11) Krutá realita...

6.1K 278 17
                                    

Between the bars Elliott Smith ( Z filmu Stuck in Love!! Doporučuju!!)

Rudimental feat Emeli Sande  - Free 

** Nebudu ti říkat,aby si s tím přestal. Pomůžu ti s tím přestat.

 Thalie

Dneska ráno neuklízím. Jedu do města a včera jsme nechala napsané tátovi na lístečku, že dnes ráno uklízet nejdu. Byla sobota a já vždy v sobotu a v neděli měla volno. Za to jsem ale musela dělat velký úklid v pondělí. Vstávala jsem o dvě hodiny déle,než obvykle a divila jsem se, že už je venku takové světlo. Ale bylo devět hodin, takže se nebylo čemu divit.

Vzala jsem si věci a šla do mé malé koupelny, která byla přistavěná k mému pokoji. Dala jsem si krátkou sprchu a upravila se o něco víc než obvykle. Namalovala jsem si oči a vlasy jsem si nechala rozpuštěné. Trochu se mi vlnily přes ramena, ale i tak to vypadalo celkem dobře. Potom jsem se převlékla do jeanů, košile a sešla dolů. Půjdu ještě před odjezdem udělat mě i Harrymu snídani.

Když jsem ale přišla do kuchyně, byla jsem překvapená, když na stole ležel talíř s míchanými vajíčky a opečeným toastem. Byla u něj malá poznámka. Zvedla jsem papírek a začala jsem si ji číst. 

' Přeji dobré ráno, Lio. Udělal jsem ti snídani, tak doufám, že ti to zlepší den. Budu na zahradě, tak až dosnídáš, přijď za mnou. - Harry '

Bylo to napsané úhledným písmem. Usmála jsem se a potom jsem položila papírek na místo, kde ležel před tím. Sedla jsem si ke stolu, kde už bylo všechno připravené.  Měla jsem tu prostírání, příbor, talíř s vejci, toastem a trochou zeleniny. Vedle toho ležel hrnek s čajem a dokonale napsaný vzkaz. Znovu jsem se pro sebe usmála, zavrtěla šťastně hlavou a potom jsem si dala do pusy první sousto vajec.

Bylo to výborné a já snědla všechno ostatní za pár minut. Vypila jsem čaj, který byl pořád poměrně teplý. Potom jsem po sobě umyla nádobí. Ocenila jsem to, že Harry po sobě nenechal žádný nepořádek v kuchyni a umyl po sobě nádobí. Je to prostě suprový kluk a čím dál tím víc mě překvapuje.

Vyšla jsem ven z domu a viděla Harryho, jak byl ke mě otočený zády a něco dělal. Došla jsem k němu, aniž bych něco řekla a pak se vedle něj postavila a pozorovala jeho práci. Byl do toho tak zabraný a nevšiml si mě, dokud jsem si neodkašlala. Vzhlédl ke mně s úsměvem na tváři a díval se na mě.

"Jaká byla snídaně?" byla první věc, kterou mi řekl.

"Výborná, Harry. Děkuju," řekla jsme mu vděčně a on přikývl.

"Nemáš zač. Poprvé jsem vstal dřív než ty, tak jsem ti tu tvou péči chtěl trochu oplatit," řekl a já se zasmála.

"To nemusíš. Ty nám za to platíš, nezapomeň." řekla jsem a on se smíchem přikývl.

"Pravda." Harry si otřel ruce do své špinavé mikiny, kterou nosil jen na práci na zahradě, jak jsem si všimla a potom položil to, s čím pracoval. Netušila jsem co je to za dřívka, ale Harry do toho byl docela zabraný.

"Na co to je?" zeptala jsem se, když jsme se vraceli do domu.

"Uvidíš, až přijedeme z nákupu," řekl mi Harry a pak mi otevřel dveře, abych mohla vejít zpátky do domu.  "Převléknu se a hned se vrátím," řekl mi a odběhl nahoru do schodů a já slyšela bouchnutí jeho dveří.

Asi bych neměla být nervozní z toho, že se mnou jede Harry do města, ale stejně jsem byla. Bála jsem se, že ho někdo uvidí, že ho někdo zaregistruje, i když bude čekat jen v autě. Obávala jsme se toho, co by se stalo, kdyby někdo přišel na to, že ho tu schováváme. Měl by problém a měli bychom problém i my? Odjel by Harry a viděla bych ho vůbec ještě někdy? Bála jsem se, ale snažila jsem se nedát najevo, protože jsem věděla, že Harry musí být také nervozní. Musel se bát, že na něj někdo přijde. Nedokážu si představit, jaký má strach z toho, že by se musel vrátit do Londýna ke svému předešlému životu.

Breathless (CZ// H.S. Fan Fic)Kde žijí příběhy. Začni objevovat