En nee dit is geen hoofdstuk en nee er komt geen deel 2 MAAR.
ik ga waarschijnlijk een écht boek uitgeven, maar ik heb jullie daarbij nodig. Is dit een leuk plot?Het boek heet "Pain(t)"
Hoofdpersonen:
Maggie (Magdalena) . Ze is heel erg populair op school, maar thuis is ze stil. Haar ouders hebben een hekel aan haar, en dat laten ze vaak merken. Ze heeft bruin haar, blauwe ogen en een smal gezicht. 1.70 m lang en 14 jaar
Jules is totaal niet populair. Bruinig haar, warrig. 1.80 m. Groene ogen.
Het verhaal:
Maggie houdt heel veel van kunst, maar dat laat ze niet vaak merken. Dat komt omdat ze populair is, en als je populair bent hoor je niet van kunst te houden. Dat moet je juist verafschuwen. Tenminste, dat is wat de regel op haar school is. Thuis wordt ze mishandeld. Haar ouders hebben een hekel aan haar, en ze heeft geen broers of zussen. Daardoor voelt ze zich vaak alleen. In haar 'vriendengroepje' zitten een paar pestkoppen. Chris en Cynthia, die twee zijn het ergst. Jules is hun pispaaltje, alleen omdat hij laat merken dat hij van kunst houdt. Stiekem wil Maggie meer van hem te weten komen, maar dat durft ze niet te zeggen. Ze pest hem niet, maar ze zegt er ook niets tegen. Als Maggie op een dag in de trein zit, krijgt die vertraging. Ze staan stil op de rails, omdat er een boom op is gevallen. Maggie kijkt naar buiten en ontdekt daar een oud gebouw. Op dat oude gebouw zijn allemaal tekeningen met verf gespoten. Maggie besluit er later heen te gaan, 's avonds, als het donker is. Die avond vertrekt ze. Ze loopt naar het oude gebouw en bekijkt de tekeningen. Vanaf dat moment gaat ze elke avond. Op een dag botst ze tegen Jules op, en het blijkt dat híj die tekeningen maakt. Steeds vaker spreken ze af, en Maggie komt er achter dat Jules helemaal niet zo stom is als hij lijkt.
Is het wat? Please antwoord :) x
P.s. 515k guys? Wauw. X
JE LEEST
The Balloon (a Dutch Love Story)
RomanceAls Selena een ballon met een briefje eraan in de lucht loslaat, verwacht ze dat ze nooit antwoord krijgt. Maar na een week komt er toch een briefje terug. Er ontstaat een goede brievenvriendschap waarin Selena en Jake elkaar alles vertellen. Bijna...