Part5!

764 19 0
                                    

Lola's Pov

Ik word wakker en kijk om me heen. de andere zijn weg behalve Niall die naast me licht. Ik pak mijn mobiel en kijk hoe laat het is. tien uur. ik gaap rek me uit en loop naar de deur om naar boven te gaan toe. Net als ik de deur open wil doen schreeuwt Niall "Lola stop!" "Waarom?" "Ze hebben waarschijnlijk een soort val gemaakt ofzo, dat deden we ook toen eleanor hier bleef slapen toen hadden we een emmer met chocoladesaus boven de deur gehangen en toen zat ze onder de chocola.". "ow" zeg ik en loop naar Niall. "wat nu?" Vraag ik. "ik heb een idee." Hij pakt een bezem.Dan loopt hij even de kamer rond en pakt dan een klerenhanger,ik weet niet wat die in een woonkamer doet maarja. Hij trekt de haak van de klerenhanger af en haalt de kussensloop van Louis van zijn kussen af. Dan bind hij met de kussensloop de haak aan de stok vast en gaat op zijn matras zitten. "Oke kom zitten en kijken wat ze over ons heen wouden gooien." Hij pakt de stok (aan de bezemkant) vast en doet de haak om de deurklink. Dan doet hij de deur open en er vallen allemaal nep spinnen naar beneden. We horen Louis keihard lachen dan zegt iemand"Louis ze staan er niet" "ow". Ik geef Niall een kus. en samen lopen we naar boven. en kleden ons om.

My old best friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu