Part 37

261 10 1
                                    

Chapter 37

Lola's P.O.V

De meiden en ik zitten in de sweaters van onze vriendjes een film te kijken. Het gaat over een meisje en haar vriend is overleden, vermoord. Niemand weet het want hij is vermist. We zitten met zijn allen met tranen in onze ogen en denken aan hetzelfde dat kan ook met de jongens gebeurt zijn. Toch heeft niemand de puf om de tv uit te zetten...

Zayns P.O.V

Ik zit een beetje op onze kamer te niksen. De andere slapen nog, normaal slaap ik ook heel lang maar ik kan gewoon niet slapen. Ik mis Perrie echt heel erg, als we op tour zijn is het zelfs minder want nu weet ze niet waar ik ben. "Jo gast je bent aan het staren" hoor ik Liam zeggen. Ik kijk om en zie dat iedereen al wakker is. "Weetje wat ik heb een idee, als we nou telkens 1 mobiel gebruiken en als die op is een nieuwe anders gebruiken we teveel energie en gaat hij zo leeg" zegt Liam. "Goed idee!" Roept Louis en hij zet zijn telefoon uit. Niall doet niks dus ook Liam zet zijn telefoon uit. "Moet ik wat sturen naar de meiden?" Vraagt Niall. "Stuur maar wat over onze situatie en vraag of ze kunnen kijken bij de politie of die weten waar we zijn zodat ze het adres weten." Zeg ik. Niall knikt en typt wat. "Ik heb gezegd 'We zijn ontvoerd. Door een vrouw die denkt dat ze een psychiater is en ons wilt helpen, ook denkt ze dat we problemen hebben. Liam met lepels, ik met eten, dat harry te veel aandacht wilt, louis' kinderachtigheid ze denkt dat hij vanbinnen een klein kind is en Zayn op het slechte pad is. Ga naar de politie en vraag of ze onze mobiels kunnen opsporen, HELP!' Is dat goed?" We knikken en hij verstuurt het.

Denises P.O.V

Ik zit bezorgd op de kamer van Harry en mij. "Snel Meiden kom!" Hoor ik Lola met hoop in haar stem roepen. We komen met zijn drieën de trap afgestormd richting Lola en Lindsey die al beneden waren. Ze leest het berichtje voor en zegt daarna. "We moeten dus naar de politie." 'Pling' "nog een berichtje!" Roept El. "Liam en Louis hoeven nog maar een week te blijven en kunnen dan zoeken waar we zijn xxNialler" leest ze voor. "Yes yes yes yes!" Gilt Lindsey samen met Eleanor terwijl ze in het rond springen. "Kom we gaan gewoon naar de politie" zeg ik nors en loop alvast naar de voordeur. Ik hoor de andere me achterna lopen en we gaan naar de politie.

"Sorry we kunnen ze niet vinden." Zegt de vage man vanachter zijn bureau. "Waarom niet" roept Perrie geschrokken. "Ze hebben iets speciaals met hun mobiel waarschijnlijk is dat gedaan omdat ze beroemd zijn" zegt de man. "Ik meld ze wel bij vermist, ik kan u niet verder helpen" we lopen teleurgesteld weg. "En nu?" Vraagt Perrie als we in de auto zitten. "Wachten tot Li en Lou thuiskomen en dan kunnen ze verder helpen" zegt Lola. Ik knik samen met de andere meiden en we stappen uit bij Lola's huis.

My old best friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu