Mačiau šokiruotą Zayn veidą, kai jis pagaliau suvokė, kad čia stoviu aš, jo mylimoji Amy.
- Nieko nepasakysi? - paklausiau.
Jis norėjo kalbėti, mačiau tai, bet tuo pačiu supratau, kad dabar jo galvoje sukasi begalė klausimų ar netgi planas kaip pričiups Zac.
- Kol nepradėjai nieko sakyti, prašau, neiškelk čia skandalo, - įspėjau. - Dauguma merginų nukentėtų.
Vis dar bandydamas atsigauti, jis tik linktelėjo. Tuomet ranka perbraukė per savo kiek dažytus plaukus ir atsiduso, pažvelgė tiesiai į mane.
- Atrodai pasikeitęs, - prabilau.
- Dabar nenoriu kalbėti... - nutilo, kai jo akys vėl pažvelgė į mano lūpas, tada į akis.
Nepraėjus nė sekundei buvau prispausta prie durų, o lūpas užčiaupė jo lūpos. Mūsų kūnus užvaldė aistros akimirka, kuriai be abejonės greitai atsidavėme... Kvėpavimas tapo nevaldomas, kuomet jaučiau Zayn rankas ir bučinius ant savęs. Jis pakėlė mane į orą ir nunešė prie lovos, paguldė ant jos, kol pats nusivilko marškinėlius ir galiausiai grįžo prie manęs. Abu buvome velniškai pasiilgę vienas kito, todėl viskas vyko labai greitai...*
Pirštais vedžiojau nematomas figūrėles ant nuogos ir tvirtos Z krūtinės. O jis glostė mano plaukus. Jau kelias minutes tiesiog ramiai gulėjome vienas kito glėbyje, netardami nė žodžio. Visgi tyla nėra amžina.
- Ar tu... Na, buvai su kitais? - Zayn prabilo pirmasis.
- Nemiegojau su niekuo, išskyrus tave, - nuraminau.
Jis atsikvėpė.
- Juk supranti, kad dabar tavęs čia nepaliksiu, tiesa? - paklausė.
- Kaip manai, kodėl prašiau užmokėti? - sukikenau.
- Iš kur žinojai, kad man nepatiks paslaptingoji Amber? - smalsavo.
- Nežinojau. Tačiau aš dažnai dėl tavęs klysdavau, - pripažinau.
Savo minčių labirinte, vis dar džiaugiausi, kad Zayn iš tiesų nesusigundė vienos nakties nuotykiu. Visgi didesnį nerimą kėlė tai, kad nė neįsivaizduoju kaip ištrūkti iš šios pragaištingo skylės.
- Išsivesiu tave iš čia. Nesvarbu kas nutiks, būsi laisva, - pabučiavo mano viršugalvį.
Šyptelėjau. Tuomet Z pakilo iš lovos ir pradėjo rengtis, kol aš tik atsisėdau lovoje bei stebėjau jo veiksmus.
- Kaip ketini mane iš čia išlaisvinti? - pasidomėjau.
- Neturiu konkretaus plano, Amy, bet padarysiu viską, kad pagaliau paliktum šią pragaro skylę, - žvelgė į mane.
- Jei yra bent menkiausia rizikos galimybė, kad būsi sužeistas... - akimirkai nutilau. - Tuomet geriau jau liksiu čia.
Vaikinas priartėjo prie manęs ir delnais suėmė mano veidą, pabučiavo į lūpas, o atsitraukęs nusišypsojo. Kodėl šitai man pasirodė kaip atsisveikinimas?
- Viskas bus gerai, - patikino.
Nors ir kaip norėjau tikėti jo žodžiais, buvo sunku tai padaryti. Jaučiau, kad viskas tikrai nepraeis sklandžiai.
Kuomet abu buvome apsirengę, aš atrakinau duris ir abu išėjome į koridorių, lyg šokėja ir klientas. Netrukus čia pamačiau Anna. Akimirką svarsčiau ar ji mums padėtų. Gerai visko neapgalvojusi pasidaviau ir padariau tai, kas aiškiai nebuvo Zayn plano, kurio neturime, dalis.
- Anna, ar galiu tavimi pasikliauti? - kreipiausi į ją.
Mergina sukluso ir priėjo arčiau mūsų, kol Z keistai žvelgė į mane, lyg sakytų, kad nedaryčiau to, ką pradėjau.
- Kas nutiko? - ji pažvelgė į mane, tada į Zayn, kuris tik dirbtinai šyptelėjo ir apsidairė aplinkui.
- Čia gali būti vienintelė mano galimybė ištrūkti į laisvę. Ar gali kaip nors padėti? - žiūrėjau tiesiai į ją.
- Mergyt, juk žinai kas nutiko toms, kurios bandė pasprukti, - liūdnai tarė.
- Žinau, bet esu tikra, kad jos neturėjo pagalbos ir mylimojo šalia, - maldavau padėti.
Anna dar kartą žvilgtelėjo į Zayn, kaip ir jis į ją. Tuomet apsidairė aplinkui ir vėl pažvelgė į mane.
- Nesu tikra kuo galiu padėti, bet moku surengti šou, tad galbūt tai bus laikas judviejų išėjimui, - sutiko.
- Ačiū, Anna, prisiekiu, nepamiršiu šito, - padėkojau.
Z atrodė kiek nustebęs dėl to, kad šioje skylėje akivaizdžiai susiradau pagalbininkę. Visgi privalėjome paskubėti.
Mergina vedėsi mus į pasiruošimo patalpą. Dažniausiai čia užeidavo tik šokėjos, tačiau šiuo metu patalpa buvo tuščia, kas mums palanku.
- Kol duosiu ženklą jog niekas jūsų nestebės ir laisvai spėsit pabėgti, galit pasislėpti čia, - paaiškino Anna.
- Ačiū, - šįkart padėkojo Zayn.
Draugė tik šyptelėjo ir nuėjo ieškoti kitų merginų.
Likus dviese, kažkodėl ėmiau nerimauti. Galbūt įstrigus čia gana ilgam laikui, mane apniko paranoja? Greitai nuvijau šias niūrias mintis šalin, kai pajaučiau Z ranką suimant maniškę. Taip, turėčiau jaustis saugi ir mylima, o ne nerimauti dėl smulkmenų.
Netrukus pasigirdo muzika iš klubo zonos bei vyriškių šūksniai. Supratau, kad Anna pradėjo šou, tad reikia tik sulaukti tinkamos akimirkos ir visas košmaras pasibaigs.
- Meile, - Zayn kreipėsi į mane, žvelgdamas kažkur į tolį.
Nusekiau jo žvilgsnį ir pamačiau Anna, kuri rankose laikė keletą rūbų.
- Šou vyksta, bet dėl visa ko, turi užsimaskuoti, o vaikinas ir taip yra klientas, - įspėjo.
Mergina davė man šviesiai mėlynų plaukų peruką, akinius nuo saulės ir ilgą juodą paltą.
- To turėtų užtekti. Vos pasikeis daina ir pasigirs šurmulys, privalot eiti ir nesidairyti, tiesiog išeikit lyg lankytojai, - tarė.
- Žinoma, dar kartą ačiū, - dėkojau vilkdamasi paltą bei dėdamasi peruką.
- Liksi skolinga, mergyt, - nusijuokė.
- Jei ko reikės, visada padėsim, - įsiterpė ir Zayn.
Šyptelėjau dėl to, kad jis nieko prieš jog Anna mums padeda ir ja pasitiki tiek pat, kiek ir aš.
- Palinkėsiu sėkmės, nes Zac tikrai nebus ramus, kai supras, kad tu pabėgai, Amy, - pridūrė ir nuėjo atgal į klubo zoną.
- Tai tiesa, ką darysime? - sunerimau.
- Sugalvosime vėliau, dabar reikia iš čia dingti, - ramino.
Ilgai laukti nereikėjo, viskas vyko taip, kaip sakė Anna. Todėl nieko nelaukiant, užsidėjau akinius tamsintais stiklais, kaip ir Z, bei pajudėjome iš patalpos.
Aplinkui išties buvo daug žmonių, rodos, net apsauginiai susidomėjo šou. O tai buvo puiki proga išnykti iš šios skylės.
Mums žengiant link išėjimo, Zayn nė sekundei nepaleido mano rankos. O pagaliau ištrūkus laukan, kūną užplūdo begalinis džiaugmas. Visgi skubėjome į automobilį ir vos įsėdus į jį bei Z pradėjus važiuoti iš šios baisios vietos, tapau ramesnė. Po šitiek laiko vėl galėjau būti šalia mylimojo. Tačiau giliai viduje, kirbėjo mintis, kad tai dar ne pabaiga...×××××
Štai ir ilgai laukta nauja dalis, tikiuosi, kad buvo verta jos laukti. ;)
O aš lauksiu jūsų nuomonių.
-Nessa
YOU ARE READING
Catch and Hold Me (Z.M.)
Fanfiction„Pasiliko tik ginklas be kulkų, numestas ant skardžio krašto. Šventinės rožės, pabirusios greta priešo. Ir namuose vis dar rusenantis židinys, lyg laukiantis kada grįš šeimininkai..."