Giz - Tanıtım

1.2K 67 6
                                    

GİZ

"Belki değil hiç tanımıyordu beni , kaybolup da kendimi onda bulduğumu"

*Pera – Giz*

Bir mektup.

Üç yıl boyunca Mısra'nın içinde biriken bütün duyguların patlama noktası olan bir mektup.

Ne kadar özenli cümle kurmaya çalışsa da , sevgisinin büyüklüğünü anlatamadığı kısacık bir mektup.

Bu mektup ya her şeyin başlangıcı olacaktı , ya da her şey başlamadan bitecekti.

Mısra aşıktı.

Barlas bunu bilmiyordu.

Mısra'nın bir sırrı vardı.

Barlas bunu bilmiyordu.

"Başta adını merak ettim , sonra nasıl biri olduğunu. Üç yıl içinde birçok şey öğrendim senin hakkında. Öğrendikçe merakımın azalması gerekiyordu, azalmadı. Kabullenmemek için kendimle çok savaştım. Merak dedim , takıntı dedim , bir insanı dokunmadan , dokunmayı bırak , konuşmadan sevemezsin dedim.  Sevebiliyormuşsun Barlas. Kafka Milena'sını nasıl sevdiyse , sende seviyormuşsun. Belki bu yazdıklarım sana komik gelecek , belki ciddiye bile almayacaksın ama bir yerlerde çok sevildiğini bil. Varlığın ,benim ruhumun her köşesinde , sen en sevdiğim şarkının nakaratısın , sen okuduğum kitapta altını çizdiğim cümlesin , sen , gökyüzümdeki en parlak yıldız , limanımdaki tek gemisin. Varlığına yüzlerce kez şükürler olsun , iyi ki doğdun. "

'

GİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin