Part 10

647 18 0
                                    

Part 10

Haai crazy bananas ik ben jullie echt dankbaar dat jullie dit boek lezen ik hoop dat jullie ook voten of comment sturen. En mensen die 1D fanficties schrijven thanx want daardoor ben ik ook fan geworden xxMe

--------------------------

Lola's Pov

Het is nu al een uurtje sinds Mia hier weg is. Het is nu ongeveer 3uur en Niall en ik zijn net naar de bakker geweest en eten nu donuts Mmm! Maar back to the point we zitten nu dus donuts te eten tot ik een whatsappje krijg. Ik kijk wie hem heeft gestuurd, Mia

Haai meid crisis hier ik weet niet wat ik aan moet voor de date vanavond en het is al over 3uur HELP!

Ik glimlach en stuur terug

SuperModeExpert tot uw dienst! Kom eraan en met wie heb je een date?? Ow en stuur ook even je adres.

Ik heb hem nog maar net verstuurd en krijg al snel een berichtje terug.

Ik heb een dat met HARRY!! So happy now, ik woon op amsterdamseweg 33 (sorry ben gewoon niet zo goed met namen)

Dus kom je zo snel mogelijk??

Ik stuur snel terug

Ben al onderweg en Omg een dat met de enige echte Harry Styles xD ik ken ze al heel lang maar voor jou natuurlijk geweldig.

Ik doe snel mijn Adidas schoenen aan en ga naar bel een taxi. Ik geef het adres op en de taxi begint te rijden. Ik dacht dat het ver weg was maar het is maar twee minuten met de auto en zo'n 5min lopen. Ik betaal de taxi en stap uit. Het is een niet heel groot maar ook niet klein huis. Ik bel aan en al snel doet ze de deur open en trekt me naar binnen. "Oke wat moet ik aan?" Vraagt ze als we voor haar kledingkast staan. Ik kijk eerst even door de rekken en vraag dan "wil je een soort jurk aan of gewoon een broek met shirt of lang shirt erboven?" "Ik denk dat een jurkje wel leuk is" antwoord ze en dan "dan denk ik dat ik iets heb" ik pak een korte zwarte jurk en geef hem aan haar. Daarna pak ik zwarte hakken en geef ik haar gouden oorbellen en ketting. Ze trekt het aan en gaat dan voor de spiegel staan. Haar bruine haar hangt over haar schouders. "Wauw jij bent echt goed!" "I know" zeg ik "maar hoe moet ik mijn haar nu?" "Ehm ga eerst maar douchen ik denk dat als je het een beetje krult dat het wel leuk is" "oke" zegt ze en loopt richting de badkamer. "Je kan beneden wel iets te drinken nemen en dan tv kijken ofzoiets" "is goed ga nu maar douchen je make up moet ook nog!" "Jaja!" Ik glimlach en loop naar beneden. Daar zet ik maar een kop thee en ga dan op de bank zitten. Ik pak mijn mobiel en kijk door mijn berichtjes ik heb 5 berichtjes van Niall 2van Louis 1 van Liam en 1 van Eleanor. Ik zucht en open ze. Niall stuurt

Lola waar ben je je was plotseling weg??!!

Lola zeg waar je bent? Ik ben hartstikke ongerust!

Allemaal van dat soort berichtjes van Louis, Liam en Eleanor heb ik:

Waar ben je Niall is hartstikke gestrest en doodongerust waar en je??!!

Lola waar ben je we zijn erg bezorgd kom je gauw thuis? Je ebt toch niks ergs gedaan ofzo?

Enzovoort ik heb helemaal niet gezegd dat ik weg ging 'oeps' ik stuur snel een berichtje in de groep dat ik hier ben. Niall vraagt dan waarom ik hier ben en ik antwoord

Ik moet haar helpen met een date met ene Harry Styles.

Ik weet zeker dat ze naar Harry toe gaan en Harry ook helemaal bloost enzo. Ik drink mijn thee op en dan word ik geroepen door Mia. Ik zucht en loop naar boven. "Klaar?" Ze knikt. Ze föhnend haar haar nog even en dan gaat ze zich omkleden. Ik doe eerst haar make-up. Een klein laagje foundation en dan eyeliner en mascara. Ik doe bij haar expres niet zo veel op want ze heeft al een mooi gezicht van zichzelf. Daarna krul in haar haar en zet het nog even goed in model. "Klaar!" Zeg ik. "Wauw ik ben ik ben ehm..." "Prachtig?" "Ja! Echt bedankt Lola!" "Graag gedaan, maar ik ga nu maar weg want Harry kan elk moment komen doei!" "Doei" ik loop naar het hotel de bewakers zorgen dat ik veilig naar binnen kan en dan loop ik gelijk door naar Liams en Harry's kamer. Ik klop op de deur. Liam doet open en achter hem staat Harry voor de spiegel in een net pak. "Heey Hazza!" Zeg ik. Harry kijkt naar mij en vraagt "zie ik er wel goed uit?" "Je ziet er een beetje te netjes uit, doe die stropdas maar af dan is het goed." "Oke Liam ik zei toch gaan das!" Zegt Harry terwijl hij zijn stropdas af doet. "Sorry ik wou alleen helpen" antwoord Liam. Ik zucht en zeg "Harry bij Liam staat een stropdas leuk maar het past gewoon niet bij jouw" Harry knikt pakt zijn jas en loopt zijn kamer uit. "Ik ga ook maar weer is Li, kom je zo naar het restaurant van het hotel?" Liam knik en daarna loop ik weg.

Mia's Pov

Het is nu al tien minuten nadat Lola weg is. Oke hij zou me om zes uur ophalen en ik weet niet hoelaat het nu is. Ik pak mijn iPhone 4 en kijk hoe laat het is. Ow het is nu 5 voor zes. Ik wil net mijn twitter openen als de deurbel gaat. Ik open de deur en daar staat Harry. Ik geef hem een glimlach en Harry buigt zijn arm als teken dat ik mijn arm erin moet haken. Ik pak nog snel mijn handtas met portemonnee en mobiel en sleutels. Ik haak mijn arm in de zijne en samen lopen we weg. We komen bij een chique restaurant aan. Een vijf sterren restaurant. Er zitten veel deftige of rijke mensen in. Ook heb ik sommige bekende Nederlanders gezien. Zoals Wesley Sneijder en ook Wendy van dijk! Ik heb het maar niet tegen Harry gezegd want misschien zou hij me uitlachen ofzo. We krijgen een tafel aangewezen en gaan daar zitten. "Het is hier echt chique!" Zeg ik "Ja dag doe ik speciaal voor jou" ik voel dat ik bloos. Ik zie uit mijn ooghoek dat er een flits word gemaakt. "Harry was dat paparazzi?" Vraag ik een beetje geschrokken. "Ik denk het wel sorry" "nee ik vind het niet erg en ook niet de haat en alles" "huh echt niet?" "Nee ik heb het van Lola gehoord dat het wel meevalt als je gewoon aardig doet en leuke en lieve berichtjes stuurt. Ze zegt ook dat je de haters moet negeren en op lieve directioners wel reageren en iets aardigs zeggen" "zo heb ik het nooit bekeken. Ik word altijd een beetje boos op haters enzo en ook als ze jaloers zijn op mijn vriendin en boos tegen haar gaan doen word ik meestal ook boos. Ik ga dat voortaan ook doen" zegt Harry en ik glimlach. De ober komt eraan en vraagt wat we bestellen. Ik bestel de cordon bleu en Harry iets met vis. We kletsen nog over alles en nog wat. En het eten was hier geweldig.

Harry zet me thuis af. "Ik vond het erg leuk met je Harry" zeg ik met een glimlach. "Ik ook" zegt hij en geeft me een kus op mijn wang. We staren in elkaars ogen en dan komen onze hoofden langzaam bij elkaar. We kussen elkaar! Eindelijk ik ben nooit echt fan geweest maar toen ik Harry zag was ik op slag verliefd. En nu zoent hij me gewoon! Ik leg mijn armen in zijn nek en hij heeft zijn armen om mijn middel geslagen. Ik heb mijn ogen dicht en geniet van het moment. We stoppen om dat we op adem moeten komen. We zien net wat mensen van de paparazzi weglopen maar dat kan me niks schelen. IK BEN ZO BLIJ!!

My old best friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu