18) Harryho zvláštní chování

5.4K 299 23
                                    

Only Love - Ben Howard

Little Lion Man (David Keller Remix) Nina Nesbitt

** We all feel lost sometimes

"Už jdu," řekla jsem mu, když netrpělivě přešlápl mezi mými dveřmi. Potom jsem se ujistila, že na zemi není nic, co by Tiny mohl zničit, nebo sníst a odešla jsem z pokoje. Jestli to tady dneska zvládne, budu mu muset dát nějakou odměnu.

"Ať už je dnešek za námi," řekl Harry cestou k autu a já si povzdychla nad jeho nešťastnou náladou a potom ho následovala.

Naše cesta autem nebyla příjemná jako minule, když jsme jeli k moři. Harry se tentokrát na nic nevyptával a téměř nepromluvil. Nutilo mě to přemýšlet nad mými i jeho činy. Nad jeho problémy, které ho nejspíš v tuhle chvíli svazují a nutí ho se znovu cítit provinile. Přemýšlela jsem nad tím, jak bych mu od toho mohla pomoci, ale pokaždé, když se mi Harry uzavřel, bylo těžší se k němu dostat. Cítila jsem, že ví - stejně jako já - že bude brzo konec. Konec mých a Harryho dní. Pamatuji si první den, kdy přijel a jak jsem si o něm myslela to nejhorší, potom to, jak jsem se před ním rozbrečela v lese. Od té doby jsme tam už párkrát byli. Dny se zlepšovaly, ale také zhoršovaly. Když byl Harry v pohodě, bylo to pro mě, jako kdyby vylezlo slunce a všechno se zdálo krásnější. Když ale naopak Harry neměl den, bylo smutno a pro mě to byl úplně zbytečný den. Všechna má snaha o to mu na tváři vykouzlit úsměv byla zbytečná, stejně jako dnes. Dnes byl jeden z těch nešťastných dní. Jeden z těch, kdy i ty dobré věci Vám přijdou špatné, protože nevidíte toho druhého šťastného. Pamatuji si ten den, kdy jsem si uvědomila, že jsem se do Harryho zamilovala. Ne platonickou láskou. Byla to pravá láska. Poznáte, že jste schopní pro toho druhého udělat cokoliv, i když vás to nebude dělat šťastným. Ale dnes, ať jsem se snažila sebevíc, s Harrym nic nehnulo. Jeho pohled byl upřený na silnici před ním a soustředil se na cestu. Poznala jsem, že je smutný. Nemohla jsem myslet na nic jiného, než jen na ten smutek, který vidím na jeho tváři. Cítila jsem ho s ním. A to je láska. Schopnost udělat pro druhého cokoliv a když to nejde, prožívat všechno to špatné s ním. To byla láska, kterou jsem k Harrymu cítila.

"Jsme tady," řekl Harry a já se rozhlédla. Úplně jsem zapomněla sledovat cestu a až teď jsem si všimla, že jsme doopravdy zastavili u obchodního domu. Bylo tu málo lidí, jelikož byl všední den dopoledne. V tuhle dobu moc lidí do obchodního domu nechodilo. Harry vylezl z auta a já také. Pozorovala jsem ho, jak nerozvážně se chová. Ani si nenasadil kapuci. Jediné, co si nechal, byly sluneční brýle. To byla jediná věc, která ho tak nějak zakrývala.

"Nebudeš se schovávat?" zeptala jsem se překvapeně Harryho, když jsme šli vedle sebe směrem do obchodního domu.

"Je to jedno," řekl jednoduše a já se na něj ustaraně podívala. Muselo se něco stát. Něco se v Harrym zlomilo a teď jsem z toho měla docela velký strach. Choval se jinak, než ten předchozí týden. 

"Co se s tebou děje, Harry?" zeptala jsem se ho a vešli jsme společně do nákupního centra a zamířili rovnou do obchodu, který tu byl. 

"Nic.. mělo by snad se mnou něco být?" zeptal se a pak vzal košík, který jsem se chystala vzít do ruky. Nechala jsem ho aby ho nesl a potom jsem do něj postupně začala skládat věci, které jsem potřebovala.

"Chováš se jinak. Zase se mnou nemluvíš," řekla jsem a pozorovala, jak zareaguje. On ale tentokrát nic neřekl. Jen se podíval jinam a pokračoval. Tiše mě následoval mezi uličkami, kde jsem brala věci a skládala je do košíku, který měl Harry stále v ruce.

Breathless (CZ// H.S. Fan Fic)Kde žijí příběhy. Začni objevovat