloppen aan. Liam doet open en we lopen gelijk naar binnen. "We brengen wat kleren nar Harry!" Zeg ik snel. We lopen naar hun slaapkamer en ik zie al snel welke kleren van Harry en welke van Liam zijn. Ik pak een setje en loop weer naar de woonkamer. "Ehh Daddy hoe laat is het interview en het concert?"

Vraag ik aan Liam "om half 1 begint het interview en om kwart over zeven het concert" antwoord hij en ik knik. "Doei!" Roepen Niall en ik tegelijk wat wel een beetje eng is....

We komen bij Mia's huis aan. Ik ga al met mijn hand richting de deurbel als Niall zegt "ik wil aanbellen!" "Nee dat doe ik al!" Zeg ik koppig terug. "Maar jij bent vorige keer al geweest!" "Welke vorige keer!" "Ehm.." "Ha! Gedist" roep ik en wil weer aanbellen " nee ik ga aanbellen" zegt Niall nu. Ik kijk hem boos aan en hij mij ook. De deur word open gedaan. "Haai jongens! Ehh wat is er aan de hand?" Zegt Mia. Ik zucht en zeg" Nou ik wou aanbellen maar Niall ook dus toen kregen we soort van ruzie" zeg ik. "Nou jullie mogen allebei aanbellen" zegt Harry met een kinderjuf stem. "Nee joh je hebt nu toch al open gedaan!" Zeggen Niall en ik tegelijk. "Woow creepy" zegt Mia. Niall en ik lachen en lopen naar binnen. "Hier Hazza!" Zeg ik en geef hem zijn kleren. "Thanx lola!" Zegt Harry en loopt naar boven. "Willen jullie wat drinken?" Vraagt Mia. "Ik hoef niks" zeg ik en Niall schud zijn hoofd. We gaan zitten en wachten tot Harry naar beneden komt. Als hij er is begint Niall "we willen praten over jullie relatie, jullie hebben namelijk 2 problemen 1 is dat Harry van het management geen vriendin mag hebben en 2 is dat Mia in Nederland woont en Harry in Engeland." Ik tik Niall aan en neem het over. " maar we kunnen het wel oplossen. We gaan als we terug zijn van tour met het management praten en Harry, jij en Mia tonen jullie gewoon in het openbaar als het aan is *knipoog* het tweede probleem is dat jullie in een ander land wonen. Ehm Mia jij zou dan kunnen verhuizen, ik begrijp dat je dat niet wilt maar daar heb je ook genoeg werk vooral in Londen. Ook als journalist." Mia knikt en zegt "ik ga wel verhuizen ik doe alles voor deze jongen" zegt ze en glimlacht naar Harry. "Je kan bij ons intrekken? Net als Lola heeft gedaan." Vraagt Harry aan haar. Mia knikt. "Dus alles is opgelost behalve dat eerste probleem niet helemaal. Maar als jullie het al in het openbaar hebben vertoont kan het management jullie niet meer tegenhouden" zegt Niall. "O en Harry om half 1 hebben we een interview dus wees op tijd bij het hotel!" Zeg ik. Harry knik en Mia zegt "ik moet om 12.00 al op mijn werk zijn want ik heb om half 1 een interview ik weet alleen nog niet met wie." Harry Niall en ik wisselen blikken even uit en moeten dan lachen. "Huh wat?"vraagt Mia "Nou misschien moet jij ons interviewen" zegt Niall met een grote lach. "O shit!" Zegt Mia. "Wat?" Vraagt Harry. "Nou ik krijg zo pas de vragen over het laatste nieuws dus als ze vragen 'is dit meisje je nieuwe vriendin?' Dat is voor mij toch raar om te vragen?" "Nou dan blijf jij in de rol van journalist ofzo en ik antwoord gewoon" zegt Hazza"is het al aan?" Vraag ik snel. "Ehm nee" zeg Harry. "Nou Hazza ze kan niet met ons mee op tour als ze je vriendin niet is hoor!" Zeg ik nep boos. "Lola dat komt nog wel als we vertrekken zal dat wel zo zijn dat beloof ik je" zegt harry. Ik glimlach en zeg " wij aan alvast en Harry niet te laat komen op het interview." Zeg ik. "Komt goed " zegt Harry en dan gaan Niall en ik weg.

My old best friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu