Part 20
Omg thank you!! 1.2K reads :)
En nog een fijne Valentijn❤
Mia's Pov
Louis, Eleanor, Harry, Liam en ik zitten in Harry en Louis' (logeer)kamer. "Oke heeft iemand al een idee?" Vraag ik. Als antwoord krijg ik allemaal schuddende hoofden. "Misschien een surprise party?" Vraagt Harry. "Neeh te voorspelbaar" antwoord Louis "misschien kunnen we met zijn allen gaan zwemmen?" Vraagt Liam. "Jaa! En daarna gaan we naar huis en gaan we met zijn allen bij Niall of Lola slapen en houden we een slaapfeestje enzo!" Zeg ik enthousiast. "Oke goed idee!" Zegt Louis. "Maar dan moeten we het wel aan Lola of Niall vragen. Ehm kan anders iemand Lola, Niall en Zayn halen?" Vraagt Harry. "Doe ik wel zeg ik en sta op. Ik loop naar de woonkamer. Daar zitten Lola en Niall op de bank chips te eten en tv te kijken. "Ehm jongens kunnen we jullie even spreken?" Vraag ik. "Waarover?" Vraagt Lola."iets ga maar naar Louis' kamer" zeg ik en loop weg ze zullen wel komen. Nu op zoek naar Zayn. Eerst loop ik naar Nialls kamer waar Zayn slaapt maar daar is hij niet. Ik zoek de andere kamers door maar daar is hij ook niet. Dan maar het andere huis. Ik loop door de straten heen en kom aan in Lola's straat. Mijn oude straat. Ik kijk naar de plek waar mijn huis stond maar daar hebben ze een speeltuin van gemaakt. Ik bel aan en Perrie doet open. "Heey is Zayn er?" Vraag ik. "Ja kom maar mee" ik loop achter haar aan naar De woonkamer. Daar zit Zayn op de bank. "Hooi Mia"zegt hij. "Heey Zayn, kan ik iets vragen." "Tuurlijk" zegt Zayn en ik loop naar hem toe en fluister zodat Perrie het niet hoort "Ga naar Louis kamer in het andere huis. Het gaat over morgen de laatste dag dat Perrie er is en uhm zg maar tegen de rest dat ik Perrie bezig hou" ik kijk Zayn vragend aan en hij knikt. "Ik moet gaan doei babe" zegt hij, hij geeft Perrie een kus en gaat dan weg. "Waar ging dat over?" Vraagt Perrie. "Ik moest hem halen van Louis en Harry." Perrie knikt. "Kom we gaan je koffers inpakken morgen hebben we geen tijd meer"
zeg ik. "Hoezo?" Vraagt ze. O shit ehm smoes... "Nou eh voor je het weet is het te laat en heb je geen tijd meer" zeg ik dan maar. Ze knikt twijfelend en samen gaan we haar koffer inpakken.
Zayns Pov
Ik loop richting Nialls huis en bel aan. Mia zei tegen mij dat ze iets als verrassing hadden voor Perrie dus ging ik weg.
Louis doet met een big smile open en zegt "kom we wachten op je gast! Huh waar is Mia" "Mia zei dat ze Perrie zou afleiden ofzo" "ow oke" we lopen naar binnen en gaan naar de logeerkamer. Daar zit iedereen behalve Perrie en Mia op de grond. "Wat willen jullie nou vertellen!" Zegt Niall geïrriteerd. "Oke, wij" begint Louis en hij wijst naar zichzelf, Harry, Liam en Eleanor. "En ook Mia wilden iets doen voor Perrie als afscheid dus hebben we bedacht om eerst te gaan zwemmen en daarna een slaapfeestje te houden. Dus we hebben jullie hulp nodig. Iemand moet Perrie het zwembad in lokken gewoon zeggen van 'perrie ik heb een verrassing' en dan een blinddoek om doen. En we hebben een huis nodig voor het slaapfeestje. Dus Zayn wil jij Perrie het zwembad in krijgen en Lola of Niall kunnen wij bij een van jullie met zijn allen blijven slapen? Wow ik heb nog nooit zoveel in één keer gezegd" "ik wil wel helpen hoor" zeg ik. "Ik denk dat het wel bij mij kan want het kan of in de woonkamer of in de hele grote logeerkamer. Daar slapen wij nu met de meiden maar er passen nog wel wat matrassen bij" zegt Lola. Louis knikt en Liam zegt "ik reserveer het zwembad wel ehm Lola of Niall weten jullie een zwembad?" "Eh ja hier in de buurt met de auto is het tien minuutjes rijden" zegt Lolaa"oke dan reserveer ik het zo wel even" antwoord Liam. Daarna bespreken we nog wat tot we horen dat Mia en Perrie er zijn.
JE LEEST
My old best friend
Fanfictiondit verhaal gaat over Lola williams ze komt uit Ierland. Vroeger had ze een beste vriend: Niall ze waren heel close en deden alles samen. Later deed niall mee aan x factor werd beroemd en verhuisde naar Londen. En liet Lola gewoon in de steek.Lola...