Bölüm 35

61 10 1
                                    



35. BÖLÜM

27 EYLÜL 2009

18.45

CİHANGİR / İSTANBUL

Atilla, Selim'in evinde, karşısında ayakta dururken, koltukta oturan Selim'e bakarak.

" merak etme, kimse anlamayacak"

" bilmiyorum Atilla, bana yanlış geliyor"

Atilla koltuğa oturdu.

" iyi sende sevdiğin kadınla rüyalarında beraber olursun"

" Atilla yapma, o adamla ömür boyu beraber olmaz, eninde sonunda boşanacaklar"

" rüyanda görürsün hocam... Ben o adamı tanıdım... Deli mi boşansın, e Meral'i de sen tanıyorsun"

" Atilla, düşüncesi bile korkunç, resmen cinayet bu"

" asıl Meral'in o adamla evli olması cinayet, Meral seni hala seviyor"

Selim, Atilla'ya doğru eğilerek

" O'mu söyledi"

" direk olarak değil, ama ne zaman senin adın geçse gözleri parlıyor, hocam kadın sana hala aşık"

" saçmalama Atilla, bunca yıl geçti... "

" sen sanki aşık değilsin, inkar etme hocam hala seviyorsun onu"

" o başka evlat"

" o başka bu başka... O adam zaten ölecek... Zamanı ileri alacağız o kadar, sanki adam turp gibi sağlam da silahla öldürüyoruz"

" yani, aslında evet, doktorlar durumu kritik demiş ama adam ilaçlarla ayakta duruyor"

" e gördün mü? Durumu kritik, düşünsene on yıl sonra öldü, sen kaç yaşına geleceksin, Meral ise hala genç, başkası olacak hayatında"

" Atilla kafamı allak bullak ettin"

" sen beni oğlun gibi görmüyor musun, bende seni babam gibi seviyorum, insan babasını düşünmez mi?''

" iyi de Meral kabul etmez"

" merak etme, ben onu ufak ufak işliyorum"

Selim şaşırmıştı

" nasıl yani"

" yanisi şu, ufak bir dokunuş, sen Meral'ine kavuşacaksın"

" Atilla, sen neden bu kadar bunun üstünde duruyorsun anlamadım, Mehmet'in ölmesi işimize gelmez ki"

Atilla gülümsedi.

" aksine, ben alacağımı aldım zaten, biliyorsun adamlarla temasa bile geçtim"

" yani"

" ama Mehmet... O da tabletin peşinde, bana belli etmemeye çalışıyor ama koleksiyonunda görmek istediğinden eminim"

" iyi ya, bir taşla iki kuş, para harcamamış da oluruz"

" yapma hoca, zaten parayı Meral'den almıyor muyuz, evimin kirası, laboratuarın kirası, neyle ödeniyor, bilmiyor muyum sandın... Tablet, Mehmet de olursa araştırma suya düşer... Sen ve ben... Asıl onun ölümü, bir taşla iki kuş olur"

" bilmiyorum Atilla"

" bilme sen... Ben ilacı bile buldum... Söylemen yeterli... Ama sen hayır diyorsan o başka... Her gece Meral o adamla yatağa girsin... Neyse ya... Sende haklısın, boş ver"

Selim, Atilla'nın söylediklerini düşünüyordu.


A.L.İ......... MATRUŞKA  ( 2 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin