27) Heartbreak

4.3K 258 19
                                    


Dopsala jsem a položila tužku na stůl. Dopis jsem složila a přidala ho k druhému. Bylo mi smutno, když jsem ho ukládala do šuplíku  a znovu si uvědomila, že ani nevím, jestli budu mít někdy šanci je Harrymu předat. Nechala jsem je být a pak šla dolů do kuchyně, kde můj táta vařil oběd. Chtěla jsem se s ním domluvit na mém výletu do města a návštěvě internetové kavárny. Už jsem to dál nemohla vydržet bez dalších informacích. Louis nevolal a já si přišla úplně mimo...

Táta mi nejdříve nechtěl dovolit jet do města, ale po mém prosení a přesvědčování, že budu v pořádku, mi to nakonec dovolil a dokonce mi věnoval pár liber,abych si tam prý zašla na oběd, nebo udělala radost s něčím novým na sebe.

Rychle jsem se tedy oblékla, abych stihla autobus v jedenáct. Vzala jsem si s sebou vše potřebné a vyrazila. Tiny se se mnou rozloučil a já ho nechala pobíhat po zahradě, aby si trochu užil den, když budu pryč.

Celou cestu autobusem jsem sama sebe přesvědčovala o tom, že se ráda dozvím něco nového, ale čím blíže to bylo, tím jsem byla nervóznější a nebyla si jistá tím, jak to zvládnu. Zjišťovat něco o Harrym, prostředkem sociálních sítí a internetu mi přišlo prostě příšerné a hlavně neosobní. Kéž by mi všechno mohl říct on sám, kéž by mi třeba jen napsal e-mail nebo dopis. Nemohla jsem uvěřit, že tohle dělám a cítila jsem se špatně..

Hned jak jsem vystoupila z autobusu, zamířila jsem k místu, kde byla internetová kavárna. Zastavila jsem se před ní a váhala. Dívala jsem se za vysklenou výlohu na počítače. Bylo tam pár lidí, ale jelikož bylo dopoledne, moc plno tu zrovna nebylo. Ještě jednou jsem se ujistila,že to opravdu chci a potom vstoupila dovnitř a nejistě se rozhlédla.

Za pultem stál blonďatý kluk, asi tak stejně starý jako já a nejspíš si ani nevšiml, že jsem vešla. Jeho oči se upíraly na mobil, který držel v ruce. Přišla jsem k pultu a odkašlala si, aby si mě konečně všiml. Zdvihl oči a když mě spatřil, položil mobil na stůl a tázavě se na mě podíval.

"Chtěla bych na internet," řekla jsem a on se pousmál.

"Vyber si počítáč a zapni časovač. Platí se potom," řekl mi a já přikývla a odešla od pultu k jednomu z docela pěkných počítačů.

Sedla jsem si a s očekáváním ho zapla. Chvíli trvalo,než se to načetlo, ale za chvíli už jsem mohla zapnout internet a naťukala tam stránku, kterou jsem chtěla. Před očima jsem měla pár článků o Harrym,které mě zaujaly, ale nebyla jsem zrovna nadšená.

'Harry Styles konečně s jeho přítelkyní. Známe detaily!!'

' Zpověď přítelkyně Harryho Stylese. "Je to pohodový kluk" .'

'Harry Styles si nabrnkl tuhle krásku. Čtěte podrobnosti.'

Klikla jsem na první článek s výrazem, který nedokázal vystihnout to, jak jsem se teď cítila. O co přicházím?  Co mi tady uchází?

Když se přede mnou otevřela stránka a já začala číst, snad jsem i cítila, jak se mi pomalu zlomilo srdce. Článek byl plný informací o tom, jak si Harry našel přítelkyni a o tom, jak spolu jsou šťastní. Nedočetla jsem do konce a prohlédla si fotky. Harry se na nich usmíval s blondýnou po jeho boku, která mávala do foťáku a nebo se profesionálně usmívala. Nemohla jsem se na to dívat a musela jsem vypnout počítač. Ani jsem si to v tu chvíli neuvědomovala, ale slzy mi tekly víc než kdy předtím, byly slanější a smutnější. Mé pocity jsem nedokázala popsat slovy, ani kdybych se snažila a už vůbec jsem nevěděla co dělat.

Vstala jsem od stolu a rychle se vydala ven z kavárny. Myslela jsem na jiné věci, než na placení a to jsem si uvědomila až potom, co jsem vyšla naštvaně a zároveň smutně z kavárny a slyšela za sebou volání.

Breathless (CZ// H.S. Fan Fic)Kde žijí příběhy. Začni objevovat