34) The First Time

3.7K 254 36
                                    

SoMo - Ride

Wicked Games The Weeknd

Thalie

Harry mě jemně chytl pod zadkem a přenesl mě na postel. Položil mě pod sebe a líbal mě na mém krku. Nevěděla jsem, co bude dál, ani jak tohle probíhá, protože tohle bylo mé poprvé co jsem se s klukem dostala dál, než k líbání. Ale i přesto, že jsem měla strašnou trému a nemohla jsem přestat přemýšlet nad tím, kam mam dát ruce a co mám dělat s ústy, jsem to chtěla. Moc, moc a moc. 

Harry očividně věděl co dělat, protože jeho ruce mě stále jemně držely pod zadkem a jeho rty se lehce dotýkaly mého krku. Pokaždé mi na tom místě, kam mi věnoval malý polibek naskočila husí kůže a já si to užívala čím dál tím víc. Věděla jsem, že je na mě pomalý a nesnaží se to nikam uspěchat. Jeho opatrnost byla poznat už jen z toho starostlivého pohledu, který měl na obličeji pokaždé, když mě kontroloval, jestli jsem si to náhodou nerozmyslela a nechci z toho vycouvat. Milovala jsem na něm to, jak moc se o mě staral, přestože on byl ten, který potřeboval opečovávat. Za tu dobu, co jsem Harryho znala jsem poznala, jak křehké má city a jak zranitelný uvnitř doopravdy je. Jen se to pokaždé snažil skrývat pod tou tvrdou slupkou. Tentokrát na to ale měl právo. Já byla ta, co  v tomhle byla nová a tak jsem ho nechala, ať mě vede a všechnu mou důvěru jsem vložila do něj.

"Lio.. Potřebuju, abys mi řekla, až ti něco z toho bude nepříjemné a budeš chtít, abych přestal," řekl mi a já se na něj podívala. Zajela jsem jednou rukou do jeho vlasů a stále s ním udržovala oční kontakt.

"Neboj se. Věřím ti," řekla jsem a usmála se na něj.

"Dobře. Řeknu ti co udělat." řekl a potom mě políbil a pokračovali jsme v tom, kde jsme přestali.

Jeho ruka zajela pod mé triko a já cítila, jak mi jemně stiskl prso v jeho velké ruce. Nikdy na mě nikdo nesahal takovým způsobem jako to dělal on. Jeho doteky zanechávaly na mém těle stopy v podobě husí kůže a já cítila, jak jsem při každém jeho doteku připravenější. Za chvíli mi opratně svlékl triko . Divila jsem se, že mi nevadilo tu před ním být nahoře bez, ale jeho pohled, který se vpíjel do mé kůže na mém hrudníku mě přesvědčil o tom, že se nemám čeho bát. Harry se zdál být fascinovaný a hned na to se jeho rty začaly věnovat mému hrudníku. Líbal mě okolo míst, které stále ještě zakrývala podprsenka a potom se jeho rty posouvaly stále níže, až se zastavil u začátku mých jeanů. Vzhlédl ke mě zespoda a já přikývla. Byla jsem připravená a chtěla jsem, aby se mě dotýkal VŠUDE.

Harry mi pomalu sundal kalhoty a potom ze sebe dostal i ty své. Pozoruhodně jsem se dívala na jeho tělo a nemohla se ubránit tomu, abych se začala červenat. Opravdu se to dělo a já a Harry jsme se chystali k milování. Vždycky jsem chtěla, aby to bylo speciální a s člověkem, na kterém mi opravdu záleží a nikdy jsem nepomyslela na to, že by to mohl být zrovna on. Harry se vrátil ke mě nahoru na postel a jeho tělo se tyčilo nad tím mým. Vypadal takhle tak velký a jeho silné ruce mě nutily cítit se bezpečně.

Harry mě políbil a jeho tělo přitiskl k tomu mému. Cítila jsem teplo a také zvláštní pocit, kde se dotýkaly části našeho těla. Harryho rozkrok byl přitisklý k tomu mému a já mohla moc dobře cítit, jak jeho vzrušení stoupá. Jedna Harryho ruka zajela pode mě a on mi zručně rozepl podprsenku. Chvíli se díval na můj úplně odkrytý hrudník a pak se mi podíval do očí.

"Jsi tak krásná," řekl fascinovaně a já stydlivě zavrtěla hlavou a podívala se na stranu, protože jsem se cítila trochu trapně.

"Musím si ještě vzít.. no.. víš," řekl Harry a já přikývla. Harry se na chvíli vzdálil a já slyšela, jak něco hledá,ale potom se vrátil. Políbil mě a potom se odtáhl usmál se a potom si svlékl trenky a já měla skvělý výhled na jeho přirození, které rozhodně nebylo malé. Když si Harry nasadil kondom, vrátil se na jeho pozici nademnou a podíval se na mě.

Breathless (CZ// H.S. Fan Fic)Kde žijí příběhy. Začni objevovat