23. BÖLÜM
Ali, evinin mutfağından çıktığında elinde bir tava vardı. Masaya koydu. Emel tavanın içindekini görünce
" neredeyse yarım saattir mutfaktasın, bumu yani"
" evet, senin için, Ali'nin special yemeği"
" Ali bu sahanda yumurta"
" yumurta deyip geçme, hem bak bu yumurtalar çok hassastır, alınabilir"
" bari tabağa koysaydın da öyle getirseydin"
" bunun lezzeti başka olur, siz şehirliler ne anlarsınız, şöyle ekmeği bana bana, elle yiyeceksin"
" iyi de bende köy çocuğu sayılırım, aslen Mersin'liyiz..."
" aaaa hayret, Emel Hanım kendinden bir şey paylaştı"
" hadi otur bari soğumadan yiyelim"
" bir dakika bir şey daha var"
Ali mutfağa gitti ve elinde bir şişe şarap ve iki kadeh ile geldi.
" birer bardak demiştik, içemedik, ne dersin"
" yumurta ve şarap... Bak şimdi oldu "
" ya sadece bu vardı, hem zaten neyi neyle yaptığın değil, kimle yaptığın önemlidir"
Emel gülümsedi.
" bunu şimdi uydurdun"
" evet "
" ama güzel uydurdun, beğendim"
" bende, çünkü söyleyene değil söyletene bak demişler"
" ya tamam, özlü sözleri bırak da yiyelim, valla açlıktan öleceğim ya"
İkisi sofrada, yemeğe başladılar. Ali birer bardak şarap koymuştu.
"evet, şimdi hatırlıyorum derken neyi kast ettin, anlat bakalım"
" söyledim ya Emel, her şeyi"
" iyi işte anlat"
" Atilla ile ben ikiz kardeşiz, yani öyleymişiz, babam olacak o adam, yani Tolga, beni arkadaşı olan Haluk'a veriyor..."
" oraları biliyorum atla o kısmı"
" peki, nereyi merak ediyorsun, "
" nasıl öğrendin, gelince ne oldu"
" nasıl mı, yıllarca teyze dediğim, meğer annem olan kadından... Bir gün bana olanları anlattı, bende kardeşimi tanımaya geldim... Sonra birden olaylar bu şekilde gelişti... Atilla, aynı anda, iki yerde olması gerektiğinde yer değiştiriyorduk, ben onun yerini alıyordum, o da benim... En son Malezya'ya gitme konusunda yer değiştirmiştik, aslında Malezya'ya gitmeyi ben çok istedim, yazı tura attık, kaybettim"
" yazı tura mı, ne yani kazansan, Van'daki depreme Atilla yakalanacaktı"
" evet, kader, ama böylesi daha iyi oldu, onun bir çocuğu var"
" Ali böylesi daha iyi mi oldu, Atilla ortada yok, senin kimliğinle giriş yapmamış, adam ortada yok"
Ali, durdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A.L.İ......... MATRUŞKA ( 2 )
Science FictionSIR ASINA YAKIŞANI YAPMALI BAZI ŞEYLER ADI GİBİ GİZLİ KALMALI