miserable at - best mayday parade
Lana del Rey - Summertime sadness
** Nikoho nezajímáš. Jen to předstírají. To je realita.
Thalie
Další den jsem se hned potom, co jsem uklidila v hospodě a Harry ještě dodělal pár věcí na zahradě, jsme se rozhodli, že pojedeme k moři, jak Harry toužil. Bylo skvělé vidět ho, jak je nadšený, když řídil a pořád se mě ptal na to, jak to tam vypadá.
Harry trval na tom, že se nebude převlékat. Prý kdo by jezdil tuhle dobu k moři a hlavně, že většina lidí stejně nebude vnímat, kdo tam je. Nejspíš měl pravdu, ale já stejně měla blbý pocit z toho, že jede jen tak. Bála jsem se o něj, protože jsem nechtěla, aby mi odjel. Nevím, co by se stalo, kdyby na něj přišli, ale zjišťovat se mi to nechtělo. Celou cestu, co jsme jeli mi Harry něco povídal. Opravdu bylo znát, že se změnil. Byl mnohem lepší v komunikaci, než před pár dny a já si všimla, jak se mi začal víc otevírat. Často mluvil o kapele. Sice to nebylo ve zlém, ale pořád říkal, že je rád, že je tady a nemusí se nervovat. Dozvěděla jsem se, že ten den, co se rozhodl odjet mělo začínat turné a byla jsem překvapená, když mi začínal vyjmenovávat všechna města, která měl navštívit společně s klukama. Bylo to divné, že místo toho byl tady se mnou. Co asi dělali oni? Zrušili to, nebo prostě pokračovali bez Harryho? A také ještě jedna otázka mi vrtala často hlavou. Přemýšlel nad tím Harry, nebo to prostě neřešil? Ale z toho, co jsem o něm věděla, jsem tušila, že mu to vrtá hlavou stejně jako mně, jen to nedává tolik najevo.
Jediná věc, která mi trošku dělala starosti, byla ta, že se Harry vůbec nezmínil o jeho rodině. Párkrát jsme sice narazili na to, že se zmínil o domovu, ale nikdy nemluvil o lidech. O jeho matce, otci a prostě příbuzných. Myslím si, že to mělo nějaký vliv na to, že měl takové problémy. Ale doufala jsem, že se Harry začne postupně odvažovat mluvit se mnou o více a více citlivějších věcech. Byla jsem ochotná mu dát čas na to, aby mi všechno řekl, až si bude připadat připravený.
"Lio, tak moc se těším," řekl Harry a stále se usmíval na cestu před ním. Podívala jsem se na něj a byla spokojená i za něj.
"Já vím," řekla jsem a dívala se na jeho ruce, které pevně držely volant auta a na to, jak zručně řídil. Byl krásný při jakékoliv činnosti.
"Je to poprvé za tu dobu, co jdu ven jako já. Já jako Harry Styles a jsem z toho nadšený," řekl a já věděla, že se pomalu blížíme ke skalám, které tady byly. Nepředstavujte si moře na severu Anglie jako nějaké písčité pláže na Djerbě. Spíše jako útesy, které jsou desítky metrů vysoko a pod nimi je rozbouřené moře, které celé dny a noci mlátí do skal, až z nich padají kusy kamení. Tohle bylo naše moře. Rozbouřené a nebezpečné.
"Jsme tady," řekla jsem Harrymu a pak ukázala na místo, kde bylo malé parkoviště. Většinou tu moc lidí nebylo, ale vždycky se našlo pár, co se tu procházeli. Většinou důchodci se svými vnoučaty nebo zamilovaný pár, který si užíval klidnou chvilku. Jsme já a Harry také zamilovaný pár? Nebo jsme .. nevím. Upřímně jsem nevěděla, kde s Harrym stojím, protože nikdy nic o nás neříkal. Prostě mě líbal, dotýkal se mě a hladil mě. Věděla jsem, že to není jen přátelství. Dalo by se to nazývat romantický vztah, ale bylo celkem jedno, jak tomu budeme říkat. Cítila jsem se s Harrym správně a opravdu dobře.
"Zaparkuju tady, abychom to neměli daleko," řekl Harry a já přikývla. Harry zajel na téměř prázdné parkoviště a vypul motor automobilu. Odpoutala jsem se a rychle jsem vylezla z auta, abych se mohla nadechnout vzduchu, který voněl jako moře a byl plný vlhkosti. Milovala jsme tu vůni, bylo to zvláštní. Podívala jsem se na Harryho, který také vylezl z auta a usmíval se. Díval se před sebe a překvapeně pozoroval místní krajinu.
ČTEŠ
Breathless (CZ// H.S. Fan Fic)
FanfictionHarry styles Fan Fiction - Czech story All Rights Reserved :) Osud. Věc, kterou si nikdy nemůžete být jisti. Chvíli si myslíte, že víte s kým strávíte zbytek života a v dalších pár vteřinách se vám to celé rozpadne před očima. Stejně jako se Thalii...