Chapter 40
Yaay ik heb meer dan 4,5 K reads!
Perries P.O.V
Glimlachend kijkt iedereen Nola aan en geven feliciterende complimentjes. Ze hebben zo net verteld dat Lola zwanger is. "Nu hebben we nog een zwangere vrouw erbij!" Zegt Louis blij. We lachen en ik krijg een steek in mijn buik waardoor ik weer op mijn stoel ga zitten. De enige die het merkt is Zayn omdat ik dat wel vaker heb nu. Hij kijkt me bezorgd aan en ik fluister "bekijk het positief nu weet je dat ie nog leeft en kan trappen" hij glimlacht naar me en zegt daarna dat we naar huis gaan.
-de volgende ochtend-
Ik word wakker doordat ik een pijnlijke steek in mijn buik voel. Het houd maar niet op en de tranen schieten in mijn ogen. "Zaaayn!!" Roep ik gauw. Hij komt snel de kamer ingelopen en kijk me bezorgd aan. "Ziekenhuis" zeg ik en krimp in elkaar. Hij tilt me op en neemt me mee naar de auto. Daarna rijd hij naar het ziekenhuis en word ik meteen geholpen.
Zayns P.O.V
Ik heb net de andere geïnformeerd over het ongeval. Ze zijn er nog niet en ik zit alleen in de wachtkamer. Er komt een dokter naar buiten. En hij vertelt "het is niks ernstigs, dat krijgen zwangere vrouwen wel vaker alleen in dit geval is het een beetje vroeg. We willen haar dus tot de zwangerschap hier houden." Ik zucht van opluchting en vraag "mag ik naar binnen?" Hij knikt en ik loop snel naar binnen.
Perrie slaapt, ik pak een stoel en zet hem langs haar bed. Daar ga ik op zitten en dan komen de andere binnen gerend. "Wat is er gebeurt is het ernstig?" Vraagt Lindsey. Ik schud mijn hoofd en zeg "dat krijgen zwangere vrouwen wel vaker alleen niet zo erg en niet zo vroeg dus daarom moet ze in het ziekenhuis blijven." Lola trekt een pijnlijk gezichten en kijkt naar Perrie die langzaam wakker word. "Eindelijk die dokters weg." Is het eerste wat ze zegt en vraagt dan "hoe lang moet ik blijven?" "Wil je niet eens weten wat je hebt?" "Weet ik al ik ben al iets van 5 minuten wakker." Mompelt ze. "Tot de bevalling is geweest" zeg ik. "Kut!" "Wat?" Vraagt Denise. "Nu word ik zo bekeken en het stinkt hier!" Zegt ze boos en iedereen schiet in de lach. "Wees blij heel veel mensen worden hier genezen en gezond." Zegt Liam. "Jep maar heel veel mensen sterven hier ook" zegt Perrie daarop. Daar heeft hij niks op te zeggen. "Argh ze kan echt hard schoppen!" Zegt Perrie na een tijdje. "Dus het is een meisje!" Roept Louis. Ik kijk Perrie aan en die knikt. "Ja" zegt ze. We glimlachen. "Maar de naam vertellen we nog niet!" Zeg ik er achterna. Ze kijken ons teleurgesteld aan. "Wij gaan weer" zegt Niall en slaat een arm om Lola heen. De andere gaan ook maar ik blijf bij mijn Pezzie zitten. Na een tijdje gepraat te hebben valt die ook in slaap nadat ze heeft gezegd dat ik naar huis moet.
JE LEEST
My old best friend
Fanfictiondit verhaal gaat over Lola williams ze komt uit Ierland. Vroeger had ze een beste vriend: Niall ze waren heel close en deden alles samen. Later deed niall mee aan x factor werd beroemd en verhuisde naar Londen. En liet Lola gewoon in de steek.Lola...