41) Laser Club Aféra

2.7K 235 35
                                    

Justin Bieber - Hold Tight

*HARRY

"Připravena?" zeptal jsem se Cailin,která akorát vyšla z jejího pokoje.

"Jojo." řekla a přes rameno si dala kabelku. Narozdíl ode mě volila výraznější oblečení. Já jsem měl jen obyčejné černé jeany a šedé triko. Ona měla tolik vrstev oblečení v různých barvách a velikostech, že jsem si netroufal říct, co všechno to bylo. Ale vypadalo to docela dobře.

"Objednal jsem nám taxík," informoval jsem ji, když jsem zamykal můj dům.

Akorát, když jsem to udělal, objevilo se žluté auto před mým domem a my seběhli pár schodů a nastoupili do taxíku. Řidiči jsme nadiktovali adresu klubu, kam jsme se domluvili, že půjdeme a on odjel.

Laser Club patřil k jedním z nejlepších klubů v Londýně. Chodila tam převážně vyšší společnost, takže byl vyhledávaný občas i známými osobnostmi. S Cailin jsme se shodli na tom, že to bude nejlepší, protože se nechceme dostat do potíží s davy fanoušků. Za pár minut nás taxi vysadilo před klubem a my byly bodyguardy vpuštěni dovnitř. Tam už byla slyšet hudba, obrovskou místnost osvětlovala laserová světla různých barev a vzduch byl cítit po alkoholu a cigaretách.

"Volil bych panáka na rozehřátí, co říkáš?" zeptal jsem se Cailin a ona souhlasila a společně jsme zamířili na bar, který byl hned vedle tanečního parketu. Posadili jsme se na barové židle vedle sebe a objednali si každý whiskey. Oba dva jsme do sebe hodili první skleničku na ex a hned si objednali druhou.

"Stejně nechápu, proč jsi chtěl jít na párty. Myslela jsem, že spíš budeš chtít být sám potom co se stalo," řekla Cailin a já zavrtěl hlavou.

"Nechci se už cítit jako troska." řekl jsem, ale věděl jsem, že má slova možná přesvědčí Cailin, ale mě tak lehce ne.

Všechno tohle byla jen má snaha o to zapomenout na všechno, na Thalii a na to co jsem ztratil. Doufal jsem, že to pomůže, ale kamkoliv jsem se podíval viděl jsem jí. A když jsem jí zrovna neviděl, šeptala mi do ucha sladká slovíčka. A já toho měl dost. Potřeboval jsem se prostě pořádně napít a na chvíli zapomenout. Z minulosti jsem věděl, že alkohol mi pomůže.

"Ale to k tomu patří. Chápu to a nemusíš tohle dělat, jestli nechceš," řekla mi a já zavrtěl hlavou a hodil do sebe rychle druhou skleničku studené whiskey.

"Vím úplně přesně, co chci udělat." řekl jsem a sáhl i po její skleničce. Vypil jsem její obsah a pak ji položil zpátky před Cailin.

"Jdu tancovat, hezky se bav," řekl jsem jí a cítil alkohol, který se mi pomalu dostal do hlavy a místo rozumného Harryho se ze mě stával Harry největší debil pod Sluncem.

Fajn.

"Ahoj kotě. Chceš si zatancovat," chytl jsem kolem pasu nějakou brunetu, která se kolem mě začala vlnit. Radostně přikývla a já se na ní usmál. Společně jsme se začali pohybovat do rytmu hudby a byli jsme čím dál tím blíž k sobě. Kolem nás bylo mnoho dalších páru, které dělali to samé a když jsem se rozhlédl, uviděl jsem Thalii, jak stojí v rohu místnosti a pozoruje mě znechuceným pohledem. Párkrát jsem zamrkal, ale když jsem se potom podíval na místo, kde stála, nebyla tam. Prostě jsem si ji vymyslel a ona mě teď děsila všude, kam jsem šel.

"Jsi v pohodě?" zeptala se ta bruneta s kterou jsem tančil.

"Jo. Jenom potřebuju víc pití. Chceš drink?" zeptal jsem se jí a ona přikývla. Chytl jsem ji za ruku a odtáhl ji s sebou k baru, kde jsem nám oboum objednal jahodovou vodku. Připili jsme si na nás a pak do sebe vyklopili obsah skleničky.

Breathless (CZ// H.S. Fan Fic)Kde žijí příběhy. Začni objevovat