YAAYY meer dan tien ja's! Ik zat zo te lezen en ik was in m'n hoofd keihard aan hebt lachen. Het keek net alsof ik jullie een huwelijksaanzoek vroeg (?)!
"Uhm.. Ik heb een vraag, mijn ballonnetje. Wil je met me trouwen?"
"Ja"
"JAA"
"JAA OMG JAA"
:){Jake :D)
Holy. Fack. Dit huis, of hoe moet ik het anders noemen, is echt.. Enorm. Het is wit en het heeft wel... 100 ramen ofzo. Er zit een groot balkon in het midden, met wat kleine balkonnetjes erbij. Ik zou het schattig kunnen noemen als ik een meisje was. Voor het huis staat een grote fontein. Heel erg groot. Enorm. Het is een soort kruising tussen een zwembad en een vijver en in het midden staat een grote engel die een vaas vasthoudt. Jesus, wat is dit.. Enorm. Dat is denk ik het perfecte woord. Selena trekt me mee. "Kom," zegt ze.
Wat is ze toch lief. En móói dat ze is! Haar zachte bruine haren zwiepen mooi en sierlijk om haar gezichtje. Haar lippen zijn vol en mooi en .. Zoenbaar. Ze schreeuwen gewoon om gezoend de worden maar ja. Zij wil mij niet dus zal ik moeten wachten. Jammer genoeg. Haar zachte stem haalt me uit mijn gedachten. "Wil je mee naar binnen?"
"Als je ouders dat goed vinden?" vraag ik.
Selena kijkt even op haar mobiel. Een iPhone5. Of course. "Zij komen pas over een uurtje of twee. Ga je mee? Alsjeblieft?" ze kijkt me met haar mooie ogen smekend aan.
Ik grinnik en sla mijn arm om haar heen. "Oké, oké! Niet zo kijken, Princess!" ik weet niet wanneer ik die naam voor haar heb verzonnen, maar het voelt goed om haar zo te noemen. Dan bloost ze zo lief. Ik glimlach en tik haar even op haar wang. "Hey! Waarom deed je dat?" zegt Selena verbaasd.
Ik kijk haar aan. "Deed ik je pijn, Princess?"
"Ja," zegt Selena terwijl ze een pruillipje tevoorschijn haalt. Ik probeer niet teveel naar haar lippen te kijken.
"Kusje erop?" vraag ik. Selena knikt zielig. Ik geef een kusje op haar wang. Ik laat mijn lippen iets langer dan nodig is op haar wang. Selena lacht lief. Dan laat ik haar los en we lopen verder. Ik zit een beetje te denken.
Selena schiet opeens in de lach. Verbaasd kijk ik een beetje naar haar om.
"Why are you laughing?" vraag ik.
"Je bent zo lief als je die beweging maakt!" zegt Selena.
"Welke beweging?" vraag ik een beetje beschaamd.
Selena legt haar hand in haar nek en aait er een beetje nadenkend over. "Dit! Dit doe je de hele tijd als je nadenkt!"
Ik staar haar verwonderd aan. "Dat had ik niet eens door! Grappig dat je dat merkt!"
Selena pakt mijn hand. "Kom, dan laat ik je de rest zien!""En dit is mijn kamer." zegt Selena en ze opent een van de honderden deuren van de villa.
"Holy fuck." zeg ik als ik de enorme kamer zie. Deze kamer is bijna even groot als mijn woonkamer! Er staat een enorm tweepersoonsbed, een enorme inloopkast, een piano (!), een make-uptafel, een deur naar het balkon, een bureau en een deur waarvan ik denk dat die naar haar privé badkamer gaat. "Dit is zo groot!" mompel ik verbaasd. Ik draai me om naar Selena die op haar bed is gaan zitten.
"Je hebt zelfs een tv!" zeg ik.
Selena haalt haar schouders op. "Ik had liever een gezellige kamer,"
"Gezellig?"
"Ja.. Het is nou niet echt een kamer waarvan ik denk: laat ik daar nou eens even lekker de hele dag gaan zitten!"
Ik knik langzaam. "Oké, ik snap wat je bedoelt." Dan valt mijn oog op een foto van mezelf. Hij ligt op het bureau. "Hé! Heb je die bewaard?"
Selena wordt knalrood. "Eh.."
Ik grijns. "Cute."
Selena is van het bed opgestaan en heeft haar armen van achter om me heen geslagen. Haar kin ligt op mijn schouder. Ik ruik de geur van mijn eigen shampoo.
"Jake?" murmelt ze.
"Hmm?" vraag ik en ik draai me om. Ik kijk recht in haar gezicht.-
Ghehe >:D
Lekker een inimini hoofdstukjes voor jullie :) maar hé! Twee hoofdstukken in 24 uur tijd! Dat is echt een record voor mij, of niet?
Wie weet wat er gaat gebeuren? Tell me :)x Sara
P.s. Laat Fleur even weten hoe graag je wil dat ze een nieuw hoofdstuk vanuit Fleur wil! CrazyxMustache :)
JE LEEST
The Balloon (a Dutch Love Story)
RomanceAls Selena een ballon met een briefje eraan in de lucht loslaat, verwacht ze dat ze nooit antwoord krijgt. Maar na een week komt er toch een briefje terug. Er ontstaat een goede brievenvriendschap waarin Selena en Jake elkaar alles vertellen. Bijna...