Haai weer nieuw stukkie!!!
Lola's Pov
We zijn nu al twee weken verder. Ik heb nog geprobeerd te praten maar Niall wou niet luisteren. Ook negeert hij Harry en mij een beetje we zeggen wel gedag maar meer niet. Ik zit in de bus. Iedereen ging naar de andere bus maar ik wilde alleen zijn. Ik moet huilen als ik eraan denk, Ik mis Niall hij is gewoon bij me maar niet op de manier zoals het hoort te zijn. We komen bijna aan in Rome(Italië). De bus stopt en ik stap uit. Al de hele tijd sinds Niall me negeert heb ik wallen onder mijn ogen. Ik slaap slecht en huil veel. De jongens en meiden steunen vooral mij en zijn boos op Niall. Niall gelooft niemand terwijl ze allemaal aan mijn kant staan. Ik loop het hotel binnen. Liam en ik delen nog steeds een kamer. Als ik de kamer binnen loop zie ik dat het dezelfde soort kamer is als altijd. Het bijzondere is dat dit hotel wel een binnenzwembad heeft. Ik heb al lang niet meer gezwommen dus dat ga ik zeker doen. Ik heb mijn koffers weg gelegd en sta op het balkon. Onder mijn balkon staan directioners maar ook speciaal mijn fans echt fantastisch. Ik heb al veel fans en ik krijg allemaal lieve berichtjes. Ook zeggen sommige dat ik het goed moet maken met Niall en als ik op Nialls twitter kijk staan er berichtjes dat hij me moet vergeven enzo. Ik ga op het balkon op een bankje zitten terwijl ik naar de lucht staar. Ondertussen is Liam ook al binnen gekomen. Hij loopt het balkon op en de directioners beginnen keihard te gillen. Liam zwaait even en gaat dan naast mij zitten. Ik kijk hem even aan en glimlach. "Hoe gaat het?" Vraagt hij. "Altijd hetzelfde ik mis Niall echt en ik weet niet wat ik moet doen." ik kijk nu de andere kant op en daar zie ik Niall op het balkon staan naast ons. Blijkbaar heeft hij gehoord wat ik zei. Hij kijkt me even aan en kijkt dan weer weg. Ik loop snel naar binnen en ga dan daar zitten. Liam volgt me en zegt "het komt wel goed op een dag zal hij je vergeven dan gaan jullie trouwen en krijgen kinderen enzo." Ik zucht en kijk Liam aan. "Als hij me niet vertrouwt zal dat niet gebeuren dan krijgen we allebei een andere liefde" ik sta op en loop weg naar de slaapkamer. Daar ga ik op bed liggen en al in slaap.
Eleanors Pov
Ik word echt gek van Lola en Niall. Ik dacht dat Niall Lola wel snel zou geloven enzo maar het is nu al twee weken verder. We moeten echt ingrijpen. Er word op de deur geklopt. Louis doet open en ik hoor Liam iets vragen. Daarna lopen ze naar binnen en gaan op de bank zitten. "Wat is er Li" vraag ik. "We moeten ze weer bij elkaar brengen." "Daar dacht ik net ook al aan!" Zeg ik. "Maarruh wat gaan we doen dan?" Vraagt Louis "weet je wat we sluiten ze gewoon samen op in een kamer ofzo dan moeten ze wel met elkaar praten." Zeg ik. "Ja goed plan maar welke kamer want Lola wil sowieso niet in Nialls kamer en ook andersom." Vraagt Louis "simpel toch dan vraag ik gewoon aan Lola of ze kan komen praten en zeg ik dat ze om half 1 naar mijn kamer moet komen en als ze komt dan zeg ik wel dat ze alvast naar het balkon moet lopen terwijl ik drinken haal en dat zegt Louis dan ook tegen Niall en dan sluiten we ze samen op op het balkon!" Zeg ik enthousiast. Liam en Louis knikken. "Dus halfeen 's middags hier?" Vraagt Liam. Ik knik. "Oke Louis jij doet Niall en zeg maar dat ehm dat je wil praten alleen dat je eerst met mij iets gaat eten en dat jullie om half één afspreken oké?" Louis knikt. Daarna loopt hij de kamer uit. Ik loop met Liam mee naar zijn kamer. Daar is Lola net wakker geworden en ik zeg mijn 'tekst'. Lola knikt en zegt dat ze er om half 1 zal zijn. Ik knik tevreden en loop naar Nialls kamer. Daar klop ik aan en Niall doet open. Hij heeft net zo erge wallen als Lola. Ik glimlach en vraag "Louis we gingen toch uit eten" met een onopvallende knipoog. Louis knikt en Niall zegt "tot zo Louis" daarna lopen we samen weg.
Nialls pov
Het is nu 5 over half 1 . Ik ben iets te laat bij Louis maar ik was onze afspraak vergeten. Ik klop aan en Louis doet open. "Hey Niall ga maar alvast naar het balkon ik pak wat te drinken." Ik knik en loop naar het balkon. Daar staat Eleanor in de buurt van de deur een spelletje te spelen op haar mobiel. Ik doe de deur open en loop het balkon op. Daar zit Lola. "Hey waar wou je-" zegt ze en ze stopt als ze mij ziet. Ik wil weglopen, maar Eleanor heeft al de deur op slot gedaan. Onee niet weer zo'n stom plan. Ik ga naast Lola zitten maar wel dat er een beetje afstand tussen zit. Ik hoor de fans gillen. Ik kijk even over de rand en sommige fans roepen "niall!!" Maar ook sommige roepen "Nola" of "Lola" Ik ga weer zitten en zie dat Lola me aankijkt. Ik heb haar al heel lang niet meer van zo dichtbij gezien. Ze is nog steeds prachtig. Misschien moet ik haar vergeven en waarschijnlijk heeft iedereen gelijk dat ze gewoon vrienden zijn. "Ehm Niall" zegt ze. Ik kijk haar kant op en knik dat ze kan vertellen. "Ik hou van je en ik wil je terug dus wil je dit even bekijken" zegt ze terwijl ze haar mobiel aan mij geeft. Het is een filmpje van de beveiligingscamera's van het hotel. Eerst zie je Louis, Eleanor en Harry kletsen. Ik spoel een klein stukje door en al snel zie ik dat Lola erbij komt zitten. Ze kletsen nog steeds. Ik spoel weer door en dan zeggen Louis en Eleanor iets van "moe" en "slapen" en lopen ze weg. Dan blijven allen Lola en Harry over. Lola vertelt iets over een gebeurtenis met Mia en mij. Over dat we het heet hadden en dat we gewoon het water in sprongen met onze kleren aan. Dat herinner ik me nog goed. Toen waren we alledrie zes. Daarna zie ik dat ze nog even kletsen en dan weer weg lopen. Ik voel me nu erg schuldig dat ik haar niet geloofde. Het was gewoon vriendschappelijk. Het enige wat ik er nu uit kan krijgen is een "ow". Op één of andere manier krijgt ze het voor elkaar dat ik moet blozen. "Lola het spijt me dat ik je niet geloofde. Ik was gewoon een beetje boos toen ik het blad zag en dacht niet na, ook was ik een beetje jaloers. Maar sinds vanochtend toen je tegen Liam zei dat je me miste realiseerde ik het me alleen toen schaamde ik me een beetje en waarschijnlijk vergeef je me niet maar ik wil gewoon zeggen dat..dat ik van je hou." Zeg ik.
Lola's Pov
"Dat... dat ik van je hou." Zegt Niall met spijt in zijn ogen. Ik wil hem om de hals vliegen en zeggen dat ik ook van hem hou maar ik kan het niet. "Ik..ik vergeef je wel Niall" zeg ik. Niall krijgt een kleine glimlach op zijn gezicht en bloost een beetje. "Ik hou van je en ik mis je" zeg ik daarna. Niall knikt en zegt. "Ik mis jou ook en ik wil niks liever dan dat we nu weer bij elkaar komen." Ik knik een beetje onzeker. "Ehm Lola wil je dan opnieuw mijn vriendin zijn?" Vraagt Niall. "Natuurlijk wil ik dat Ni" zeg ik en geef hem een knuffel. Niall staat op en ik sta ook op. Nu kunnen al onze fans ons ook zien. Niall buigt zich een beetje voorover. Ik ook en dan zoen ik hem. "Nola Nola!" Word er van onder geroepen en er worden nog meer dingen gegild. Lachend willen we naar binnen lopen maar de deur zit nog steeds op slot. Niall bonkt op de deur. "Laat ons erin!" Roept hij. Ik bonk ook op de deur. Later geven we het op want ze zijn blijkbaar niet binnen. Ik zucht en laat me op de grond zakken. "Wat nu?" Vraag ik. Niall kijkt om zich heen. De regenpijp zit ver weg naast een ander balkon en er staat nergens een boom. Niall loopt naar de rand en kijkt over de reling. "Mag ik jullie aandacht kan iedereen even stil zijn!?" Roept/vraagt Niall. Het verbaast me hoe snel de fans stil zijn. "Ehm Louis en Eleanor hebben ons opgesloten op het balkon zodat wij het goed zouden maken. Dat is hun ook gelukt maar ze zijn er niet meer. Dus als 1 van jullie Louis of Eleanor ziet zeg dan dat we het goed hebben gemaakt en dat ze ons moeten bevrijden." Sommige knikken en je hoort ook mensen "oke" of "doen we" zeggen. We gaan op de bank zitten en staren naar de wolken. "He kijk! Dat is een soort olifantje!" Roep ik. De fans hebben het waarschijnlijk gehoord want ze beginnen te gillen. Daardoor moet ik grinniken. "Zullen we anders een lied zingen?" Vraagt Niall. Ik knik. "Gewoon ons lied van de jongens en ik?" Vraag ik. Nu knikt Niall en ik begin.
Als het lied eenmaal is gedaan beginnen de fans te gillen. Daarna doet Eleanor de deur open en achter haar staat een meisje van denk ik 13. "Niall, heb je nou echt aan een fan gevraagd om aan mij te vragen dat ik jullie moet bevrijden?" Niall knikt trots en daardoor moet ik lachen. Het meisje achter Eleanor glundert helemaal. "Dus jij bent onze redder?" Vraag ik aan het meisje. Ze knikt. "Ehm nou erg bedankt" zeg ik. "Wil je wat? Een handtekening ofzo?" Vraagt Niall. "Ehm ja mag ik misschien een ontmoeting met Liam of met alle koppels op de foto want alle koppels zijn schattig samen." Zegt ze en ze bloost. "Nou je mag tenminste met ons op de foto" zeg ik. "Ook met Louis en ik" zegt Eleanor. "Weetje wat ik zorg wel dat ze allemaal naar Nialls kamer komen oke?" Zeg ik. Ze knikken en ik stuur even een whatsappje dat ze moeten komen. Zelf lopen we ook naar Nialls kamer. Na 5 minuutjes is iedereen er al. "Duuuuus alles is weer goed?" Vraagt Louis. Ik knik en zeg"Ehm maar jullie zijn hier want we zaten
opgesloten op het balkon en hebben het goed gemaakt alleen die twee daar" ik wijs naar Louis n Eleanor. "Die hebben ons niet vrijgelaten en zijn gewoon weggegaan. Dus Niall vroeg of iemand Eleanor of Louis kon vragen om ons vrij te laten en dat heeft zij gedaan. En nu wou ze een ontmoeting met Liam en met alle koppels op de foto. Ow kan je je even voorstellen aan de andere" ze knikt en zegt "ik ben Melanie Bos ik ben 13 en woon hier in Rome. Ik ben al heel lang directioner en sinds kort ook fan van Lola. Ik ben zeg maar een Liam meisje en ik ben heel blij dat het mij is gelukt want ik had geen kaartjes" zegt ze en Liam moet blozen. We maken foto's en Liam en zij praten nog even. Harry geeft haar een kaartje voor het concert die ze maar al te graag aanneemt. Daarna zeggen we haar gedag en gaan naar een interview en daarna naar het concert.
JE LEEST
My old best friend
Fanfictiondit verhaal gaat over Lola williams ze komt uit Ierland. Vroeger had ze een beste vriend: Niall ze waren heel close en deden alles samen. Later deed niall mee aan x factor werd beroemd en verhuisde naar Londen. En liet Lola gewoon in de steek.Lola...