Chapter 41

243 8 0
                                    

Chapter 41

-anderhalve maand later-

Lola's P.O.V

Ik word onrustig wakker door een ringtoon die afgaat. Niall neemt op en vraagt "waarom bel je het is half drie 's nachts!" Daarna is hij stil en daarna zegt hij "we zijn onderweg!" "Wat is er?" "Perrie is aan het bevallen! We moeten naar het ziekenhuis". Plotseling ben ik klaar wakker en ren naar de badkamer. Daar kam ik mijn haar en doe een staart in. Daarna ren ik weer terug en pak snel wat kleren die ik aan doe. Vanaf beneden roept Niall me en ik ren naar beneden.

We komen tegelijk met El en Louis aangestormd bij het ziekenhuis. Niall vraagt in welke kamer Perrie ligt en als we het antwoord hebben rennen we gelijk naar die kamer. Als we door het raampje kijken zien we dat Perrie nog 'bezig' is dus blijven we op de gang zitten. "Hoi" zeg ik maar tegen Eleanor en Louis, omdat ik nog niks gezegd heb. "Hallo!" Zeggen ze vrolijk terug. Even horen we Perrie schreeuwen. "Ik wil niet meer zwanger zijn, denk ik" zegt Eleanor. "Ahw we komen er samen doorheen" zegt Louis en slaat een arm om har schouder heen. Ze glimlacht naar hem en geeft hem een kusje. "Ahw" zeg ik. Ze grijnzen en kijken mij aan. Perrie schreeuwt nog een keer en daarna horen we gehuil. Ik sta op en ren de kamer binnen. De andere volgen mij. De dokters zijn met de baby bezig, checken of alles in orde is. Daarna wikkelen ze haar in een doek en geven haar aan Perrie. Als ik achter me kijk zie ik de meiden van Little mix staan. Daarnaast staan Liam en Lindsey. Ik kijk weer voor me en daar zitten Perrie en Zayn vertederd naar het kleine meisje te kijken. "Hoe heet ze?" Vraagt Liam aan hun. Ze kijken elkaar even aan en zeggen tegelijk " Melody Jade Malik" "Melody van muziek want we hebben allebei iets met muziek en Jade want zij is gewoon geweldig en het is een mooie naam" gaat Perrie verder. "Dat is zo lief" zegt Jade. We lopen naar het bed toe en kijken naar het kleine meisje. "Hallo kleine Jade, hoe is het met jou?" Vraagt Jade. Melody opent haar ogen en kijkt Jade aan. Daarna begint ze te giechelen. "Aaahw" zegt iedereen tegelijk, daarna moet iedereen glimlachen. We willen haar namelijk niet afschrikken. Harry en Denise komen ook binnen. "Hoe heet ze?" Vraagt Denise gelijk. Ze krijgt antwoord van Zayn en als ze kijkt zegt ze "ze is echt een heel mooi babytje" "ja he?" Zegt Perrie. Ze kijkt dromerig naar het babytje. "Wij aan weer naar huis ik heb slaap nodig." Zucht Eleanor. Louis knikt en ze verlaten de kamer. We praten nog even door en Perrie is ondertussen in slaap gevallen. De ouders van het koppel komen nog even langs en dan gaan wij allemaal naar huis.

My old best friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu