5. BÖLÜM
10 MART 2014
19.20
CEYHAN / ADANA
Atilla ayaklarını uzatmış gazete okurken Amır ve Affan ise oturmuşlar onu izliyorlardı. Atilla gazeteyi kucağına indirdi.
" hala bu bakışlarınızdan vazgeçmediniz, tedirgin ediyor insanı çocuklar"
" Atilla Bey alışmaya çalışıyoruz ama o kadar sakinsiniz ki"
Dedi Amır
" neden, kaç kere komadan çıkan bir adam gördünüz de bu tuhaf geldi size"
" görmedik de, bilmiyorum yani"
O sırada evin kapısı açıldı. İçeri altmış yaşlarında takım elbiseli bir adam girdi. Başında sadece yanlarda saçı olan adam, Atilla'yı görünce gülümsedi.
" seni böyle sağlıklı görmek ne güzel Atilla"
Amır ve Affan ayağa kalktılar, hazır oldaymış gibi duruyorlardı. Atilla da ayağa kalktı.
" seni de görmek güzel derdim ama sadece ismini biliyorum, ama konuşacak çok konumuz var, Selim Kurt "
" Resmiyeti bırak, bana her zaman söylediğin gibi Selim Hoca de... Dur sana bir sarılayım, uyanacağından o kadar emindim ki"
Adam Atilla'ya sarıldı, sonra oturdu.
" lütfen otur, hafıza kaybı olması normalmiş, birkaç arkadaşımdan bir şeyler öğrendim"
Atilla da oturdu.
" burası seninmiş"
" Adana'lı olduğumu biliyorsun, yani hatırlayacaksın... Burası da babadan kalma bir çiftlik"
" Neden hastane değil de burası ve herkes öldüğümü biliyormuş"
" haklısın, şu an hatırlamadığın için kafan karışık, ama o an ne yapacağımızı bilemedim, ani bir karar vermem lazımdı ve sen o kadar yaklaşmıştık ki, ama sana bir konuda çok kırgınım"
Atilla Selim'in anlattıklarını anlamaya çalışıyordu, Selim devam etti.
" o kadar da ayarlamıştık o görüşmeyi, sen Malezya'ya gitmek yerine Van'a gittin... Nasıl böyle bir şey yaptın anlamıyorum, benden daha çok istekliydin oysaki..."
" Malezya mı ?
" evet, biliyorsun ki yarış halindeyiz, onlar bulmadan bulmamız lazım... Belki de buldun"
" hatırlamıyorum, her şeyi baştan bana anlatsan, en azından hatırlamama yardımcı olur"
" tabiî ki Atilla"
Selim, Amır ve Affan'a bakarak
" siz dışarıdaki işlere bakın "
Affan ile Amır'ın dışarı çıkmalarını bekledikten sonra
" Çocuklar sana çok iyi baktılar"
" uyandıktan sonra da iyiydiler, Suriyeli ikisi de öyle mi?
" evet, Suriye de sana çok yardımcı olmuşlardı, ama biraz salaklar, bize de böylesi lazım"
" bu arada Meral kim?
" hatırlıyorsun"
" yok, hatırladığımdan değil, kendi aralarında konuşurlarken geçti bu isim"
" neyse hatırlayacaksın, en başından başlamak lazım, ben Selim Kurt... Matematik profesörüyüm... Seninle ilk karşılandığımız anı hatırlıyorum da... Neyse, ben sana her şeyi anlatayım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A.L.İ......... MATRUŞKA ( 2 )
Science FictionSIR ASINA YAKIŞANI YAPMALI BAZI ŞEYLER ADI GİBİ GİZLİ KALMALI